Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Darling<3

liwsmor skriver:

det har jeg hellere ikke troet de gjorder men alt det vold er løgnen, jeg tror skam de finder sammen igen . jeg tror amalie savner ham rigtigt meget

Jeg tror også at hun savner ham rigtig meget, og de skal sku nok finde sammen igen.. Men de holder ikke for altid, slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Professor i psykologi Henrik Høgh-Olesen giver dig syv tegn, du kan holde øje med, når du taler med folk, som du tror, lyver. Det skriver magasinet Psykologi.

1. Hvis personen, du taler med, bevæger sig rastløst, er det et tydeligt tegn på at han eller hun lyver. Læg mærke til om fingrene rører ved næse, bryst, bag øret eller på panden. Kvinder holder sig desuden ofte om halsen ved struben, når de lyver.

2. Prøv at spørge ind til detaljer og holdepunkter i historien. Det vil ofte få løgneren til at komme til kort.

3. Når folk kigger opad mod venstre, så betyder det, at de bruger højre hjernehalvdel, som er den kreative halvdel. Dvs., at de sandsynligvis skaber en løgn.

4. Læg mærke til om personen holder længere pauser i sin fortælling. Det tager nemlig lidt tid, når man skal opdigte en historie for ikke at kunne blive fanget i løgnen.

5. Hvis du prøver at afbryde fortællingen med et emneskifte, så vil løgneren sikkert hilse det velkomment og selv være med på den. En der taler sandt vil imidlertid blive forvirret og forsøge at vende tilbage til sin fortælling.

6. Når man er i gang med en sand historie, sidder man oftest behageligt og slapper af. En løgner vil være mere anspændt og stiv i kroppen.

7. Hvis personen pludselig skifter sproglig stil og begynder at tale mere formelt og korrekt, så er det et tegn på, at han eller hun forsøger at kompensere for sine usandheder.

Ja, jeg har ikke set udsendelsen, men ud fra hvad i fortæller, så kunne det tyde på, at hun ikke fortæller sandheden, som den er... Her er kendetegnene...

Jeg tror personligt, at de har været godt fulde begge to og han har reageret som en jaloux mand, som måske har truet med selvmord, hvorpå hun er blevet godt forskrækket... jeg tror ikke på sex krænkelser.. og eller han har slået hende.. men kunne godt forestille mig, at han har slået sig selv... jeg tror mere på, at han fastholdt hende mod hans vilje i hans brandert... ikke at det retfærdiggøre noget, men sex krænkelser er meget meget alvorlige anklager og det lyder ikke til, at hun har sagt noget om det under interviewet... det står ihvertfald ikke i avisen nogen steder, hvor de genfortæller hendes forklaring.. så bagvaskelse er de kommet med.....

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

Mathias Villads skriver:

Professor i psykologi Henrik Høgh-Olesen giver dig syv tegn, du kan holde øje med, når du taler med folk, som du tror, lyver. Det skriver magasinet Psykologi.

1. Hvis personen, du taler med, bevæger sig rastløst, er det et tydeligt tegn på at han eller hun lyver. Læg mærke til om fingrene rører ved næse, bryst, bag øret eller på panden. Kvinder holder sig desuden ofte om halsen ved struben, når de lyver.

2. Prøv at spørge ind til detaljer og holdepunkter i historien. Det vil ofte få løgneren til at komme til kort.

3. Når folk kigger opad mod venstre, så betyder det, at de bruger højre hjernehalvdel, som er den kreative halvdel. Dvs., at de sandsynligvis skaber en løgn.

4. Læg mærke til om personen holder længere pauser i sin fortælling. Det tager nemlig lidt tid, når man skal opdigte en historie for ikke at kunne blive fanget i løgnen.

5. Hvis du prøver at afbryde fortællingen med et emneskifte, så vil løgneren sikkert hilse det velkomment og selv være med på den. En der taler sandt vil imidlertid blive forvirret og forsøge at vende tilbage til sin fortælling.

6. Når man er i gang med en sand historie, sidder man oftest behageligt og slapper af. En løgner vil være mere anspændt og stiv i kroppen.

