skriver dirty beskeder med en anden pige?
Mit barns far, som jeg ikke har set længe, skrev forleden og den kom meget hurtig over i de mere pikante beskeder, og ja han lagde faktisk op til noget, men han kommer så herhjem for at snakke (hvilket er et stort skridt og selvfølgelig rigtig dejligt for mit barns skyld) og starter så med at det når ikke var så smart det han havde skrevet fordi HAN HAVDE KÆRESTE PÅ..
fik lidt hevet ud af ham at det jo ikke var første gang han havde dummet sig sådan i dette forhold (det gjorde han også inden vi mødtes da han var sammen med sin tidligere kæreste)
men mit spørgsmål til jer er : havde I tilgivet jeres kæreste hvis I fandt ud af han havde skrevet dirty beskeder med andre piger? (ikke fordi jeg skal sladre - no way,) men jeg tror bare ikke selv jeg ville finde mig i det, men ved ikke helt om det er fordi jeg ikke har en kæreste. Han har jo ikke været utro i den fysiske forstand (tror jeg ikke ihvert fald, eller ikke endnu i hvert fald)
De har ingen børn sammen, bor sammen og har været sammen i ca. 1½ år - hvad ville I gøre?
Anmeld