Neeeeeeeeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

norenberg

Anonym skriver:

Ja det har Jeg skrevet og det er det han har sagt .
Unges forhold kan ikke bære endnu et barn vores søn vil blive svigtet siger han . Vi HAR ikke råd økonomisk . Vi HAR ikke plads nok . Vi vil blive " slået " ihjel af min mor .
Ja han ser kun alt det negative og intet positivt .
Det di meget svært for mig det her .
Ja kommer jeg kgl at fortryde vil jeg nok bebrejde ham det .

ja vores to er ikke blevet svigtet...og økonomisk ja så burde vi heller ikke have fået vores sidder med to huse hvor vi ikke kan komme af med det ene så to huslejer....en mand som blev fyret i efteråret og efter min barsel er jeg ikke berettiget til noget som helst ikke engang kontant hjælp da vi er gift og pladsen ja de to knægte kommer til at dele værelse....og der ud over fik vi lige smørren om at vi var uansvarlige da vi allerede skulle have en mere og mine forældre ringede ikke til os i en uge og stemningen var trykket i flere uger...men nu hvor han er her kunne det bare ikke være anderledes han giver os bare så meget glæde i hverdagen....men hvis han kun fokusere på det negative er det ogå svært at se noget positivt ved situationen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det var også det jeg mente... ved godt jeg formullerede det lidt forkert og det må du undskylde... nogle gange skriver fingere bare hurtiger end hjerne tænker... eller så er det omvendt hehe

Sådan kan det gå nogen gange .- er helt i orden . Så længe vi forstår hinanden

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

Jeg har været der - min yngste var også 5 mdr da jeg testede positivt! Jeg tog p-piller... Det er en rigtigt skod istutation at komme i -specielt når man har beskyttet sig!

Der er ingen herinde der kan fortælle dig hvad der er rigtigt for jer - det kan kun I. Er sikker på I nok skal træffe det valg der er det rigtige for jeres familie!

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Sådan kan det gå nogen gange .- er helt i orden . Så længe vi forstår hinanden

hehe ja nemlig og er hel med på hvad du siger... og syntes du har den rigtig holdning... han skal fandme støtte dig...

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

ja vores to er ikke blevet svigtet...og økonomisk ja så burde vi heller ikke have fået vores sidder med to huse hvor vi ikke kan komme af med det ene så to huslejer....en mand som blev fyret i efteråret og efter min barsel er jeg ikke berettiget til noget som helst ikke engang kontant hjælp da vi er gift og pladsen ja de to knægte kommer til at dele værelse....og der ud over fik vi lige smørren om at vi var uansvarlige da vi allerede skulle have en mere og mine forældre ringede ikke til os i en uge og stemningen var trykket i flere uger...men nu hvor han er her kunne det bare ikke være anderledes han giver os bare så meget glæde i hverdagen....men hvis han kun fokusere på det negative er det ogå svært at se noget positivt ved situationen...

HOld da op en barsk omgang i er og har været igennem . Men det vigtigste ved det hele er jo at i har to fantastiske børn nu som i ikke ville undvære .
Jeg ser kun det positive selvfølgelig tænker jeg over det dårlige men jeg prøver at fokuserede på det gode .
Men han ser kun alle ulemperne . Suk

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg har været der - min yngste var også 5 mdr da jeg testede positivt! Jeg tog p-piller... Det er en rigtigt skod istutation at komme i -specielt når man har beskyttet sig!

Der er ingen herinde der kan fortælle dig hvad der er rigtigt for jer - det kan kun I. Er sikker på I nok skal træffe det valg der er det rigtige for jeres familie!

TUsinde tak .
Og nej der er kun os til at træffe beslutningen . Den er bare svar af helved til .

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

hehe ja nemlig og er hel med på hvad du siger... og syntes du har den rigtig holdning... han skal fandme støtte dig...

TAk . Hvor er du sød

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

TAk . Hvor er du sød

det var da så lidt... et kæmpe  til dig og så må du altså lige sparke ham lidt i røven (kærlig ment) og forklare ham at du altså VIL ha hans støtte lige meget hvad beslutningen er...

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det var da så lidt... et kæmpe  til dig og så må du altså lige sparke ham lidt i røven (kærlig ment) og forklare ham at du altså VIL ha hans støtte lige meget hvad beslutningen er...

Tak .
Ja vil jeg os gøre . Vil prøve at snakke med ham senere om det igen .

Anmeld

1. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva. skriver:

Sikke noget møg.. jeg har selv stået der og var ikek i tvivl om hvad jeg følte og mente var det bedste for mig og os og ikek mindst det barn jeg havde i forvejen.

Men det kommer jo helt an på hvad man tror på og hvordan man har lyst til at leve i forhold til arbejdsbyrde osv..

Håber du vælger det du mener er rigtigst for dig...og mht til mere eller mindre glæde af hinanden, det handler ikek om alder men om temperament... du kan lige så godt risikere at få to børn som ikke vil kunne finde hinanden fordi de er forskellige...så for mig ats e handler det om hvad I orker og hvordan I mener det er godt for det barn i har i forvejen.

KNus..

Kloge ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.