Hvor hurtigt eller langsomt fik I job som nyuddannet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Aves.

linemus skriver:

Tak. Sådan har jeg det også. Lider stadig af at være grøn, og så er jeg vel heller ikke nogen vårhare længere

Hehe..vi er nogle gamle koner...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

2babygirls

Eva. skriver:

Åhh, det er nok heller ikke det nemmeste...held og lykke med det..

Mange tak og i lige måde

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Tina&Martin skriver:

Mange tak og i lige måde

Tak..

Anmeld

5. maj 2011

Kloster

Hej.

Jeg har altid haft job efter mine uddannelser (har 3 stk)

Har faktisk kun  gået arbejdsløs i 3 uger i mit arbejdsliv (fra jeg var 14 år). Men jeg er da glad for jeg har fast arb nu. Må ikke være sjovt at skulle kæmpe sådan om de jobs der er.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har altid haft job efter mine uddannelser (har 3 stk)

Har faktisk kun  gået arbejdsløs i 3 uger i mit arbejdsliv (fra jeg var 14 år). Men jeg er da glad for jeg har fast arb nu. Må ikke være sjovt at skulle kæmpe sådan om de jobs der er.

Går jo nok...regner jo med at skulle læse til aug... så en lang sommerferie ville ikke genere mig...og så burde jeg måske bare have sagt ja til det job jeg blev tilbudt, meeeeen...

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Eva. skriver:

Ej, det er sgu da ret godt gået....så får du nok snart job.

Jeg har søgt fire fire jobs nu, men ved ikke...det ene sted har jeg været i praktik og blev tilbudt job da jeg stoppede, så der kunne jeg da håbe de ville have mig, men tit er stillingerne jo besat næsten inden de slås op..

Det er meget begrænset med hvor mange jobs der er her i kommunen pt.. men er så småt begyndt at kigge udenfor kommunen - selvom det ikke er med min gode vilje..

Det eneste som har gjort at jeg ikke fik jobbet til begge samtaler faktisk var.... at jeg ikke havde nok erfaring... klassisk....

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Det er meget begrænset med hvor mange jobs der er her i kommunen pt.. men er så småt begyndt at kigge udenfor kommunen - selvom det ikke er med min gode vilje..

Det eneste som har gjort at jeg ikke fik jobbet til begge samtaler faktisk var.... at jeg ikke havde nok erfaring... klassisk....

Ja, det er sgu fint...hvad havde de lige tænkt sig...

Anmeld

5. maj 2011

TbCp

Der gik ca. 1/2 år fra jeg blev uddannet pæd. til jeg fik fast job...

MEN... jeg var sygemeldt en periode da min søster døde, så de første måneder søgte jeg ikke job!

Og jobbet jeg fik lå så i København, hvor jeg selv boede på Vestfyn... træls at skulle så langt for arbejde, men i det mindste havde jeg ikke barn endnu dengang.

Anmeld

5. maj 2011

Halbschön

Blev uddannet Sygeplejerske i januar... Og jeg har endnu ikke job ;-(

Anmeld

5. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Tjaa... jeg blev færdig udddannet i oktober 2008 (cand. mag.)

Blev gravid juli/august 2009

Barsel marts 2010-marts 2011

Ledig fra slutningen af marts til nu - håber snart der findes noget. Var i job med løntilskud fra juni 2009 til jeg gik på barsel, så har da skrabet erfaring sammen til cv´et, men har jo reelt været ledig siden 2008. Har jo så været reelt jobsøgende i mindre end 1 år sammenlagt, da jeg godt vidste at job under graviditet var en anelse utopisk mens krisen buldrede deruda´ og så har været på barsel.

Sidder heldigvis på jobsøgningskursus hos en meget kompetent 2. aktør, så jeg har genfundet troen på at det kan og skal lykkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.