Hvor hurtigt eller langsomt fik I job som nyuddannet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Aves.

Malene76 skriver:

Ej seriøst det skal I da ikke nøjes med at tale om! Kan I så komme i gang.  Det kunne da også være en rigtig spændende udfordring at stå i.  SKulle det så være voksne eller børn?

Jamen, det kunne være super fedt...især med to gogger som har lidt mere erfaring end os nyuddannede...det skulle være med børn, en gård eller lign og så fra 0-6 år...musik, natur, kreativ som temaer...og så ellers plads og ro til at være...men det koster en del at starte op...så den del skal jo lige være på plads..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Malene76

Eva. skriver:

Jamen, det kunne være super fedt...især med to gogger som har lidt mere erfaring end os nyuddannede...det skulle være med børn, en gård eller lign og så fra 0-6 år...musik, natur, kreativ som temaer...og så ellers plads og ro til at være...men det koster en del at starte op...så den del skal jo lige være på plads..

Det lyder da helt fantastisk.  Det kunne være et fedt sted at være barn. Håber virkelig at I gør virkelighed af det. Kan I ikke søge en masse fonde eller sådan noget?

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Malene76 skriver:

Det lyder da helt fantastisk.  Det kunne være et fedt sted at være barn. Håber virkelig at I gør virkelighed af det. Kan I ikke søge en masse fonde eller sådan noget?

Det ved jeg faktisk ikke...Ja, det kunne være fedt...vi er nok allesammen drevet lidt af den der indstilling, at den pasningsform der findes nu bare ikke er god nok for vores børn og ingen af os ville byde egne børn en lang dag i det cirkus..

Faktisk lidt sjovt at min mor og hendes tre søstre er pædagoger, men ingen af deres børn har de ville smide i pasning... de er så alle blevet gogger idnenfor de sidste 14 år...

Anmeld

5. maj 2011

Malene76

Eva. skriver:

Det ved jeg faktisk ikke...Ja, det kunne være fedt...vi er nok allesammen drevet lidt af den der indstilling, at den pasningsform der findes nu bare ikke er god nok for vores børn og ingen af os ville byde egne børn en lang dag i det cirkus..

Faktisk lidt sjovt at min mor og hendes tre søstre er pædagoger, men ingen af deres børn har de ville smide i pasning... de er så alle blevet gogger idnenfor de sidste 14 år...

Det er jo nok sådan et ønske om at ville gøre det bedre.  Det lyder da også som om iderne på tegnebrættet i hvertfald er gode. Tænk også at kunne være sin egen boss og kunne bestemme hvad der var vigtigt... Drømme drømme.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Malene76 skriver:

Det er jo nok sådan et ønske om at ville gøre det bedre.  Det lyder da også som om iderne på tegnebrættet i hvertfald er gode. Tænk også at kunne være sin egen boss og kunne bestemme hvad der var vigtigt... Drømme drømme.

Præcis.. men drømme er jo gode at have...og bare det man ved der er muligheder, så har man da det at gå imod...men nu må vi se hvad der sker med alt det her job noget..

Anmeld

5. maj 2011

Malene76

Eva. skriver:

Præcis.. men drømme er jo gode at have...og bare det man ved der er muligheder, så har man da det at gå imod...men nu må vi se hvad der sker med alt det her job noget..

Jep tiden må vise hvad der sker.  Forsat god skrivelyst.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Malene76 skriver:

Jep tiden må vise hvad der sker.  Forsat god skrivelyst.

Tak tak..og tak for snakken...

Anmeld

5. maj 2011

Malene76

Eva. skriver:

Tak tak..og tak for snakken...

Selv tak.

Anmeld

5. maj 2011

*Toffee*

Af os der blev færdig slut januar fra Vordingborg seminarium, er der ikke ret mange der har fået job (endnu). Jeg er desværre ikke selv en af dem, har dog et kortere vikariat i en børnehave.

Det sydsjællandske område er hårdt ramt, så hvis du har fået tilbudt et job, ville jeg tage det  Jeg var til en samtale på et barselsvikariat på 30 timer og der var der 116 ansøgere. Jeg har været til 4 samtaler, men ryger på erfaringen.

Omvendt er der jo nogen der skal have de jobs, så hvorfor ikke dig?

Om få år skulle der gå en masse på pension, men jeg regner nu ikke med at gå ledig i 2 år. Jeg har i ren desperation søgt ind på DPU, jeg havde bare ikke regnet med at jeg skulle ind og læse videre allerede nu.

Anmeld

5. maj 2011

Faith

Jeg fik arbejde som sygeplejerske allerede mens jeg skrev bachelor... Et vikariat på en medicinsk akutafdeling. Dengang var der sindssygt mangel på sygeplejersker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.