Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Darling<3

luppe-laban skriver:

Har de da ikk andet og lave ind og sidde og læse 10 sider igennem og så brokke sig bagefter. Hehe

Åbenbart ikke, det er utroligt hvad folk gider og fortage sig

At VI skriver om Amalie, betyder jo ikke at hun også SKAL, hun kan jo bare lade være med at gå videre i tråden, når hun har fundet ud af hvad den handler om!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

IsjaLuna

HopinWishin skriver:

Har nu altid ment hun var sjov, og så da altid Amalies verden på tv3..

Men hvis hun lyver om alt det der er sket, så mister jeg sgu noget for hende....

- ved ik lige hvor troværdig hun var i tv nu her... ''Ah men.. hvad er det, det hedder''..... Det fik hun sagt nogle gange!

JEG tror bare at de begge vil ses i aviserne og i tv ! De savner nok begge to at være i tv hver aften og vil have sin ''berømmelse'' tilbage. Andet er det ikke. 

Anmeld

22. april 2011

Henriette1973

KaMa skriver:

De burde jo tekste det, når hun snakker. Det er jo ikke dansk!!

Sikke en sprogspasser!

Nå, men jeg tror faktisk på hende!! Dvs. jeg tror på at de har været oppe at skændes den nat. De har været fulde, sentimentale over brud, frustrerede og kede af det.

Alle har da oplevet, at en kæreste - eller en selv har hængt i den yderste tråd med følelserne. Jeg kan i hvert fald godt genkende det.

Det kan da virke skræmmende med en voldsom ked af det mand. Hun er da sikkert blevet forskrækket.

Problemet opstår først, da hun ikke kan sammensætte to handlinger i hoved - eller få det genfortalt så andre mennesker kan forstå det. Dvs. hendes mor forstår!! Hun vælger så lige at give den en tand mere, så der rigtig kommer drama på sagen. Derved får hun sin lille pige med hjem OG masser af medieomtale.

Jeg tror du har fuldstændig ret.

Anmeld

22. april 2011

Unalisa

Honnie's Wife:) skriver:

Er det ikke super træls at have ondt i røven på sådan en lækker fredag???

Hvorfor sku jeg have ondt i røven?

10 sider om en teenage pige og hendes dumheder, så er man sgu ikke en skid bedre....

Anmeld

22. april 2011

Unalisa

KaLee skriver:

der er da mange flere.... 

en anden tråd nåede op på over 20 sider... 

Konstatering- baby.dk er befolket af høns som har ondt i røven over amalie 

(sarkasme KAN være benyttet)

Haha 20 sider!!.  jeg har set flere skriver om hende, og alligevel synes hun er intetsigende menneske. så hvorfor bruge tid på at skrive om hende overhoved??? det forstår jeg Ikke!!!! 

FOLK BURDE HAVE ET LIV

Anmeld

22. april 2011

Na-Wi

Unalisa skriver:

Haha 20 sider!!.  jeg har set flere skriver om hende, og alligevel synes hun er intetsigende menneske. så hvorfor bruge tid på at skrive om hende overhoved??? det forstår jeg Ikke!!!! 

FOLK BURDE HAVE ET LIV

Det samme burde du, når du synes du kan tillade dig at skrive sådan  Du er sku ikke et hak bedre selv !! fyyyhaaa

Anmeld

22. april 2011

Unalisa

Naannaa87 skriver:

Det samme burde du, når du synes du kan tillade dig at skrive sådan  Du er sku ikke et hak bedre selv !! fyyyhaaa

Det synes jeg så, jeg har... Hvis du kigger tilbage på alle det tråde om teenagepigen, så vil du ikke kunne finde en eneste kommentar fra mig. på nær denne her. da jeg absolut ville minde jer om at I er ikke en skid bedre når i bagtaler og sladre om en teenage pige. nogle af jer er sgu i 50´erne FØJ siger jeg bare....

Over and out.

Anmeld

22. april 2011

JustAnotherName

Nogen der har et link til klippet, så jeg kan se det ??

Anmeld

22. april 2011

Na-Wi

Unalisa skriver:

Det synes jeg så, jeg har... Hvis du kigger tilbage på alle det tråde om teenagepigen, så vil du ikke kunne finde en eneste kommentar fra mig. på nær denne her. da jeg absolut ville minde jer om at I er ikke en skid bedre når i bagtaler og sladre om en teenage pige. nogle af jer er sgu i 50´erne FØJ siger jeg bare....

Over and out.

Jeg har som dig heller ikke skrevet en eneste kommentar i denne her debat ud over den til dig.. Jeg synes bare at du var tilpas flabet til at få en kommentar med på vejen fra mig af

Anmeld

22. april 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vær venlige at holde en ordentlig tone i debatten, der er rigtig mange herinde der ikke holder sig til emnet. Hvis man ikke synes emnet er passende så spring det over!

Mvh

Rosa -moderator på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.