Er det i orden med jer, hvis jeres kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

skriver dirty beskeder med en anden pige?

Mit barns far, som jeg ikke har set længe, skrev forleden og den kom meget hurtig over i de mere pikante beskeder, og ja han lagde faktisk op til noget, men han kommer så herhjem for at snakke (hvilket er et stort skridt og selvfølgelig rigtig dejligt for mit barns skyld) og starter så med at det når ikke var så smart det han havde skrevet fordi HAN HAVDE KÆRESTE PÅ..  fik lidt hevet ud af ham at det jo ikke var første gang han havde dummet sig sådan i dette forhold (det gjorde han også inden vi mødtes da han var sammen med sin tidligere kæreste)

men mit spørgsmål til jer er : havde I tilgivet jeres kæreste hvis I fandt ud af han havde skrevet dirty beskeder med andre piger? (ikke fordi jeg skal sladre - no way,) men jeg tror bare ikke selv jeg ville finde mig i det, men ved ikke helt om det er fordi jeg ikke har en kæreste. Han har jo ikke været utro i den fysiske forstand (tror jeg ikke ihvert fald, eller ikke endnu i hvert fald)

De har ingen børn sammen, bor sammen og har været sammen i ca. 1½ år - hvad ville I gøre? 

Jeg havde ikke fundet mig i det. Hvis jeg fandt ud af min kæreste havde gjort det. Var det nok slut .  Bare min holdning .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lisbeth85

Jeg synes ikke det er i orden, at skrive frække beskeder med andre, når man er i et forhold. jeg ville blive inderligt ked af det, hvis min kæreste gjorde det, og jeg er sikker på, at han ville gøre det samme. Hvis man er tilfreds, forelsket og har det godt, så gør man heller ikke sådan noget - så tror måske det er fordi, at man er usikker og har brug for noget selvtillid, og snakker frækt med en, som siger nogle dejlige ting til en.

Men nej... hvis jeg fandt sådanne sms'er min kærestes mobil, så ville vi skulle have en MEGET lang snak derom... og ja, når han først har gjort det en gang, hvorfor skulle han så ikke prøve igen? Brudt tillid er det værste der findes!

Anmeld

5. maj 2011

Tkcuf

Jeg havde nok banket ham- og så smidt ham ud. Men ved at han aldrig kunne finde på det. Meget skal man finde sig i fra mænd- men utroskab, vold og sure tæer er ikke noget af det! Yyyyt med ham !

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Jeg havde ikke fundet mig i det. Hvis jeg fandt ud af min kæreste havde gjort det. Var det nok slut .  Bare min holdning .

Tror jeg havde gjort det samme. 

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Jeg synes ikke det er i orden, at skrive frække beskeder med andre, når man er i et forhold. jeg ville blive inderligt ked af det, hvis min kæreste gjorde det, og jeg er sikker på, at han ville gøre det samme. Hvis man er tilfreds, forelsket og har det godt, så gør man heller ikke sådan noget - så tror måske det er fordi, at man er usikker og har brug for noget selvtillid, og snakker frækt med en, som siger nogle dejlige ting til en.

Men nej... hvis jeg fandt sådanne sms'er min kærestes mobil, så ville vi skulle have en MEGET lang snak derom... og ja, når han først har gjort det en gang, hvorfor skulle han så ikke prøve igen? Brudt tillid er det værste der findes!

Nogle formår at få den tillid tilbage, men jeg tror for mig, der ville komme an på hvor mange gange han havde gjort det og om det var noget han havde gjort i tidligere forhold, for så ville jeg ikke kunne stole på ham igen. 

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Tkcuf skriver:

Jeg havde nok banket ham- og så smidt ham ud. Men ved at han aldrig kunne finde på det. Meget skal man finde sig i fra mænd- men utroskab, vold og sure tæer er ikke noget af det! Yyyyt med ham !

og sure tæer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.