Neeeeeeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Bambii

Oliver&Troia <3 skriver:

kan helt klart kun anbefale det....det er det hele værd og det bedste jeg har gjort

Når min pige på 14mdr. ser storebror lyser hun op, han kan få hende til at grine på en helt speciel måde... de har helt klart glæde af hinanden

Hvordan går det med dit projekt baby?

Ja, jeg kunne godt forestille mig at det var noget helt specielt

Vi er blevet enige om at lade der gå et års tid endnu hvor vi/jeg lægger kosten om og hvis jeg ikke er blevet naturlig gravid, så går vi i behandling.. Så forhåbentlig er der en bette en i mine arme inden for de næste 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

SussieThyssen

Jeg har jo selv børnebørn der er pseudotvillinger, knapt 13 mdr imellem, og ja..jeg ved at det har været hårdt for min datter, men ligesom hos dig var der heller ingen tvivl.
Og havde jeg selv stået i den situation, så ville jeg også have valgt at få nr 2, når nu det skulle være.
Praktisk...nej...hårdt...ja...men sådan er det, og så må man tage det sure med det søde.
Held og lykke med det vense.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Nej nej nej .... - det værst tænkelige er bare lige sket for mig - jeg er simpelthen så meget i vildrede , at jeg ikk aner hvad jeg skal gøre eller vælge ..

Jeg har en søn på 4 måneder , jeg havde min første mens d 26 marts efter fødslen , jeg har nu gået og ventede på den i flere dage , tog en test 26 april , (sidst testede jeg positiv sammen dag som forventet mens) - den var negativ d 26 april , jeg kunne ikk forstå min mens stadig ikk var kommet , tog så en test nu her .. Og fandme og den ikk er POSITIV - jeg er fyldt med blandet følelser lige nu , aner ikk hvad jeg skal gøre ..
Jeg vil tro jeg vil have termin omkring min søn .
Jeg er helt rundt på gulvet og egentlig rigtig ked af det .
en abort ligger mig meget fjernt , men at skulle have endnu et barn , ved jeg heller ik om jeg er parat til .. Der vil jo kun være 1 år imellem dem ..

Arg , vi har brugt kondom , men må være sprunget ...
Jeg er både ked glad og forvirret ..

Jeg havde bare sådan brug for at komme ud med det ..

Puha, jeg kan godt forstå at du er i vildrede! Abort ligger også mig meget fjernt og jeg ville være bange for, at du senere ville fortryde, hvis det var den beslutning, som du endte op med! På den anden side ville jeg slet ikke kunne magte at have to blebørn!

Du/i er nok nødt til at sætte dig/jer ned og mærke efter, skrive en liste med for og imod og så virkelig få snakket dette igennem! Det er en kæmpe beslutning, som kun du og din partner kan træffe!

Personligt ville jeg vælge at få barnet, men føl efter!

En stor krammer til dig!

Anmeld

1. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Bambii skriver:

Ja, jeg kunne godt forestille mig at det var noget helt specielt

Vi er blevet enige om at lade der gå et års tid endnu hvor vi/jeg lægger kosten om og hvis jeg ikke er blevet naturlig gravid, så går vi i behandling.. Så forhåbentlig er der en bette en i mine arme inden for de næste 2 år

lyder fornuftigt

Vi skulle heller ikke ha flere, men vupti så var jeg gravid

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Bambii skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå..

Man har en bette en nu og så tanken om at der kommer til at være 2 små bebser på engang, men det er jo ikke værre end at få tvillinger kan man sige.. Og jeg tror uanset hvad så kan du godt klare det og du har jo heldigvis en kæreste til at støtte og hjælpe dig gennem graviditeten og når den bette kommer til verden.. Så har i en hver

Men ja, det er en svær beslutning, man tænker måske også selv om man er klar til en nr. 2 og om man magter opgaven.. Men det tror jeg helt klart at du gør

Jamen helt sikkert .. Tænker meget over det om man er klar til det , om man er kl ar til to små . Og de er så tæt på hinanden , efter terminsberegneren , vil jeg have termin sammen dag som med ham jeg har i forvejen ..

Arh , jeg er så splittet . - men samtidig ved jeg os jeg kan klare den hvis det er , men ønsker heller ikk gå mod min kærestes ønsker .. - og ved ikk helt hvad han ønsker pt . han er selvfølgelig på job lige nu .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Puha, jeg kan godt forstå at du er i vildrede! Abort ligger også mig meget fjernt og jeg ville være bange for, at du senere ville fortryde, hvis det var den beslutning, som du endte op med! På den anden side ville jeg slet ikke kunne magte at have to blebørn!

Du/i er nok nødt til at sætte dig/jer ned og mærke efter, skrive en liste med for og imod og så virkelig få snakket dette igennem! Det er en kæmpe beslutning, som kun du og din partner kan træffe!

Personligt ville jeg vælge at få barnet, men føl efter!

En stor krammer til dig!

