Hvor hurtigt eller langsomt fik I job som nyuddannet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

AndreasMor84

Jeg fik job inden jeg var færdig som pædagog i 2009... men nu er situationen jo anderledes og der er bl.a. ansættelsesstop hvor jeg bor lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Brams

Gik direkte fra nyudlært til fastansat, men det er også mange år siden (1998) 

Anmeld

5. maj 2011

Becks

Eva. skriver:

eller har I overhoved fået...hvornår blev I uddannet.

Jeg sidder her og prøver at søge nogle job, men synes godt nok ikke der er mange at søge og der er jo ret mange arbejdsløse gogger....gad vide om jeg overhoved får et job..hmm..

Giv mig håb..

KNus..

Jeg blev færdig uddannet 14/3-2007 og var i fast job fra 15/3-2007

Jeg er uddannet SSh´er og fik fast job på det praktiksted hvor jeg afholdte min 2 praktik..

Anmeld

5. maj 2011

Sof

Jeg blev uddannet i 2005 og der havde jeg job inden jeg var færdiguddannet. De ventede bare på at jeg bestod eksamen og så skulle jeg bare skrive under, så efter mit 11 tal var jeg ude og skrive under på kontrakten 

Anmeld

5. maj 2011

Malene84

Eva. skriver:

eller har I overhoved fået...hvornår blev I uddannet.

Jeg sidder her og prøver at søge nogle job, men synes godt nok ikke der er mange at søge og der er jo ret mange arbejdsløse gogger....gad vide om jeg overhoved får et job..hmm..

Giv mig håb..

KNus..

Hey Eva, sidder i fuldstændig samme situation. Jeg har været til to samtaler, men de har så sindssygt mange at vælge imellem, at man skal være perfekt for at få fat i de skide jobs. Jeg vil så gerne arbejde . bittert ikke at kunne få lov til det. Vores felt kræver vi er konstant i faglig udvikling, og det føler jeg er umuligt når man sidder på sin flade røv herhjemme

Anmeld

5. maj 2011

JacobsMoar

Jeg blev udlært d. 4 august 2010, ansat i samme firmat 5. august 2010.. Blev sygemeldt pga. graviditet 1. september 2010.. Så jeg skal tilbage til mit job efter barsel

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Malene84 skriver:

Hey Eva, sidder i fuldstændig samme situation. Jeg har været til to samtaler, men de har så sindssygt mange at vælge imellem, at man skal være perfekt for at få fat i de skide jobs. Jeg vil så gerne arbejde . bittert ikke at kunne få lov til det. Vores felt kræver vi er konstant i faglig udvikling, og det føler jeg er umuligt når man sidder på sin flade røv herhjemme

Åh for pokker da....troede det var lettere inde i KBH...øv øv øv....det bliver godt nok en træg en.. håber at vi begge snart får job..

Anmeld

5. maj 2011

Lullaby

Jeg blev færdig 15 august og havde arbejde fra den 1 august så rent faktisk arbejdede jeg 14 dage uden at være færdig  

Anmeld

5. maj 2011

heaven

jeg blev færdig i feb 2003, ansat som støttepæd i en klub og suppleret op i et år fra april 2003-april 2004..... og så i en børnehave fra midt i april 2004 og der er jeg stadig - 7 år

er meget glad for at være i job, for nej det er ikke nemt pt - overhovedet ikke...

Jannie - krydser fingre for dig, du skal nok klare dig

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

heaven skriver:

jeg blev færdig i feb 2003, ansat som støttepæd i en klub og suppleret op i et år fra april 2003-april 2004..... og så i en børnehave fra midt i april 2004 og der er jeg stadig - 7 år

er meget glad for at være i job, for nej det er ikke nemt pt - overhovedet ikke...

Jannie - krydser fingre for dig, du skal nok klare dig

Tusind tak..og hvor er det een dejlig historie du har...drømme scenarie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.