Er det i orden med jer, hvis jeres kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det tror jeg egentlig også jeg ville.. men kan ikke helt finde ud af hvor slemt det er?? hvis du forstår hvad jeg mener?

hvad mener du med hvor slemt det er?? hehe er ikke helt med nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

malliebooh

Secrets skriver:

For mig er psykisk utroskab ligeså slem som fysisk, så for mig går den ikke, den der med "han har jo ikke været utro", for det har han i min verden. Jeg ville IKKE finde mig i det! Om jeg kunne tilgive ham handler om mange ting. Hvorfor han gjorde det, om han har gjort det før osv. Vi skulle have en meget lang snak, og det ville tage tid at bygge tilliden op igen, det ville være svært. Så det kommer an på så meget.. Men i orden er det IKKE! Synes faktisk det er ulækkert og svinsk. Uanset om der så er problemer i forholdet, så ordner man de problemer, man går ikke ud og er utro.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Tror det ville komme an på i hvor slem grad den besked var.. og hvor alvorligt han mente det, men der skulle helt klart lang tid før jeg havde tilgivet ham og havde tillid. Jeg går sgu ikke helt ind for flerkoneri Han har mig, og det må han nøjes med eller smutte

hehe.. ja flere på en gang, den går heller ikke her.. 

Anmeld

3. maj 2011

Fru Nielsen

Nej det ville jeg aldrig acceptere.... Hvis min mand føler behov for at skrive frækt med andre kvinder, så er han ikke manden for mig også ville han ryge ud..... Jeg kan og vil ikke leve i sådan et forhold!!

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

hvad mener du med hvor slemt det er?? hehe er ikke helt med nu

Hihi.. altså hvor slemt det er at skrive lidt frække beskeder med andre kvinder/mænd, som sagt har ingen mand, så kan ikke finde ud af om det var mig der var lidt småsensitiv i går, da jeg sagde at han sku ikke kunne være det bekendt - heller ikke overfor mig, troede jo han var single - mænd!!!

Anmeld

3. maj 2011

malliebooh

Anonym skriver:

hehe.. ja flere på en gang, den går heller ikke her.. 

ej jeg er egentlig meget enig i hvad de andre siger.. Den er bare ikke god. og det er langt fra i orden.. ville nok koge en anelse over  bare tanken om hvis min k gjorde det nu.. ja han var nok blevet steril 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg ville ikke acceptere det!!!

det ville jeg heller ikke - og føler mig også en smule skyldig over at jeg skrev tilbage, men troede jo ligesom at manden var single.. men ja ja, hans kæreste opdager det nok en dag, jeg er nok ikke den første eller den sidste. 

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Hihi.. altså hvor slemt det er at skrive lidt frække beskeder med andre kvinder/mænd, som sagt har ingen mand, så kan ikke finde ud af om det var mig der var lidt småsensitiv i går, da jeg sagde at han sku ikke kunne være det bekendt - heller ikke overfor mig, troede jo han var single - mænd!!!

jamen altså jeg vil ikke have det da jeg for det første selv har haft en engang som gjorde det og også var mig utro.. og har det sådan at hvis jeg er sammen med en der skriver sådan til en anden ville jeg gå og være nervøs for hele tiden om han ville kunne finde på at være en utro med personen han så skrev med... og orker på ikke at skal bruge tid og kræfter på at skulle være bekymret hele tiden.. så heller være mig selv og have ro i mit sind

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

hvis min kæreste havde skrevet sådan nogle beskeder til en anden tøs... Så havde han nok fået et los....  jeg havde været rasende...

ellers ville jeg gå og tænkte over hvem han skrev til og hvad han skrev, hver gang han tog mobil op.. Sådan et forhold er ikk fedt. Der skal være tillid til hinanden. ellers er det ikk et forhold...

blev bare sådan i tvivl om hvordan jeg selv ville have taklet det. Jeg følte mig godt nok lidt røvrendt og jeg er ikke engang kæresten. 

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

blev bare sådan i tvivl om hvordan jeg selv ville have taklet det. Jeg følte mig godt nok lidt røvrendt og jeg er ikke engang kæresten. 

jamen det kan jeg da godt forstå... Men han er da bare en idiot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.