Benjamin stadigvæk indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har fulgt med i det hele på sidelinjen . Og hold da k..t hvor er jeg måløs over man kan være sådan over for en lille dreng , at man i det mindste ikke kan komme med en undskyldning .
Jeg synes det er virkelig flot at du har valgt at melde det Og det er helt sikkert os det rigtige at gøre .

Jeg håber snart det går den anden vej med lille benjamin .
Stort knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
banaman89 skriver:

Hej piger ..

Vil lige sige tak til B&J for at holde jer updatet herinde i vores meget ulykkelig historie  Samt tusinden tak for alle jeres svar og søde beskeder herinde ..

Jeg har endelig fået min bærbar herind på sygehuset med internet på ..

Benjamin ligger stadigvæk bare i sengen og ligner en grønsag  Lægerne undersøger og holder øje med ham hele tiden - det er virkeligt hårdt det hele.. De siger ikke så meget og undersøgelserne er de samme hver time .. Han får drop og sonde da han ikke vil spise eller tage flasken  han skal scannes og røgenten igen idag for at se om den blødning bliver større eller ikke ! Politiet var her da jeg måtte anmelde det hele (da mange har skrevet/sagt til mig at jeg vil få skylden hvis det ikke bliver anmeldt og han får mén af det) de andre forældre her på afdelingen kigger meget på os når vi er ude efter ting og snakker i krogene - virkelig ubehageligt!

Er så ked af det, bange, gal og træt .. Er ked af at det skulle gå så galt med Benjamin, at min mor giver mig skylden for det hele, at min mor lyver om det hele. Er bange for hva der kommer til at ske med Benjamin, at skulle se min mor igen, de opkald jeg får på min mobil (hemmeligt nummer hvor man kan hører en trække vejret dybt og nogle gange en hund i baggrunden.) Er så gal over de ikke engang kan sige undskyld eller noget som helst, samt er så træt da jeg max sover 2 timer pr.dag.

Der skal ingenting til at jeg begynder at stor tude ! Igår måtte jeg smide Benjamins far ud fra stuen , da jeg bare tændte totalt af , da jeg ikke føler han tager dette alvorligt - han kan snakke med hans højt elskende forældre og sige at der er intet galt og alt er normalt - som om han ikke kan se hvor galt det hele er

Jeg synes alt er imod min familie - hvor er det lykkelige liv henne ?

Savner min datter så meget som er hjemme ved mine svigerforældre ..

Noget i vil have svar på så skriv og jeg skal prøve at svare

Mvh Anna ..

Ønsker din lille mand bliver rask og slipper for mén.

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

Kære Anna....

Ingen ord kan beskrive hvor meget jeg føler med Jer og hvor ked af det jeg er på Jeres vegne.

Jeg ville ønske jeg kunne trylle det hele væk så du/I kunne slippe for det helvede I sidder i lige nu!

Jeg ved godt vi ikke kender hinanden, men alligevel bliver jeg nødt til at tilbyde dig al min hjælp. Hvis der er noget som helst jeg kan gøre, så sig til! Hvis du har brug for en at tale med, en at råde af/til eller hvis du bare har brug for et virtuelt kram måske...

Jeg ønsker for Jer at alt viser sig at blive bedre nu! Og at Benjamin kommer sig fuldstændig og bliver din glade, raske dreng igen inden I får set Jer om!

Jeg er sikker på din kæreste blot reagerer som han gør fordi han også synes det hele er skide svært! de der mænner har ofte svært ved at udtrykke det og så er det lettere at fortrænge og bilde sig selv - og alle andre - ind at tingene er fine og at situationen er helt under kontrol.

Han føler måske også han skal være den stærke!?

Jeg sender Jer 1000-vis af tanker og masser af knus!

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

Jeg sidder med kuldegys på hele kroppen og kan slet ikke bære at han ikke har fået det bedre. Det er så fucked up at den lille uskyldige dreng skal være centrum i det her. Hvor er det bare un fair. Og undskyld mig, men hva fanden har din mor gang i- DET ER HENDES BARNEBARN for helved!!! hun burde skamme sig godt og grundigt. Og så håber jeg i øvrigt at han bliver slåst inde og der kommer en masse konsekvenser for ham.

Men sødeste, i må stå sammen som familie, og ikke bebrejde hinanden og komme op og skændes, i skal holde om hinanden elske hinanden og være der for hinanden. Han skal tage det seriøst!
Hvad kan lægerne give af forklaring, hvordan ser det ud?? Forlang konkrete svar. Du siger han ligger osm en grøntsag, hvordan? og hvad mener lægerne om dette??
Jeg ville ønske jeg kunne gøre alt dette om for jer i et snuptag, så havde jeg gjort det...

