Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Munder

Zeus skriver:

Måtte også lige fælde en lille tåre.. Det var hendes første mors dags gave til mig (hun er 6), og blev bare så rørt over ordet "mor" på halskæden

Det er da også helt fantastisk. Det er jo netop det mors dag går ud på.... At ungerne selv laver en gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Findusinde

Har fået et Kranz og Zeigler story armbånd med et vedhæng...

Anmeld

8. maj 2011

Vial

isabellamor skriver:

øøøv, jeg har kun fået en

har heller ikke fået nogen gave i dag.. lidt øv da jeg syntes at første mordag skulle fejres lidt.. men det må jeg jo lære at leve med.. (selvom jeg tidligere skrev at et smil fra min DEJLIGE søn var nok.. det erdet også, men stadig er jeg lidt trist faktisk..! totalt åndssvagt. altså at jeg er trist.. er ikke gavekrævende overhovedet, men ja.. )

Det endte om med i alt 5 lortebleer - ren gaveregn.

Jeg fik heller ikke noget - havde jeg heller ikke regnet med. Er jo enlig mor til to på 9 mdr. Købte dog to rittersport hos Superbest. En fra hver barn (det skal jo have sine fordele, at have tvillinger.. haha).

Kan godt forstå, at du er lidt skuffet.

Anmeld

8. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe

5 amanorejer til mit akvarium. pluds en buket blomster med gabera  som er mine yngings blomster

Anmeld

8. maj 2011

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

Jeg har fået dette, som jeg fik igår fordi jeg ikk ku vente og lur mig om der ikk kommer e blomst eller en orkide i dag..

hvor er det fra søde? det er virkelig flot. er helt vild med blusen på bil.2

Anmeld

8. maj 2011

dorthemus

K&S skriver:

Fantastisk veninde  jeg bliver helt rørt på dine vegne

Tak! Det gjorde jeg også  Fik også en buket og chokolade fra Karina (KaMa) idag...har fantastiske veninder

Anmeld

8. maj 2011

mor-til-vanessa

min 17 mdr datter (mormor) har sørme været ude og købe en solsikke blomt til mig som kan stå i haven, når vi flytter

min mor gjorde det fordi at hun regnede med at jeg ikke ville få noget fordi jeg er alene og fordi at min søster får af hendes kæreste.

men min datters far har så sendt noget fra usa, hvilket i sig selv er en overraskelse.

Anmeld

8. maj 2011

K&S

dorthemus skriver:

Tak! Det gjorde jeg også  Fik også en buket og chokolade fra Karina (KaMa) idag...har fantastiske veninder

Skønt skønt

Anmeld

8. maj 2011

K&S

KaMa skriver:

Det endte om med i alt 5 lortebleer - ren gaveregn.

Jeg fik heller ikke noget - havde jeg heller ikke regnet med. Er jo enlig mor til to på 9 mdr. Købte dog to rittersport hos Superbest. En fra hver barn (det skal jo have sine fordele, at have tvillinger.. haha).

Kan godt forstå, at du er lidt skuffet.

Anmeld

8. maj 2011

An&Jo

Jeg har haft en hyggelig dag i Fårup sommerland med min dreng og 3 veninder og sørme om ikke jeg fik en blomst af Fårup personalet?? da vi så kom hjem havde bettefisen fået feber så vi har bare siddet og hygget for os selv.. jeg har haft en helt perfekt mors dag.. lige bortset fra feberen selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.