Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor-til-vanessa skriver: hvor er det fra søde? det er virkelig flot. er helt vild med blusen på bil.2
hvor er det fra søde? det er virkelig flot. er helt vild med blusen på bil.2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har fået lov at sove længe, og da drengene vækkede mig havde de tegnet flotte tegninger og købt en stor buket blomster og lavet morgenmad til mig
Secrets skriver: Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener? Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien.
Må jeg egentlig spørge om noget af ren nysgerrighed? Kan se, at langt størstedelen af jer har fået sådan nogle ret dyre gaver. Hvorfor? Er det noget i har aftalt, ønsker i jer store ting, eller forventer i dyre gaver? Er bare nysgerrighed, fordi jeg tror jeg ser mors dag på en lidt anden måde. Vi giver min mor en sød buket blomster for at vise vores kærlighed og taknemmelighed, men at give sådan nogle dyre gaver som harddisk, computer, mærkevareure osv. synes jeg personligt bare høre fødselsdag og jul til Så vil bare høre hvad i mener?
Nå, men jeg er jo gravid, så ikke noget til mig Til gengæld får jeg gaver alligevel, da jeg har fødselsdag i morgen og fejrer den i dag med familien.
Jeg tænkte det samme
sarahb skriver: De er fra Zara. Og de sælger heltdigvis online nu for den der ikk bor i Kbh. Har lige købt en tunika i Stribet som den med blomster den er endnu federe. Så ind og kig
De er fra Zara. Og de sælger heltdigvis online nu for den der ikk bor i Kbh. Har lige købt en tunika i Stribet som den med blomster den er endnu federe. Så ind og kig
tusind tak
men skal faktisk til kbh i morgen, så må vist lige et smut forbi zara
mor-til-vanessa skriver: tusind tak men skal faktisk til kbh i morgen, så må vist lige et smut forbi zara
sarahb skriver: Dont.! Man bliver fattig... Omg...! Jeg skal måske også derud i morgen og shoppe lidt...
Dont.! Man bliver fattig... Omg...! Jeg skal måske også derud i morgen og shoppe lidt...
ja det kunne jeg godt forestille mig. de har nogle lækre ting
KaMa skriver: Jeg har fået to lortebleer! (er slet ikke misundelig på jer andre...)
Jeg har fået to lortebleer!
(er slet ikke misundelig på jer andre...)
Jeg fik denne smukke orkide af min dejlige datter (og mand)
Har fået en pragtfuld buket blomster, en fin ankelkæde og et fantastisk kort med en masse søde ord
En stor lækker dyr æske chokolade Det kan man jo goooodt li ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128