Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

JustAnotherName

Jeg fandt frem til det - Vil lige dele linket med andre interesserede :

http://www.youtube.com/watch?v=k5Q69SfS1WE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Mira0911

Jeg har svært ved at tro på det hun siger... Hun kigger meget væk og rundt... Holder mange pauser, hvor hun går helt i stå med hvad hun skal sige... 

I en tidligere udsendelse siger hun at Peter ikke har slået hende...(Hvor han har) Udsendelsen idag, fortæller hun at han har slået hende 2 gange... 

Anmeld

22. april 2011

Unalisa

Naannaa87 skriver:

Jeg har som dig heller ikke skrevet en eneste kommentar i denne her debat ud over den til dig.. Jeg synes bare at du var tilpas flabet til at få en kommentar med på vejen fra mig af

Anmeld

23. april 2011

liwsmor

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg tror også at hun savner ham rigtig meget, og de skal sku nok finde sammen igen.. Men de holder ikke for altid, slet ikke

nej jeg tror det sådan on off forhold.

Anmeld

23. april 2011

Malene84

Jeg har også svært ved at tro på hende, men ganske forfærdeligt hvis pigen rent faktisk fortæller sandheden, men ikke kan blive taget serisøt fordi hun siger "øøøhhh" "og så, og så"!!! Nu har jeg selv lige været live i tv, og jeg om nogen ved sgu hvordan det er at have tvillinger - men pga. det var live, blev jeg så nervøs at jeg konstant ØØØHHHH.

Så det kan være hun fortæller sandheden og bare er nervøs  I don't know... historien lyder dog ikke lige til at falde ud til hendes fordel. hehe. Jeg tror ikke rigtig på det.

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Malene84 skriver:

Jeg har også svært ved at tro på hende, men ganske forfærdeligt hvis pigen rent faktisk fortæller sandheden, men ikke kan blive taget serisøt fordi hun siger "øøøhhh" "og så, og så"!!! Nu har jeg selv lige været live i tv, og jeg om nogen ved sgu hvordan det er at have tvillinger - men pga. det var live, blev jeg så nervøs at jeg konstant ØØØHHHH.

Så det kan være hun fortæller sandheden og bare er nervøs  I don't know... historien lyder dog ikke lige til at falde ud til hendes fordel. hehe. Jeg tror ikke rigtig på det.

Synes slet ikke du virkede nervøs på nogen måder i udsendelsen... 

Anmeld

23. april 2011

Topp

jeg tror på hende - og hun SKAL jo tænke over (for engangs skyld) hvad hun siger - det er hun slet ikke vanttil, så tror det er derfor hun hakker. det er HELT sikkert pålagt hende kun at sige ganske lidt, inden hun gik "på" da politiet er indblandet i sagen.

Anmeld

23. april 2011

Mussen2

Nu har jeg hørt så meget om hende, jeg kan ikke tage det program det sendes på, men efter at have set klippet ligger jeg flad af grin.

Serveret på; et guldfad, urespektløs osv. Thi hi altså, man kan altid more sig på andres bekostning

Bemærede I, at hun havde samme tøj på i det klip, som de viser, hvor hun er inde sammen med hendes kæreste.

Anmeld

23. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Synes det er lidt tankevækkende en udsendelse, hvis man deler den op i 2 dele... første del udstråler løgn, hvor hun siger ØHHH, kigger væk, holder pauser osv... anden del, hvor hun burde være nervøs for, at folk kunne finde på, at spørge hende om, der er hun mere sammenhængende, holder blikket og virker slet ikke nervøs...

Ja, jeg tænker altså mit... det er da forfærdelig, hvis man manden har gjort det, men der er meget som taler imod og især hendes væremåde.... Håber dog vi snart kan blive fri for at læse mere om det i pressen og jeg havde håbet at tv3 var klogere end at bruge hende til mere fjernsyn... brug dog en anden kendt, som er kendt for noget fornuftigt....

Anmeld

23. april 2011

Meilby

Lone H. skriver:

Tror overhovedet ikk på hende , jeg kom ud af et voldigt forhold for 2,5 år siden og har stadig svær ved at tale om det, så kan slet ikk se hvordan hun kan sidde og fortælle det på landsdækkende tv 1 uge efter!

Det jeg ked af at høre Men godt du kom ud af det

Men præcis det jeg tænker - hun ville da ikke kunne tage det så stille hvis hun har levet med vold gennem hele deres forhold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.