Er det i orden med jer, hvis jeres kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

For mig er psykisk utroskab ligeså slem som fysisk, så for mig går den ikke, den der med "han har jo ikke været utro", for det har han i min verden. Jeg ville IKKE finde mig i det! Om jeg kunne tilgive ham handler om mange ting. Hvorfor han gjorde det, om han har gjort det før osv. Vi skulle have en meget lang snak, og det ville tage tid at bygge tilliden op igen, det ville være svært. Så det kommer an på så meget.. Men i orden er det IKKE! Synes faktisk det er ulækkert og svinsk. Uanset om der så er problemer i forholdet, så ordner man de problemer, man går ikke ud og er utro.

ærlig så tror jeg bare han keder sig, men aner ikke hvorfor, tror heller ikke selv jeg kunne have tilgivet det, men I plejer at være så dejlige ærlige herinde, så måtte lige høre om det var mig der var oversensitiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Jeg havde sparket min kæreste ud af døren og havde med glæde ramt bollerne på vejen ud

hehehe 

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

Jeg havde vist ham hvor døren var!!

Anmeld

3. maj 2011

Bellinda89

Hvis min kæreste havde gjort sådan , så var vores forhold slut i hverfald.. Fandeme nej om jeg vil gøres til grin på den måde

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Nej det ville jeg aldrig acceptere.... Hvis min mand føler behov for at skrive frækt med andre kvinder, så er han ikke manden for mig også ville han ryge ud..... Jeg kan og vil ikke leve i sådan et forhold!!

Men Louise tænker lidt på om vi mon ville reagerede anerledes fordi vi havde børn, nu ville du jo så smide ham ud, ved bare ikke om jeg ville smide ham ud hvis det nu var mig der var kæresten, eftersom vi har et barn sammen (hvis jeg ikke kendte til hans forhistorie med ligende tilfælde), eller om jeg ville tage det mindre tungt hvis vi ikke havde børn sammen.. 

Men dejligt at høre hvad I allesammen havde gjort

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

ej jeg er egentlig meget enig i hvad de andre siger.. Den er bare ikke god. og det er langt fra i orden.. ville nok koge en anelse over  bare tanken om hvis min k gjorde det nu.. ja han var nok blevet steril 

Haha.. ja så kunne han i det mindste ikke få flere børn.

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ærlig så tror jeg bare han keder sig, men aner ikke hvorfor, tror heller ikke selv jeg kunne have tilgivet det, men I plejer at være så dejlige ærlige herinde, så måtte lige høre om det var mig der var oversensitiv

Så må han finde en hobby, der ikke involverer at røvrende sin kæreste Det er self. ikke dit job at sørge for det, men stod jeg i dit sted vil jeg gøre det meget klart for ham, at han opfører sig som et røvhul. Som du selv siger, vi er så ærlige! Hehe

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jamen altså jeg vil ikke have det da jeg for det første selv har haft en engang som gjorde det og også var mig utro.. og har det sådan at hvis jeg er sammen med en der skriver sådan til en anden ville jeg gå og være nervøs for hele tiden om han ville kunne finde på at være en utro med personen han så skrev med... og orker på ikke at skal bruge tid og kræfter på at skulle være bekymret hele tiden.. så heller være mig selv og have ro i mit sind

ja det må være det vigtigste

Anmeld

3. maj 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

Men Louise tænker lidt på om vi mon ville reagerede anerledes fordi vi havde børn, nu ville du jo så smide ham ud, ved bare ikke om jeg ville smide ham ud hvis det nu var mig der var kæresten, eftersom vi har et barn sammen (hvis jeg ikke kendte til hans forhistorie med ligende tilfælde), eller om jeg ville tage det mindre tungt hvis vi ikke havde børn sammen.. 

Men dejligt at høre hvad I allesammen havde gjort

Jeg ville vælge sådan altid, børn eller ej.... Jeg ville ikke kunne leve med det! Så børn eller ej, her ville han uden tvivl blive smidt for porten..... Og det ved han!!

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jamen det kan jeg da godt forstå... Men han er da bare en idiot...

Som han selv sagde, så havde han jo ikke rigtig forandret sig heller ikke på det punkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.