Neeeeeeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

camilla28

med farer for og lyde skør

go for it

nu har jeg læst alle kommentarer og jeg kommer frem til at du bare mangler og sige sætningen høj .. vi gør det vi skal være forældrer igen

der er 4 år i mellem mine og deeet ønsker jeg tit der ikke er

det bliver hårdt men  i kan godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

med farer for og lyde skør

go for it

nu har jeg læst alle kommentarer og jeg kommer frem til at du bare mangler og sige sætningen høj .. vi gør det vi skal være forældrer igen

der er 4 år i mellem mine og deeet ønsker jeg tit der ikke er

det bliver hårdt men  i kan godt

Jamen det er nok rigtigt ... - det er nok bare mere hvad kæresten siger , lige pt er han på job og da jeg ringede og sagde det , havde han ikk så meget at sige .
årh .. Jeg ønsker jo nok personligt den baby der ligger der inde . Men ja jeg ved alligevel ikk helt .

Anmeld

1. maj 2011

Bambii

Anonym skriver:

Jamen det er nok rigtigt ... - det er nok bare mere hvad kæresten siger , lige pt er han på job og da jeg ringede og sagde det , havde han ikk så meget at sige .
årh .. Jeg ønsker jo nok personligt den baby der ligger der inde . Men ja jeg ved alligevel ikk helt .

Det var måske heller ikke helt sødt at du ringer og fortæller ham det mens han er på arbejde, hvorfor ikke vente til han kom hjem igen?

Anmeld

1. maj 2011

camilla28

du skal nok lige tage en snak med ham under 4 øjne ikke i en tlf

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

du skal nok lige tage en snak med ham under 4 øjne ikke i en tlf

jaa da , det er bestemt os meningen ..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Bambii skriver:

Det var måske heller ikke helt sødt at du ringer og fortæller ham det mens han er på arbejde, hvorfor ikke vente til han kom hjem igen?

neeeej måske ikk ... men lige når man står i det tror jeg ikk man tænker såååååå langt . jeg gjorder i hvertfald ikk .

Anmeld

1. maj 2011

camilla28

forstår dig godt så det bliver du ikke  gokket i hovedet for

Anmeld

1. maj 2011

Bambii

Anonym skriver:

neeeej måske ikk ... men lige når man står i det tror jeg ikk man tænker såååååå langt . jeg gjorder i hvertfald ikk .

Det er nok rigtig nok..

Kan godt forstå dig.. Tror måske jeg havde kommet til at gøre det samme..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Bambii skriver:

Det er nok rigtig nok..

Kan godt forstå dig.. Tror måske jeg havde kommet til at gøre det samme..

jaa , jeg er helt rundt på gulvet , og måtte bare fortælle det med det sammen ..

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Nej nej nej .... - det værst tænkelige er bare lige sket for mig - jeg er simpelthen så meget i vildrede , at jeg ikk aner hvad jeg skal gøre eller vælge ..

Jeg har en søn på 4 måneder , jeg havde min første mens d 26 marts efter fødslen , jeg har nu gået og ventede på den i flere dage , tog en test 26 april , (sidst testede jeg positiv sammen dag som forventet mens) - den var negativ d 26 april , jeg kunne ikk forstå min mens stadig ikk var kommet , tog så en test nu her .. Og fandme og den ikk er POSITIV - jeg er fyldt med blandet følelser lige nu , aner ikk hvad jeg skal gøre ..
Jeg vil tro jeg vil have termin omkring min søn .
Jeg er helt rundt på gulvet og egentlig rigtig ked af det .
en abort ligger mig meget fjernt , men at skulle have endnu et barn , ved jeg heller ik om jeg er parat til .. Der vil jo kun være 1 år imellem dem ..

Arg , vi har brugt kondom , men må være sprunget ...
Jeg er både ked glad og forvirret ..

Jeg havde bare sådan brug for at komme ud med det ..

jeg er 14½ månede mine og jeg vil lyve hvis jeg sage at det var en dans på rose HELE tiden...

men jeg vil ALDRGIG lave det om hvis jeg kunne og har da også en drøm om at få 2 børn mere hvor der er MAX lige så langt mellem....

det er fantastisk at se dem sammen (når de ik slogs) men også bare det at de kan følges ad i det meste her mener jeg vuggestue børnehave skole...

jeg syntes klart at hvis man mener man kan overskue det skal man gøre det... MEN hvis man er i tvivl syntes jeg ik man skal fa to så tæt på hinanden for det er den støreste det i fleste tilfælde går ud over... og det vil altså være synd...

håber i traffer den beslutning som i BEGGE har det bedst med her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.