Hollybaby skriver:
Først og fremmest lige en
Jeg forstår virkelig godt at du er lidt i chok og vildrede. Jeg har selv en datter på 15 måneder, og passer engang imellem min søsters dreng på 3 måneder. Det er hårdt! To der kræver opmærksomhed på samme tid, og jeg ka da lige forestille mig, hvordan nætterne forløber med sådan to.. Når det er sagt, tror jeg to søskende så tæt på hinanden aldersmæssigt, vil få rigtig meget glæde af hinanden. Måske det ligefrem vil blive lettere når begge børn bliver et par år gamle, da der altid vil være en at lege med
Men mærk efter hvad du helt selv har lyst til, overskud til osv. Hvad siger din mand/kæreste til det?
Havde det været mig selv, som stod i den situation, var jeg godt nok også helt på herrens mark! Jeg synes det er hårdt bare med et barn! Men igen, det er så svært at råde, kun du ved hvad der er bedst for dig
Tusinde tak skal du have .
Jaaa når jeg selv mærker inden i så føler jeg ikk for en abort , men der er så mange andre ting som spiller ind os .
jeg når ikk tilbage på job ingen , hvad siger min mor som i forvejen skulle sluge at jeg skulle have en dreng .
Hvordan klare vi den økonomisk , jeg er under uddannelse , må jeg komme tilbage til min uddannelse , eller skal jeg starte forfra ..
Årh der er SÅÅ mange tanker i det her .
Jeg ved slet ingenting .
Jeg vil have termin sammen dag som med min søn , som blev født 1 dag før .
Hvordan vil min krop reagere på endnu en graviditet , havde slem bækkenløsning .
Arg . Hvorfor sker det lige for mig .