Hvor hurtigt eller langsomt fik I job som nyuddannet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

klmf

Da jeg blev færdig som sygeplejerske i januar '08 havde jeg haft fast job et halvt år før - på trods af mangel tog jeg det som en kompliment for det var en halv ambulatoriestilling og jeg var oppe imod meget erfarne folk (det var en attraktiv stilling). Så søgte jeg en hel ambulatoriestilling og fik den og sidst søgte jeg på intensiv, hvor jeg er nu. Så har endnu til gode at få et afslag selvom der er krisetider 

Men det er bare ikke nemt at få job lige nu - min veninde sidder i ansættelsesudvalg på en specialinst. og de havde fået næsten 200 ansøgninger på en pæd.medhjælperstilling

Tag det som et plus at du har din alder - du er stabil, skal ikke på barsel og har ikke dagplejepest at slås med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

heaven

Eva. skriver:

Tusind tak..og hvor er det een dejlig historie du har...drømme scenarie..

hehe, det var i hvert fald en blid start i faget... 13-17 man-torsdag og 13-16 fredag..... og så lige et p-møde hver fjerde mandag, hvor jeg skulle møde 10... så jeg hyggede mig egentlig med det, og fik jo suppleret op...

Jannie

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

lotchen skriver:

Da jeg blev færdig som sygeplejerske i januar '08 havde jeg haft fast job et halvt år før - på trods af mangel tog jeg det som en kompliment for det var en halv ambulatoriestilling og jeg var oppe imod meget erfarne folk (det var en attraktiv stilling). Så søgte jeg en hel ambulatoriestilling og fik den og sidst søgte jeg på intensiv, hvor jeg er nu. Så har endnu til gode at få et afslag selvom der er krisetider 

Men det er bare ikke nemt at få job lige nu - min veninde sidder i ansættelsesudvalg på en specialinst. og de havde fået næsten 200 ansøgninger på en pæd.medhjælperstilling

Tag det som et plus at du har din alder - du er stabil, skal ikke på barsel og har ikke dagplejepest at slås med

Ej, hvor er du bare sej...og helt sikkert super dygtig...og det er jo mere end fair at det er de dygtige der vælges....godt gået...

Håber du har ret i at det er en fordel med min alder...bliver ikke ligefrem optimist af at læse om alle de ansøgninger der sendes og de få kob der er..

Knus..

Anmeld

5. maj 2011

heaven

lotchen skriver:

hehe, lige et lille spring

hvor er det en sød status

Jannie - med sove barn

Anmeld

5. maj 2011

klmf

Eva. skriver:

Ej, hvor er du bare sej...og helt sikkert super dygtig...og det er jo mere end fair at det er de dygtige der vælges....godt gået...

Håber du har ret i at det er en fordel med min alder...bliver ikke ligefrem optimist af at læse om alle de ansøgninger der sendes og de få kob der er..

Knus..

Ej det er strenge tider - er også lykkelig for at jeg har en fast stilling i stedet for et vikariat. Men tro på det, lige pludselig er din drømmestilling klar til dig

Anmeld

5. maj 2011

klmf

heaven skriver:

hehe, lige et lille spring

hvor er det en sød status

Jannie - med sove barn

Jeg kan slet ikke forholde mig til børn, der sover om natten... Der må være noget i vejen med dem Ej, skønt for jer, jeg er misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.