Er det i orden med jer, hvis jeres kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.336 visninger
65 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

skriver dirty beskeder med en anden pige?

Mit barns far, som jeg ikke har set længe, skrev forleden og den kom meget hurtig over i de mere pikante beskeder, og ja han lagde faktisk op til noget, men han kommer så herhjem for at snakke (hvilket er et stort skridt og selvfølgelig rigtig dejligt for mit barns skyld) og starter så med at det når ikke var så smart det han havde skrevet fordi HAN HAVDE KÆRESTE PÅ..  fik lidt hevet ud af ham at det jo ikke var første gang han havde dummet sig sådan i dette forhold (det gjorde han også inden vi mødtes da han var sammen med sin tidligere kæreste)

men mit spørgsmål til jer er : havde I tilgivet jeres kæreste hvis I fandt ud af han havde skrevet dirty beskeder med andre piger? (ikke fordi jeg skal sladre - no way,) men jeg tror bare ikke selv jeg ville finde mig i det, men ved ikke helt om det er fordi jeg ikke har en kæreste. Han har jo ikke været utro i den fysiske forstand (tror jeg ikke ihvert fald, eller ikke endnu i hvert fald)

De har ingen børn sammen, bor sammen og har været sammen i ca. 1½ år - hvad ville I gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

malliebooh

jeg ville blive noget sur da

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

skriver dirty beskeder med en anden pige?

Mit barns far, som jeg ikke har set længe, skrev forleden og den kom meget hurtig over i de mere pikante beskeder, og ja han lagde faktisk op til noget, men han kommer så herhjem for at snakke (hvilket er et stort skridt og selvfølgelig rigtig dejligt for mit barns skyld) og starter så med at det når ikke var så smart det han havde skrevet fordi HAN HAVDE KÆRESTE PÅ..  fik lidt hevet ud af ham at det jo ikke var første gang han havde dummet sig sådan i dette forhold (det gjorde han også inden vi mødtes da han var sammen med sin tidligere kæreste)

men mit spørgsmål til jer er : havde I tilgivet jeres kæreste hvis I fandt ud af han havde skrevet dirty beskeder med andre piger? (ikke fordi jeg skal sladre - no way,) men jeg tror bare ikke selv jeg ville finde mig i det, men ved ikke helt om det er fordi jeg ikke har en kæreste. Han har jo ikke været utro i den fysiske forstand (tror jeg ikke ihvert fald, eller ikke endnu i hvert fald)

De har ingen børn sammen, bor sammen og har været sammen i ca. 1½ år - hvad ville I gøre? 

hvis jeg fandt ud af at min fyr skrev sådan til andre piger var han blevet smidt for porten med det samme... gider hverken at bruge tid eller kræfter på en der kan finde på det...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg ville blive noget sur da

Det ville jeg også, men tror du at du ville gå fra ham?

Altså lige med ham her, så kender jeg jo forhistorien, så jeg havde ikke stolet på ham, men er lidt bange for at hvis jeg nogensinde står i sådan en situation, så er jeg skadet af ham, fordi jeg ved han ville gøre det igen, men det ville en anden jo ikke nødvendigvis.. kan bare ikke finde ud af hvor slemt det rent faktisk er.. 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

hvis jeg fandt ud af at min fyr skrev sådan til andre piger var han blevet smidt for porten med det samme... gider hverken at bruge tid eller kræfter på en der kan finde på det...

Det tror jeg egentlig også jeg ville.. men kan ikke helt finde ud af hvor slemt det er?? hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

3. maj 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Det ville jeg også, men tror du at du ville gå fra ham?

Altså lige med ham her, så kender jeg jo forhistorien, så jeg havde ikke stolet på ham, men er lidt bange for at hvis jeg nogensinde står i sådan en situation, så er jeg skadet af ham, fordi jeg ved han ville gøre det igen, men det ville en anden jo ikke nødvendigvis.. kan bare ikke finde ud af hvor slemt det rent faktisk er.. 

Tror det ville komme an på i hvor slem grad den besked var.. og hvor alvorligt han mente det, men der skulle helt klart lang tid før jeg havde tilgivet ham og havde tillid. Jeg går sgu ikke helt ind for flerkoneri Han har mig, og det må han nøjes med eller smutte

Anmeld

3. maj 2011

Den lykkelige

Jeg ville ikke acceptere det!!!

Anmeld

3. maj 2011

twinny

hvis min kæreste havde skrevet sådan nogle beskeder til en anden tøs... Så havde han nok fået et los....  jeg havde været rasende...

ellers ville jeg gå og tænkte over hvem han skrev til og hvad han skrev, hver gang han tog mobil op.. Sådan et forhold er ikk fedt. Der skal være tillid til hinanden. ellers er det ikk et forhold...

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

For mig er psykisk utroskab ligeså slem som fysisk, så for mig går den ikke, den der med "han har jo ikke været utro", for det har han i min verden. Jeg ville IKKE finde mig i det! Om jeg kunne tilgive ham handler om mange ting. Hvorfor han gjorde det, om han har gjort det før osv. Vi skulle have en meget lang snak, og det ville tage tid at bygge tilliden op igen, det ville være svært. Så det kommer an på så meget.. Men i orden er det IKKE! Synes faktisk det er ulækkert og svinsk. Uanset om der så er problemer i forholdet, så ordner man de problemer, man går ikke ud og er utro.

Anmeld

3. maj 2011

jannebjerre

Jeg havde sparket min kæreste ud af døren og havde med glæde ramt bollerne på vejen ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.