Hvad har i kære mødre fået i morsdags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Lise

Ingenting.. men sådan en sur mor jeg har været idag, havde jeg sgu heller ikke fortjent noget

Havde også glemt det. Og det havde manden også. Og drengene på hhv. 1 og 4 år - de havde også glemt det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Miss T

Jeg har ikke været så begavet i dag, desværre!

Anmeld

8. maj 2011

Dictes mor

Nada, nichts, nothing og intet... jo det passer ikke, jeg fik opvasken efter gæsterne.

Anmeld

8. maj 2011

Janni.

Jeg fik denne ring af min skønne kæreste, dog er den for lille men det kan jo ændres 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2011

Laulund87

Et læderarmbånd med et vedhæng, en lille krone med en lilla sten i

Anmeld

8. maj 2011

merle2010

jeg har skam osse fået en kæmpe lorteble, og den var endda fint op ad ryggen osse.. og jeg fik selv lov til at skifte ble, tøj og bade vores datter, da manden sov brandert ud.. det er så hvad jeg har fået på mors dag..

Anmeld

8. maj 2011

Sees

Jeg er jo enlig mor, så jeg forventede absolut intet, fra min lille trold.
MEN, da jeg kom hjem fra Kolding ved middagstid stod der en buket smukke smukke blomster og en æske chokolade foran min dør.
Indeni lå det sødeste kort hvori der stod:

"Hej verdens bedste mor.
Du fortjener i den grad også blomster.
Tak fordi du har passet på mig, og opfostret mig med hele dit hjerte.
Jeg lover når jeg bliver ældre, så skal jeg nok selv sende mine blomster.
Kærligst og forevigt din søn,
Emil"

Jeg var total i vildrede, over hvem det kunne være fra, på vegne af Emil, og ringede til alle mine fire forældre, og hvem jeg ellers lige kunne komme i tanke om, kunne finde på sådan en dejlig ting.
Efter mange timers detektivleg, fandt jeg ud af at det var min dejligste og sødeste kammerat (en lille flirt) Casper.. Jeg måtte da lige fælde en tåre!

Derudover havde min søster sørget for en lille gave fra Emil også - Et lys og en magnet, hvor der står "Verdens bedste mor".
Jeg føler mig som verdens heldigste!!!!

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Jeg har fået dette flotte armbånd af mine drenge

Anmeld

8. maj 2011

Talbutikken

Glæden ved at glæde min bedste veninde.. Via en hemmelighed med hendes ældste knækt, som jeg i går gav 50 kr. så han i dag kunne købe en buket blomster til hende på mors dag  

Oven i det, Et stort smil fra lillepigen og et stort " du er den bedste mor i verden" for min store dreng + en magnet til køleskabet med teksten " Verdens bedste mor".

Til sidst og ikke mindst er jeg sikker på at min store engel, har haft en finger med i spillet, hvad angår det praftfulde skinsvejr vi har haft!

Anmeld

8. maj 2011

Gyllibik

Intet Jeg forventede faktisk noget, bare et lille kort eller noget. Jeg huskede hans mor, og da jeg stod op sagde højlydt tak til min søn, for at han synes jeg er verdens dejligste mor. Min man rejser sig så med et sæt og siger, ejj du er jo også mor. Han havde slet ikke tænkt tanken om at der fandtes andre mødre end hans egen  Tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.