Er det i orden med jer, hvis jeres kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg havde vist ham hvor døren var!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

CelinasMoarh skriver:

Hvis min kæreste havde gjort sådan , så var vores forhold slut i hverfald.. Fandeme nej om jeg vil gøres til grin på den måde

Jeg tror faktisk også det ville være den følelse jeg ville stå med, at føle mig til grin, men godt han ikke er min kæreste lige nu. 

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

ja det må være det vigtigste

tror også hvis man skal gå og være nervøs hele tiden så kommer man også nemt til at bide af hinanden og sådan..

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Så må han finde en hobby, der ikke involverer at røvrende sin kæreste Det er self. ikke dit job at sørge for det, men stod jeg i dit sted vil jeg gøre det meget klart for ham, at han opfører sig som et røvhul. Som du selv siger, vi er så ærlige! Hehe

hehehe, ja det kan jeg jo foreslå ham. 

Fik også sagt at det ikke var særlig smart, men mit prmære fokus var på vores barn og om han ville se hende fremover (han har ikke haft noget med hende at gøre endnu), men det skulle han lige diskutere med kæresten  og tænker da lidt at super fedt hvis jeg skal omgås dem begge med den viden jeg har - super fed position at sætte mig i. 

Anmeld

3. maj 2011

Noneother

Secrets skriver:

Så må han finde en hobby, der ikke involverer at røvrende sin kæreste Det er self. ikke dit job at sørge for det, men stod jeg i dit sted vil jeg gøre det meget klart for ham, at han opfører sig som et røvhul. Som du selv siger, vi er så ærlige! Hehe

Fedt sagt!

Ja jeg havde pakket hans ting, stillet dem ude foran hoveddøren og skiftet låsene inden han kom hjem fra arbejde.
Hvis man mangler noget i forholdet, må man sgu åbne munden. -Det andet ville jeg ALDRIG finde mig i.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Jeg ville vælge sådan altid, børn eller ej.... Jeg ville ikke kunne leve med det! Så børn eller ej, her ville han uden tvivl blive smidt for porten..... Og det ved han!!

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

tror også hvis man skal gå og være nervøs hele tiden så kommer man også nemt til at bide af hinanden og sådan..

Det tænkte jeg også - et forhold kan ikke være bygget på mistillid (den dag hun finder ud af det), men som sagt er det jo selvfølgelig ikke mit problem. 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Fedt sagt!

Ja jeg havde pakket hans ting, stillet dem ude foran hoveddøren og skiftet låsene inden han kom hjem fra arbejde.
Hvis man mangler noget i forholdet, må man sgu åbne munden. -Det andet ville jeg ALDRIG finde mig i.

Nej, det havde jeg nok heller ikke når det kom til stykket. 

Anmeld

3. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Hvis det kan nå der til hvorfor skulle det så ikke kunne gå længere, der er jo en grund til der bliver skrevet dirty, og det er vel sjældent bare for at det bliver ved sms?
Men selvom det så "kun" blev ved sms, så ville jeg ALDRIG kunne tilgive det, det er psykisk utro skab synes jeg.. Føj da

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det tænkte jeg også - et forhold kan ikke være bygget på mistillid (den dag hun finder ud af det), men som sagt er det jo selvfølgelig ikke mit problem. 

nej det er det selvfølgelig ikke... viste jeg en fyr havde en anden ville jeg heller ikke kunne få mig selv til at ham være sammen med ham, da jeg ved hvor ondt utroskab gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.