7. Hvis personen pludselig skifter sproglig stil og begynder at tale mere formelt og korrekt, så er det et tegn på, at han eller hun forsøger at kompensere for sine usandheder.

Ja, jeg har ikke set udsendelsen, men ud fra hvad i fortæller, så kunne det tyde på, at hun ikke fortæller sandheden, som den er... Her er kendetegnene...

Jeg tror personligt, at de har været godt fulde begge to og han har reageret som en jaloux mand, som måske har truet med selvmord, hvorpå hun er blevet godt forskrækket... jeg tror ikke på sex krænkelser.. og eller han har slået hende.. men kunne godt forestille mig, at han har slået sig selv... jeg tror mere på, at han fastholdt hende mod hans vilje i hans brandert... ikke at det retfærdiggøre noget, men sex krænkelser er meget meget alvorlige anklager og det lyder ikke til, at hun har sagt noget om det under interviewet... det står ihvertfald ikke i avisen nogen steder, hvor de genfortæller hendes forklaring.. så bagvaskelse er de kommet med.....

Sådan, nu er hun færdig i mine øjne.. Hun gjorde flere af de ting som ham Henrik Høgh nævner...

Anmeld

22. april 2011

DLM

Det kommer igen på tv2 lige om lidt

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

benjamins'mor skriver:

Okay, super. 

SÅ ER DET ALTSÅ NU PIGER; GENUDSENDELSE

Anmeld

22. april 2011

DLM

hun er meget kølig, hun virker da ikke som om der er sket noget alvorligt

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

DLM skriver:

hun er meget kølig, hun virker da ikke som om der er sket noget alvorligt

Det er helt til grin, og man kan bare se at Mikkel har svært ved at holde masken, og tro på hende Hehe..

Anmeld

22. april 2011

DLM

Honnie's Wife:) skriver:

Det er helt til grin, og man kan bare se at Mikkel har svært ved at holde masken, og tro på hende Hehe..

Hun har mange pauser og skal tænke over hvad hun skal sige. hvad er det nu det hedder "ja hvad er det lige Amalie" Men tror faktisk hun er en person der skal tænke meget over de ord hun bruger. hun virker tit som om hun har meget svær ved ord generelt.

Anmeld

22. april 2011

eElak

Mathias Villads skriver:

Jepper - det er kendetegnene for når man lyver... MEN - en ting man måske skal have med i overvejelserne er at man trods alt sidder for åben skærm og VED at der er mange som følger med og vil granske ens ord... Hvis det var mig, så ville jeg nok gøre flere af de ting af ren nervøsitet... 

Med det sagt..... 

Jeg tror ikke at det har været SÅ slemt som den kære medieliderlige mor har beskrevet.. det er så urespektløs ´

• Jeg tror at De har skændtes højlydt i den baggård. 
  • Jeg tror at han har taget hårdt fat i hende (f.eks. holdt hende fast i armene). 
  • Jeg tror at han virkelig har sat en skræk i livet hos hende. 
  • Jeg tror at hun er nem at skræmme, idet hun har været vant til lyserøde skyer omkring deres forhold, og at alt bare har kørt på skinner.
  • Jeg tror at Peter er meget jaloux af natur. 
  • Jeg tror også han er skidegod til at manipulere af natur (bare se på paradise)
  • Jeg tror at det er hendes mor, som virkelig har været en stor del af det nu ødelagte forhold. 
  • Jeg HÅBER at moren kommer til at få en kæmpebøde (og evt også fængselsstraf) for det stunt hun har udsat både Peter og Amalie for
  • Jeg HÅBER at Amalie indser hvad det er hun lader til at have gang i. 
  • Jeg HÅBER at det her betyder at Amalies karriere er slut for bestandigt - for sådan et her forløb skal ikke belønnes med en karriere som værende en kendis (og derved kan der være flere unge/børn som ser op til hende)

Anmeld

22. april 2011

Sabsy

Åååh jeg ELSKER Mikkel Beha Eriksen!!!..Han ligner en der er lige ved at dø af grin, og bare tænker; LUK NU RØVEN, AMALIE!..Hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.