Og jeg ved heller ikk om jeg kan magte to blebørn , om jeg har lyst til at gå hjemme i 2 1/2 år eller mere . Det er sååå svært for mig det her .

Men ja frygter os jeg vil fortryde hvis jeg vælger en abort den her gang - suk . jeg ved slet slet ingenting ligenu .
Men ja vi skal helt sikkert snakke , og jeg venter os bare på han kommer hjem fra job .
Tusinde tak for råd ..

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har jo selv børnebørn der er pseudotvillinger, knapt 13 mdr imellem, og ja..jeg ved at det har været hårdt for min datter, men ligesom hos dig var der heller ingen tvivl.
Og havde jeg selv stået i den situation, så ville jeg også have valgt at få nr 2, når nu det skulle være.
Praktisk...nej...hårdt...ja...men sådan er det, og så må man tage det sure med det søde.
Held og lykke med det vense.

Kærligst
Sussie

Tusindetusinde tak ..

Men ja der er såå mange spørgsmål der flyver igennem der oppe lige nu ...
Arg , det var næsten bare det sidste der måtte ske lige nu , kunne det ikk havde ventet et par måneder bare ..

Anmeld

1. maj 2011

Hollybaby

Først og fremmest lige en

Jeg forstår virkelig godt at du er lidt i chok og vildrede. Jeg har selv en datter på 15 måneder, og passer engang imellem min søsters dreng på 3 måneder. Det er hårdt! To der kræver opmærksomhed på samme tid, og jeg ka da lige forestille mig, hvordan nætterne forløber med sådan to.. Når det er sagt, tror jeg to søskende så tæt på hinanden aldersmæssigt, vil få rigtig meget glæde af hinanden. Måske det ligefrem vil blive lettere når begge børn bliver et par år gamle, da der altid vil være en at lege med Men mærk efter hvad du helt selv har lyst til, overskud til osv. Hvad siger din mand/kæreste til det?

Havde det været mig selv, som stod i den situation, var jeg godt nok også helt på herrens mark! Jeg synes det er hårdt bare med et barn! Men igen, det er så svært at råde, kun du ved hvad der er bedst for dig

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Hollybaby skriver:

Først og fremmest lige en

Jeg forstår virkelig godt at du er lidt i chok og vildrede. Jeg har selv en datter på 15 måneder, og passer engang imellem min søsters dreng på 3 måneder. Det er hårdt! To der kræver opmærksomhed på samme tid, og jeg ka da lige forestille mig, hvordan nætterne forløber med sådan to.. Når det er sagt, tror jeg to søskende så tæt på hinanden aldersmæssigt, vil få rigtig meget glæde af hinanden. Måske det ligefrem vil blive lettere når begge børn bliver et par år gamle, da der altid vil være en at lege med Men mærk efter hvad du helt selv har lyst til, overskud til osv. Hvad siger din mand/kæreste til det?

Havde det været mig selv, som stod i den situation, var jeg godt nok også helt på herrens mark! Jeg synes det er hårdt bare med et barn! Men igen, det er så svært at råde, kun du ved hvad der er bedst for dig

Tusinde tak skal du have .
Jaaa når jeg selv mærker inden i så føler jeg ikk for en abort , men der er så mange andre ting som spiller ind os .
jeg når ikk tilbage på job ingen , hvad siger min mor som i forvejen skulle sluge at jeg skulle have en dreng .
Hvordan klare vi den økonomisk , jeg er under uddannelse , må jeg komme tilbage til min uddannelse , eller skal jeg starte forfra ..
Årh der er SÅÅ mange tanker i det her .
Jeg ved slet ingenting .
Jeg vil have termin sammen dag som med min søn , som blev født 1 dag før .
Hvordan vil min krop reagere på endnu en graviditet , havde slem bækkenløsning .
Arg . Hvorfor sker det lige for mig .

Anmeld

1. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Og jeg ved heller ikk om jeg kan magte to blebørn , om jeg har lyst til at gå hjemme i 2 1/2 år eller mere . Det er sååå svært for mig det her .

Men ja frygter os jeg vil fortryde hvis jeg vælger en abort den her gang - suk . jeg ved slet slet ingenting ligenu .
Men ja vi skal helt sikkert snakke , og jeg venter os bare på han kommer hjem fra job .
Tusinde tak for råd ..

Det var så lidt - jeg kan sagtens forstå din frustration! Man kan sige, at børnene helt sikkert får meget ud af hinanden, og jeg ved at der ligger flere tråde herinde om forældre med børn tæt på hinanden - alle disse tråde har helt sikkert en stor overvægt af positive tilkendegivelser og de fleste er lykkelige for den lille aldersforskel!
Måske du skulle tale med nogle af forældrene til psedutvillinger og høre om deres tanker og erfaringer!

Pøj pøj med den store beslutning - jeg glæder mig til at få en opdatering på dette uanset hvilken beslutning du træffer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.