Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

aya-zia

4 vasketøjs kurve (meget små) mine piger syntes det er synd jeg skal bære tøjet ovenpå selv så nu har de købt nogle som de kan bære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Carina1977

Jeg har fået nogle hjemmelavede magnet-hjerter i pap af min søn

Elsker når min søn selv laver noget til mig, fremfor noget købt noget

Anmeld

8. maj 2011

Mimic

en æske håndlavet chokolade og blev desuden hentet efter arbejde og inviteret på picnic i vores lokale legepark af min datter og min kæreste... de havde pakket madkurven og gjort alt klar

det var SÅ hyggeligt...

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

kamillapetersen91 skriver:

Hvad har i kære mødre fået i morsdagsgave :p jeg har desværre ikke fået noget endnu. Meeen dagen er jo ikke omme endnu :p

Ikke noget..for det er ikke noget vi afholder i vores familie.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

Jibbe

Jeg har fået Frejs første tegning. Min søster har passet ham idag og havde arrangeret det hele, så de har tegnet og hygget og rammet den ind bagefter! Den bedste gave jeg kunne ønske mig!

Anmeld

9. maj 2011

Majeha

Jeg fik ikke noget, og havde heller ikke forventet det. En god mors dag betyder, for mig, ikke gaver, men forkælelse: At kunne sove længe, evt. et lille morgenbord, at slippe for lortebleskift som en selvfølge, ikke at skulle tænke på aftensmaden, og bare have en hyggelig dag med familien. Men men men, hans far kom først hjem i går eftermiddags, men Luc var super artig og sød hele dagen, og det var den allerbedste gave

Anmeld

9. maj 2011

klmf

Jubi, fik den fedeste og lækreste hængekøje med stativ til haven. Heldig at have sådan en dygtig søn, der lige kan sørge for det

Anmeld

9. maj 2011

anmaj

jeg fik ikke noget... men havde også sagt at det var der ingen grund til... pengene er bedre brugt på noget ordentligt.. jeg har lige haft fødselsdag og blev rigtig forkælet der..

Anmeld

9. maj 2011

klmf

Gyllibik skriver:

Intet Jeg forventede faktisk noget, bare et lille kort eller noget. Jeg huskede hans mor, og da jeg stod op sagde højlydt tak til min søn, for at han synes jeg er verdens dejligste mor. Min man rejser sig så med et sæt og siger, ejj du er jo også mor. Han havde slet ikke tænkt tanken om at der fandtes andre mødre end hans egen  Tak for det.

Håber han rettede op på det senere på dagen

Anmeld

9. maj 2011

Majeha

Var selv på weekendbesøg fra lørdag til søndag hos de gamle, og gav der min mor en orkide og en æske chokolade. Kom dog til at spise de fleste lader selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.