Jeg ønsker dig din mand og din dejlige søn det bedste og håber han slipper uden men!!!

Anmeld

3. maj 2011

Mamalou

Jeg sender dig, din familie og ikke mindst lillemanden de bedste tanker med håb om, at Benjamin får det bedre og kommer videre i livet uden mén. 

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Har også læst de tidligere tråde - og hvor gør det mig ondt at I må at dettte igennem. Sender dig det største håber I kommer igennem denne svære tid sammen.  fingere for at Benjamin snart viser tegn på bedring - det må være så hårdt.

Brug dine resurser på DIN egen lille familie & ikke tænk så meget på din mor. Hun er jo ikke til meget gavn. Tænk at hun ikke er der til at støtte jer op og det oveni købet er hendes kæreste som er skyld i dette mareridt I er igennem.

Håber I har nogen som støtter på omkring jer i denne tid.

Anmeld

3. maj 2011

N&J

Det gør mig så ked af det at I skal igennem det, jeg ved hvor hårdt det er for en familie at skulle igennem det, og I må som Sarah skriver stå sammen, din kæreste er frustreret sandsynligvis fordi han ikke kan gøre noget for at det bliver bedre, så han forsøger at nedvurdere det, så han ikke skal konfronteres med den virkelighed I faktisk står i.

Når du beskriver at han ligger som en grønsag er det så fordi de haar lagt ham i koma eller han er bevidstløs? - for hjernen har en formiddabel evne til at komme sig, hvis den får ro, og jeg håber virkelig for jer at I snart ser forbedringer.

Mange tanker og kram

Anmeld

3. maj 2011

matryoshka

Jeg ved ikke helt hvad der er sket med din søn og hele familien, men det lyder frygteligt og jeg ønsker jer alt det bedste og krydser alt hvad jeg har for at jeres søn får det bedre!! <3 Og jeg håber I kan finde styrken til at stå sammen, din kæreste og de i din familie som I fortsat har.

Er der nogen som har et link til de opdateringer som I skriver om?

Det er skide hårdt i krise situationer, når ens partner "virker lige glad". Men husk, at ikke alle reagerer/takler situationer på samme måde.. Speciellt mænd har tit tendens til at lukke af og ikke udtrykke sig så meget. Jeg kender det godt fra min egen kæreste.

Prøv at acceptere at sådan er han bare, I får ikke noget ud af at skændes i en situation, hvor I virkelig har brug for hinanden. Måske er det den eneste måde han er i stand til at komme igennem det her? Det ER frustrerende, og fortæl ham at du har brug for at han forstår at du takler det på en anden måde og at du har brug for hans støtte. Måske forstår han det..

Prøv at få sovet lidt og pas på dig selv og dine <3

Anmeld

3. maj 2011

banaman89

MajaPiraya skriver:

Jeg ved ikke helt hvad der er sket med din søn og hele familien, men det lyder frygteligt og jeg ønsker jer alt det bedste og krydser alt hvad jeg har for at jeres søn får det bedre!! <3 Og jeg håber I kan finde styrken til at stå sammen, din kæreste og de i din familie som I fortsat har.

Er der nogen som har et link til de opdateringer som I skriver om?

Det er skide hårdt i krise situationer, når ens partner "virker lige glad". Men husk, at ikke alle reagerer/takler situationer på samme måde.. Speciellt mænd har tit tendens til at lukke af og ikke udtrykke sig så meget. Jeg kender det godt fra min egen kæreste.

Prøv at acceptere at sådan er han bare, I får ikke noget ud af at skændes i en situation, hvor I virkelig har brug for hinanden. Måske er det den eneste måde han er i stand til at komme igennem det her? Det ER frustrerende, og fortæl ham at du har brug for at han forstår at du takler det på en anden måde og at du har brug for hans støtte. Måske forstår han det..

Prøv at få sovet lidt og pas på dig selv og dine <3

tak

1 https://www.baby.dk/debat/104680pi1/ordet-er-frit/saa-er-det-forhold-slut-.aspx

2 https://www.baby.dk/debat/105269pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt-.aspx

3 https://www.baby.dk/debat/105501pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt--opdatering.aspx

4 https://www.baby.dk/debat/105759pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt--opdatering-2.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.