Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandorff skriver: jeg er helt rolig.... jeg sidder nemlig og har lagt hjernen i blød mens jeg ser "den som dræber"....
jeg er helt rolig....
jeg sidder nemlig og har lagt hjernen i blød mens jeg ser "den som dræber"....
Hehe.. Jeg har også selv lige siddet og set den.. Og min mening er den samme som jeres.. så bare rolig, men hvis folk har en anden mening, behøver man jo ikke hakke ned på folk..
Mette+Mathias skriver: Jeg synes da din kæreste skal have lov at se det han gerne vil se, - du kan vel lave noget andet imens?Tænk, hvis han forbød dig at se et eller andet program som du er vild med, hvordan ville dit indlæg så lyde?
Jeg synes da din kæreste skal have lov at se det han gerne vil se, - du kan vel lave noget andet imens?Tænk, hvis han forbød dig at se et eller andet program som du er vild med, hvordan ville dit indlæg så lyde?
Hæ, jeg plejer at altid at sige: "lad os nu bare lige se 5 minutter; det kan jo være, det ender med at være spændende", og så magter han ikke at forsøge at få mig til at zappe videre
Anonym skriver: Hmm, ja jeg kan jo godt se, at det er de samme argumenter, som han har brugt, der kommer frem i jeres svar Jeg ville jo bare gerne stene til noget fjernsyn sammen, men lige nu kan jeg da godt se, at det havde været en noget bedre idé at lægge tøj sammen eller lignende i de 45 minutter, serien varer. Jeg prøver at finde ham, så jeg kan få blødt stemningen lidt op. Tak for hjælpen
Hmm, ja jeg kan jo godt se, at det er de samme argumenter, som han har brugt, der kommer frem i jeres svar
Jeg ville jo bare gerne stene til noget fjernsyn sammen, men lige nu kan jeg da godt se, at det havde været en noget bedre idé at lægge tøj sammen eller lignende i de 45 minutter, serien varer. Jeg prøver at finde ham, så jeg kan få blødt stemningen lidt op.
Tak for hjælpen
Anonym skriver: Hæ, jeg plejer at altid at sige: "lad os nu bare lige se 5 minutter; det kan jo være, det ender med at være spændende", og så magter han ikke at forsøge at få mig til at zappe videre
ha ha ha ha...
Mette88 skriver: Hehe.. Jeg har også selv lige siddet og set den.. Og min mening er den samme som jeres.. så bare rolig, men hvis folk har en anden mening, behøver man jo ikke hakke ned på folk..
jeg følte nu heller ikke jeg hakkede, det håber jeg da heller ikke hun følte hende der skrev indlægget...
for så er jeg da ked af ked.
Kunne du ikke bare have lavet noget andet imens?? han så den
hmmm den er svær... derfor har vi to tv'er, så går jeg bare i soveværelset... eller sidder på baby Gider simpelhen ikk diskutere om et tv program, det er mit liv for kort til.. heh...
Rosa skriver: Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal?
Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal?
Helt enig
Det er da dig der er urimelig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128