Neeeeeeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Nej nej nej .... - det værst tænkelige er bare lige sket for mig - jeg er simpelthen så meget i vildrede , at jeg ikk aner hvad jeg skal gøre eller vælge ..

Jeg har en søn på 4 måneder , jeg havde min første mens d 26 marts efter fødslen , jeg har nu gået og ventede på den i flere dage , tog en test 26 april , (sidst testede jeg positiv sammen dag som forventet mens) - den var negativ d 26 april , jeg kunne ikk forstå min mens stadig ikk var kommet , tog så en test nu her .. Og fandme og den ikk er POSITIV - jeg er fyldt med blandet følelser lige nu , aner ikk hvad jeg skal gøre ..
Jeg vil tro jeg vil have termin omkring min søn .
Jeg er helt rundt på gulvet og egentlig rigtig ked af det .
en abort ligger mig meget fjernt , men at skulle have endnu et barn , ved jeg heller ik om jeg er parat til .. Der vil jo kun være 1 år imellem dem ..

Arg , vi har brugt kondom , men må være sprunget ...
Jeg er både ked glad og forvirret ..

Jeg havde bare sådan brug for at komme ud med det ..

Puha, kan godt se det ikke lige er helt optimalt, MEN jeg vil nu alligevel gerne skrive til lykke, for det lyder til at der ikke er andre muligheder

Og ja, som andre skriver, så kan de jo få stor glæde af hinanden når der ikke er længere tid mellem dem.

Du må snakke det igennem med manden og lige bruge et par dage på at sunde dig.

Det måtte vi også da jeg fandt ud af jeg ventede mig nu her 3. gang, der bestemt heller ikke var planlagt. Ønsket, men ikke planlagt. Nu glæder vi os og det kan ikke være anderledes.

Der er dog bare lidt længere imellem vores unger end det bliver hos dine

*Camilla 18+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Det var så lidt - jeg kan sagtens forstå din frustration! Man kan sige, at børnene helt sikkert får meget ud af hinanden, og jeg ved at der ligger flere tråde herinde om forældre med børn tæt på hinanden - alle disse tråde har helt sikkert en stor overvægt af positive tilkendegivelser og de fleste er lykkelige for den lille aldersforskel!
Måske du skulle tale med nogle af forældrene til psedutvillinger og høre om deres tanker og erfaringer!

Pøj pøj med den store beslutning - jeg glæder mig til at få en opdatering på dette uanset hvilken beslutning du træffer

JAaa , det vil jeg prøve engang tror jeg .
Og tusinde tak .
Kan sagtens se fordelen i det , men der er os ulemper for mig pt , ikk hvad baret som sådan angår . men mere hvad omverdnen tænker om mig .

Jeg lover at give en opdatering så snart jeg har truffet en beslutning .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Puha, kan godt se det ikke lige er helt optimalt, MEN jeg vil nu alligevel gerne skrive til lykke, for det lyder til at der ikke er andre muligheder

Og ja, som andre skriver, så kan de jo få stor glæde af hinanden når der ikke er længere tid mellem dem.

Du må snakke det igennem med manden og lige bruge et par dage på at sunde dig.

Det måtte vi også da jeg fandt ud af jeg ventede mig nu her 3. gang, der bestemt heller ikke var planlagt. Ønsket, men ikke planlagt. Nu glæder vi os og det kan ikke være anderledes.

Der er dog bare lidt længere imellem vores unger end det bliver hos dine

*Camilla 18+4

Tusinde tak skal du have .
nej egentlig ved jeg ikk om der er andre muligheder end at få det .
Men ja jeg skal helt sikkert havde snakket det her igennem med ham .

Anmeld

1. maj 2011

Camilla_a

Der er 13 mdr mellem mine drenge og jeg er bare så glad for at jeg fik tæt på hinanden  Selvfølgelig er det til tide hårdt, men slet ikke så meget som jeg måske havde frygtet. Jeg var lidt bange for hvordan min ældste dreng ville tage det, men det gik bare så godt!

Idag er de 3(snart 4) og 2(snart 3) og de ELSKER hinanden og er de bedste venner. De har da helt sikkert deres ture, men der går ikke lang tid før de er igang med at lege  De kan ikke undvære hinanden  Vi har gjort meget ud af at de også skulle ha nogle oplevelser hver for sig. De går i den samme institution, men på hver deres stue, vi ville gerne ha de havde hver deres hverdag

Jeg kan kun anbefale det, men håber I finder den rigtige løsning for jer.

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Camilla_a skriver:

Der er 13 mdr mellem mine drenge og jeg er bare så glad for at jeg fik tæt på hinanden  Selvfølgelig er det til tide hårdt, men slet ikke så meget som jeg måske havde frygtet. Jeg var lidt bange for hvordan min ældste dreng ville tage det, men det gik bare så godt!

Idag er de 3(snart 4) og 2(snart 3) og de ELSKER hinanden og er de bedste venner. De har da helt sikkert deres ture, men der går ikke lang tid før de er igang med at lege  De kan ikke undvære hinanden  Vi har gjort meget ud af at de også skulle ha nogle oplevelser hver for sig. De går i den samme institution, men på hver deres stue, vi ville gerne ha de havde hver deres hverdag

Jeg kan kun anbefale det, men håber I finder den rigtige løsning for jer.

Årh , tusinde tak for din historie .. det er såå dejligt at høre nogen positive ting ved det os . .

Anmeld

1. maj 2011

Camilla_a

Årh , tusinde tak for din historie .. det er såå dejligt at høre nogen positive ting ved det os . .

Det var så lidt og du må endelig spørge, hvis der er noget du gerne vil vide  

Her er lige et billede af mine skovtrolde

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Camilla_a skriver:

Årh , hvor er de dog bare søde dine drenge

Tusinde tak , jeg skriver nok en pb når jeg lige har snakket med kæresten .
Men væreste frygt er min egen mor .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Camilla_a skriver:

Anmeld

1. maj 2011

Camilla_a

Anonym skriver:

Det må du endelig gøre  Jeg var også nervøs for hvad min familie ville sige, men der er jo ingen andre end jer selv der ved, hvad der bedst for jeres lille familie

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Camilla_a skriver:

Det må du endelig gøre  Jeg var også nervøs for hvad min familie ville sige, men der er jo ingen andre end jer selv der ved, hvad der bedst for jeres lille familie

Nej lige præcis , men min mor skulle lige sluge den 8 gange inden med ham vi har nu .. Men nu er hun meget glad for ham . Og vi klare os helt alene uden nogen hjælp da alle bor meget langt væk , så vi kan godt klare den . MEN PUHA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.