Hvor hurtigt eller langsomt fik I job som nyuddannet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

LSU

Jeg er selv uddannet pædagog tilbage i ´09 og der gik 3 måneder fra jeg var uddannet til jeg fik job.

Men tiderne har ændret sig meget, på bare to år og jeg er i dag igen arbejdsløs. Det er hammer svært at få arbejde, men jeg ser bestemt ikke din alder som et minus, tvært imod.

Arbejsdgiverne vil jo netop gerne have nogle der har noget livserfaring, som har fået de børn de skal have osv. Alderen er mig meget imod. Jeg er for ung synes de og jeg har ingen børn, ergo kan en barsel pludselig være der.

Bare klø på...

Hvilket område søger du inden for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Aves.

Pv86 skriver:

Jeg er selv uddannet pædagog tilbage i ´09 og der gik 3 måneder fra jeg var uddannet til jeg fik job.

Men tiderne har ændret sig meget, på bare to år og jeg er i dag igen arbejdsløs. Det er hammer svært at få arbejde, men jeg ser bestemt ikke din alder som et minus, tvært imod.

Arbejsdgiverne vil jo netop gerne have nogle der har noget livserfaring, som har fået de børn de skal have osv. Alderen er mig meget imod. Jeg er for ung synes de og jeg har ingen børn, ergo kan en barsel pludselig være der.

Bare klø på...

Hvilket område søger du inden for?

Åh hvor træls for dig at du er ledig,...Håber du har ret med alderen, tænker bare at det måske ikke ligefrem er et plus..

Jeg søger indenfor specialområdet..

Anmeld

5. maj 2011

karina1980

Eva. skriver:

eller har I overhoved fået...hvornår blev I uddannet.

Jeg sidder her og prøver at søge nogle job, men synes godt nok ikke der er mange at søge og der er jo ret mange arbejdsløse gogger....gad vide om jeg overhoved får et job..hmm..

Giv mig håb..

KNus..

jeg fik job i oktober 2010 og blev udlært i nov 2010, så havde job som sosu assistent da jeg blev færdig.