Hvor hurtigt eller langsomt fik I job som nyuddannet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.285 visninger
75 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Aves.

eller har I overhoved fået...hvornår blev I uddannet.

Jeg sidder her og prøver at søge nogle job, men synes godt nok ikke der er mange at søge og der er jo ret mange arbejdsløse gogger....gad vide om jeg overhoved får et job..hmm..

Giv mig håb..

KNus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

linemus

Nu er jeg godt nok ikke pædagog, men jeg blev uddannet i januar 2009, fik først et job (projektansat) sidst i oktober 2009, gik på barsel fra april 2010-februar 2011 og er nu tilbage ved jobsøgningen

- Line

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

linemus skriver:

Nu er jeg godt nok ikke pædagog, men jeg blev uddannet i januar 2009, fik først et job (projektansat) sidst i oktober 2009, gik på barsel fra april 2010-februar 2011 og er nu tilbage ved jobsøgningen

- Line

Åhh, håber du snart får et job...jeg tvivler på der er nogen der gider ansætte en gammel kone som mig der er nyuddannet, men nu må vi se....

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Eva. skriver:

eller har I overhoved fået...hvornår blev I uddannet.

Jeg sidder her og prøver at søge nogle job, men synes godt nok ikke der er mange at søge og der er jo ret mange arbejdsløse gogger....gad vide om jeg overhoved får et job..hmm..

Giv mig håb..

KNus..

Jeg har altid fået stort set de jobs jeg har søgt, og inden for kort tid endda. Da jeg mødte min mand flyttede jeg til gentofte, og der rev folk i mig. Der var jeg lige frisk fra pressen som nyudlært sosu hjælper. Meeen det var også for 5½år siden nu... inden lorte krisen kom..

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Tina&Martin skriver:

Jeg har altid fået stort set de jobs jeg har søgt, og inden for kort tid endda. Da jeg mødte min mand flyttede jeg til gentofte, og der rev folk i mig. Der var jeg lige frisk fra pressen som nyudlært sosu hjælper. Meeen det var også for 5½år siden nu... inden lorte krisen kom..

Ja, det er jo det...og lige indenfor det område har der jo også været mangel...førhen i hvert fald.

Nu må vi se, jeg frygter det godt nok..

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Spørg mig om nogle måneder eller når jeg får et job.. ;-)

Er ikke udlært endnu, bliver jeg om lidt over en måned (YAY!!!)

MEn jeg har sendt ca 15 ansøgninger ud og været til samtale 2 steder - det synes jeg alligevel er ret sejt, når man tænker på at jeg ikke havde været til eksamen der (eller afleveret fagprøven).

Jeg har søgt et job som jeg HÅBER på at få - hvis ikke jeg kommer til samtale på det - så tager jeg nok en ny uddannelse...

Anmeld

5. maj 2011

linemus

Eva. skriver:

Åhh, håber du snart får et job...jeg tvivler på der er nogen der gider ansætte en gammel kone som mig der er nyuddannet, men nu må vi se....

Tak. Sådan har jeg det også. Lider stadig af at være grøn, og så er jeg vel heller ikke nogen vårhare længere

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Spørg mig om nogle måneder eller når jeg får et job.. ;-)

Er ikke udlært endnu, bliver jeg om lidt over en måned (YAY!!!)

MEn jeg har sendt ca 15 ansøgninger ud og været til samtale 2 steder - det synes jeg alligevel er ret sejt, når man tænker på at jeg ikke havde været til eksamen der (eller afleveret fagprøven).

Jeg har søgt et job som jeg HÅBER på at få - hvis ikke jeg kommer til samtale på det - så tager jeg nok en ny uddannelse...

Ej, det er sgu da ret godt gået....så får du nok snart job.

Jeg har søgt fire fire jobs nu, men ved ikke...det ene sted har jeg været i praktik og blev tilbudt job da jeg stoppede, så der kunne jeg da håbe de ville have mig, men tit er stillingerne jo besat næsten inden de slås op..

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Eva. skriver:

Ja, det er jo det...og lige indenfor det område har der jo også været mangel...førhen i hvert fald.

Nu må vi se, jeg frygter det godt nok..

Ja, jeg frygter også.. Blev nyudlært inden for butik 1½ måned inden jeg fødte så skal selv ud og søge til august

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg frygter også.. Blev nyudlært inden for butik 1½ måned inden jeg fødte så skal selv ud og søge til august

Åhh, det er nok heller ikke det nemmeste...held og lykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.