Er det i orden med jer, hvis jeres kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

nej det er det selvfølgelig ikke... viste jeg en fyr havde en anden ville jeg heller ikke kunne få mig selv til at ham være sammen med ham, da jeg ved hvor ondt utroskab gør...

Det var jeg skam heller ikke, skrev kun beskeder med ham INDEN jeg fandt ud af at han havde en kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvis det kan nå der til hvorfor skulle det så ikke kunne gå længere, der er jo en grund til der bliver skrevet dirty, og det er vel sjældent bare for at det bliver ved sms?
Men selvom det så "kun" blev ved sms, så ville jeg ALDRIG kunne tilgive det, det er psykisk utro skab synes jeg.. Føj da

Jeg tror også jeg ville tænke, hvad så næste gang.. og ville have det svært hver gang kæresten så gik ud og ligende. 

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det var jeg skam heller ikke, skrev kun beskeder med ham INDEN jeg fandt ud af at han havde en kæreste

hehe troede heller ikke du havde været sammen med ham... det var mere bare endnu en hvordan jeg ville have det hele

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

sweet skriver:

hvis jeg fandt ud af at min fyr skrev sådan til andre piger var han blevet smidt for porten med det samme... gider hverken at bruge tid eller kræfter på en der kan finde på det...

Helt enig

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Jeg har ikke læst alle svar, men mit svar er NEJ! Hvis han skal skrive frække sms'er, så er det til mig! Ellers er det ud af vagten! Jeg var blevet arrig, mildest talt!

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg har ikke læst alle svar, men mit svar er NEJ! Hvis han skal skrive frække sms'er, så er det til mig! Ellers er det ud af vagten! Jeg var blevet arrig, mildest talt!

Anmeld

3. maj 2011

rogerrasch

jeg havde ikke tilgivet ham, han ville nok få en chance og hvis kan fortsatte sit dirty ( undskyld sproget ) pis så havde det været heeelt slut

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

jeg havde ikke tilgivet ham, han ville nok få en chance og hvis kan fortsatte sit dirty ( undskyld sproget ) pis så havde det været heeelt slut

Jeg håber på jeg bare sagde UD, handlinger har konsekvendser og man så kunne arbejde på forholdet og så finde sammen igen efter at have arbejdet med problemet, håber i hvert fald jeg ville have styrken til det..  

Anmeld

3. maj 2011

rogerrasch

ja forhåbentlig da jeg ville ikke kunne have tillid hehe men der er man jo os så forskellige, nogle tilgiver folk bedre end andre

Anmeld

3. maj 2011

Chamomile

Man kan tilgive meget, men at glemme og stole på personen igen er den svære del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.