norenberg skriver:
ja vores to er ikke blevet svigtet...og økonomisk ja så burde vi heller ikke have fået vores sidder med to huse hvor vi ikke kan komme af med det ene så to huslejer....en mand som blev fyret i efteråret og efter min barsel er jeg ikke berettiget til noget som helst ikke engang kontant hjælp da vi er gift og pladsen ja de to knægte kommer til at dele værelse....og der ud over fik vi lige smørren om at vi var uansvarlige da vi allerede skulle have en mere og mine forældre ringede ikke til os i en uge og stemningen var trykket i flere uger...men nu hvor han er her kunne det bare ikke være anderledes han giver os bare så meget glæde i hverdagen....men hvis han kun fokusere på det negative er det ogå svært at se noget positivt ved situationen...
HOld da op en barsk omgang i er og har været igennem . Men det vigtigste ved det hele er jo at i har to fantastiske børn nu som i ikke ville undvære .
Jeg ser kun det positive selvfølgelig tænker jeg over det dårlige men jeg prøver at fokuserede på det gode .
Men han ser kun alle ulemperne . Suk
Anmeld