Neeeeeeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

hvis du føder på samme dato som du har gjort er det jo godt de bliver Pseudotvillinger hvis i vælger at beholde barnet... men det bliver de jo også hvis du ik føder på den dato

HEhe . JA det kan man vidst godt sige
Men tror ikke kæresten mener vi skal beholde det desværre .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

HEhe . JA det kan man vidst godt sige
Men tror ikke kæresten mener vi skal beholde det desværre .

kan godt på en måde forstå ham... det er altså også en stor beslutning

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

kan godt på en måde forstå ham... det er altså også en stor beslutning

Jamen helt sikkert , Det gør jeg os . Jeg ved jo ikke engang selv hvad der skal ske .
1 år er ikke meget , min lille dreng vil jo stadig være baby i mine øjne til den tid .
Havde der bare være halvandet år imellem .
Men vil bestille en tid hos lægen i morgen .
Jeg ville bare sådan ønske han ville støtte mig i Det her , gør alt for at i møde komme ham . MEn han er der bare ikke rigtig den anden vej .
Og i sidste ende er det mig som sidder og skal træffe beslutningen . Puha .

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Jamen helt sikkert , Det gør jeg os . Jeg ved jo ikke engang selv hvad der skal ske .
1 år er ikke meget , min lille dreng vil jo stadig være baby i mine øjne til den tid .
Havde der bare være halvandet år imellem .
Men vil bestille en tid hos lægen i morgen .
Jeg ville bare sådan ønske han ville støtte mig i Det her , gør alt for at i møde komme ham . MEn han er der bare ikke rigtig den anden vej .
Og i sidste ende er det mig som sidder og skal træffe beslutningen . Puha .

ej men så må han sku ta sig sammen undskyld... men hvis han vil ha det sjove må han også ta det sure... altså beslutning hvis det ender med i ik skal ha den... han kan sku ik bare lukke af eller noget han skal støtte dig lige meget hvad i beslutter

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

ej men så må han sku ta sig sammen undskyld... men hvis han vil ha det sjove må han også ta det sure... altså beslutning hvis det ender med i ik skal ha den... han kan sku ik bare lukke af eller noget han skal støtte dig lige meget hvad i beslutter

Lige præcis det jeg mener . MEn det Er som om at nu har han sagt vi ikke skal have det . Så Regner han med jeg klare resten .
Han vil ikke rigtig snakke om det .
JEg prøver at fortælle nogen positive ting feks at Jeg tror det bliver en pige som jeg altid har drømt om at få .
Men han siger bare sådan kan man ikke stille det op .
Ville bare ønske at høre . JEg støtter dig lige meget hvad men nej .

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Lige præcis det jeg mener . MEn det Er som om at nu har han sagt vi ikke skal have det . Så Regner han med jeg klare resten .
Han vil ikke rigtig snakke om det .
JEg prøver at fortælle nogen positive ting feks at Jeg tror det bliver en pige som jeg altid har drømt om at få .
Men han siger bare sådan kan man ikke stille det op .
Ville bare ønske at høre . JEg støtter dig lige meget hvad men nej .

så må han jo sige at han støtter dig hvis du vælger og få den fjernet... altså sådan noget som og ta med til lægen og på sygehuset og alt det...

for hvis han VIRKELIG ik er klar til en mere er det måske også svært og støtte dig hvis du VIL ha den

Anmeld

1. maj 2011

norenberg

Anonym skriver:

HVor er det dejligt at høre .
Jeg har slet ikke lyst til abort, men samtidig heller ikke at gå i mod min kæreste .
Og ja han ønsker det ikke nu . Jeg er så splittet lige nu . Aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv hvad jeg skal stille op hvad jeg skal gøre eller tænke . Jeg har så ondt inden i .

kan se du skriver længere ned at han mener ikke forholdet vil holde hvis i får det...men kunne da egentlig heller ikke forstille at det ville holde hvis du får fjernet barnet...og så fortryder...hvis det var mig ville jeg ikke kunne lade være med at bebrejde ham, at han ikke ville have det....

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

kan se du skriver længere ned at han mener ikke forholdet vil holde hvis i får det...men kunne da egentlig heller ikke forstille at det ville holde hvis du får fjernet barnet...og så fortryder...hvis det var mig ville jeg ikke kunne lade være med at bebrejde ham, at han ikke ville have det....

Ja det har Jeg skrevet og det er det han har sagt .
Unges forhold kan ikke bære endnu et barn vores søn vil blive svigtet siger han . Vi HAR ikke råd økonomisk . Vi HAR ikke plads nok . Vi vil blive " slået " ihjel af min mor .
Ja han ser kun alt det negative og intet positivt .
Det di meget svært for mig det her .
Ja kommer jeg kgl at fortryde vil jeg nok bebrejde ham det .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

så må han jo sige at han støtter dig hvis du vælger og få den fjernet... altså sådan noget som og ta med til lægen og på sygehuset og alt det...

for hvis han VIRKELIG ik er klar til en mere er det måske også svært og støtte dig hvis du VIL ha den

JEg har ikke sagt direkte at JEg vil have det .
Men man er to om tango så må man og være to om at støtte hinanden .
Bare min mening .
Jeg vil jo ikke hade han hvis vi bliveg enige om at få det fjernet .
Men jeg vil hade ham hvis jeg skal gennemgå det hele alene .

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

JEg har ikke sagt direkte at JEg vil have det .
Men man er to om tango så må man og være to om at støtte hinanden .
Bare min mening .
Jeg vil jo ikke hade han hvis vi bliveg enige om at få det fjernet .
Men jeg vil hade ham hvis jeg skal gennemgå det hele alene .

det var også det jeg mente... ved godt jeg formullerede det lidt forkert og det må du undskylde... nogle gange skriver fingere bare hurtiger end hjerne tænker... eller så er det omvendt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.