Neeeeeeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jeg er 14½ månede mine og jeg vil lyve hvis jeg sage at det var en dans på rose HELE tiden...

men jeg vil ALDRGIG lave det om hvis jeg kunne og har da også en drøm om at få 2 børn mere hvor der er MAX lige så langt mellem....

det er fantastisk at se dem sammen (når de ik slogs) men også bare det at de kan følges ad i det meste her mener jeg vuggestue børnehave skole...

jeg syntes klart at hvis man mener man kan overskue det skal man gøre det... MEN hvis man er i tvivl syntes jeg ik man skal fa to så tæt på hinanden for det er den støreste det i fleste tilfælde går ud over... og det vil altså være synd...

håber i traffer den beslutning som i BEGGE har det bedst med her fra

TUsinde tak for dit svar og din historie .
Lige pt der aner jeg hver fuld eller fisk . Jeg er fuldstændig ude af den fordi det kom som et stort chok så skal lige have den ind og vende .
Men giver dig ret i alle de ting du skriver og jeg kunne aldrig finde på at gå imod min kærestes vilje . Det bliver en fælles beslutning .
Men nøj hvor er der mange ting der dukker op i hovedet hos en nu .
MEst det med jeg vil have termin sammen dag som sidst .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Lige pt der aner jeg hver fuld eller fisk . Jeg er fuldstændig ude af den fordi det kom som et stort chok så skal lige have den ind og vende .
Men giver dig ret i alle de ting du skriver og jeg kunne aldrig finde på at gå imod min kærestes vilje . Det bliver en fælles beslutning .

Har en veninde som lige har født hendes nr. 2 - hun fik samme termin som den første.. Men hun fødte 2 dage før tid..

Anmeld

1. maj 2011

norenberg

Kender det godt var ude for det samme sidste år testede positiv 8 uger efter min søns fødsel, lidt af et chok, men da vi er i mod abort var der ikke andet end at sunde sig og lige vænne sig til tanken....og så glædede vi os lige så meget til den lille ny som vi har gjort ved de andre.....så nu har jeg to dejligt drenge med 8 mdr og 6 dages mellem rum....og er egentlig blevet forbavset over hvor let det egentlig er med to så tæt på hinanden....

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Sikke noget møg.. jeg har selv stået der og var ikek i tvivl om hvad jeg følte og mente var det bedste for mig og os og ikek mindst det barn jeg havde i forvejen.

Men det kommer jo helt an på hvad man tror på og hvordan man har lyst til at leve i forhold til arbejdsbyrde osv..

Håber du vælger det du mener er rigtigst for dig...og mht til mere eller mindre glæde af hinanden, det handler ikek om alder men om temperament... du kan lige så godt risikere at få to børn som ikke vil kunne finde hinanden fordi de er forskellige...så for mig ats e handler det om hvad I orker og hvordan I mener det er godt for det barn i har i forvejen.

KNus..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Har en veninde som lige har født hendes nr. 2 - hun fik samme termin som den første.. Men hun fødte 2 dage før tid..

OKay er ret heldigt må man sige

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Kender det godt var ude for det samme sidste år testede positiv 8 uger efter min søns fødsel, lidt af et chok, men da vi er i mod abort var der ikke andet end at sunde sig og lige vænne sig til tanken....og så glædede vi os lige så meget til den lille ny som vi har gjort ved de andre.....så nu har jeg to dejligt drenge med 8 mdr og 6 dages mellem rum....og er egentlig blevet forbavset over hvor let det egentlig er med to så tæt på hinanden....

HVor er det dejligt at høre .
Jeg har slet ikke lyst til abort, men samtidig heller ikke at gå i mod min kæreste .
Og ja han ønsker det ikke nu . Jeg er så splittet lige nu . Aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv hvad jeg skal stille op hvad jeg skal gøre eller tænke . Jeg har så ondt inden i .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Sikke noget møg.. jeg har selv stået der og var ikek i tvivl om hvad jeg følte og mente var det bedste for mig og os og ikek mindst det barn jeg havde i forvejen.

Men det kommer jo helt an på hvad man tror på og hvordan man har lyst til at leve i forhold til arbejdsbyrde osv..

Håber du vælger det du mener er rigtigst for dig...og mht til mere eller mindre glæde af hinanden, det handler ikek om alder men om temperament... du kan lige så godt risikere at få to børn som ikke vil kunne finde hinanden fordi de er forskellige...så for mig ats e handler det om hvad I orker og hvordan I mener det er godt for det barn i har i forvejen.

KNus..

JEG giver dig helt ret før jeg testet positiv Var jeg slet ikke i tvivl om at Jeg ik skulle have en så tæt på .
MEn i situationen aner jeg slet ikke hvad jeg skal stille op .
Jeg vil jo gerne nyde min dreng jeg har i forvejen . Men samtidig til os gerne have det her .
Ja jeg ved ikke hvad beslutningen bliver .
Jeg vil jo os gerne gøre min kæreste glad og han mener ikke vi skal have det her . Han mener ikke vi kan klare det Og heller ikke vores forhold , vi HAR haft nogen problemer .
Arg hvorfor sker det her for mig , del plejer kun at tage naboen .

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

hvis du føder på samme dato som du har gjort er det jo godt de bliver Pseudotvillinger hvis i vælger at beholde barnet... men det bliver de jo også hvis du ik føder på den dato

Anmeld

1. maj 2011

Fru.Mäes <3

aya-zia skriver:

hvis du føder på samme dato som du har gjort er det jo godt de bliver Pseudotvillinger hvis i vælger at beholde barnet... men det bliver de jo også hvis du ik føder på den dato

.... Måske dumt spørgsmål, men hvad er det der Pseudotvillinger?

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

FrøkenHedegaard skriver:

.... Måske dumt spørgsmål, men hvad er det der Pseudotvillinger?

det er søskende som der er under 18 måneder mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.