Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.804 visninger
131 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Darling<3

Sidder og ser Go'morgen Danmark, hvor Amalie er med.. Hun kan jo slet ikke holde styr på hendes historie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

slettet_7530

Sidder og ser Go'morgen Danmark, hvor Amalie er med.. Hun kan jo slet ikke holde styr på hendes historie..

Jeg har også mine tvivl

Anmeld

22. april 2011

Meilby

Tror virkelig også hun er fuld af løgn!!! Hun ville da ikke tage det så let, hvis hun var blevet udsat for det hun påstår..

Anmeld

22. april 2011

HopinWishin

Har nu altid ment hun var sjov, og så da altid Amalies verden på tv3..

Men hvis hun lyver om alt det der er sket, så mister jeg sgu noget for hende....

- ved ik lige hvor troværdig hun var i tv nu her... ''Ah men.. hvad er det, det hedder''..... Det fik hun sagt nogle gange!

Anmeld

22. april 2011

FamilenStorm

Som skrevet i det andet indlæg om Peter og slàinte syntes jeg heller ikke hvin virkede særlig troværdig.. Og er imponeret over at Mikkel kunne holde masken..

Hun lød jo som et lille barn der sladrede til en voksen over at hun var blevet drillet..

Anmeld

22. april 2011

dorthemus

Hun er tåkrummende! Uretspektløst

Tror ikke på hende!

Anmeld

22. april 2011

dorthemus

Fam. BS skriver:

Som skrevet i det andet indlæg om Peter og slàinte syntes jeg heller ikke hvin virkede særlig troværdig.. Og er imponeret over at Mikkel kunne holde masken..

Hun lød jo som et lille barn der sladrede til en voksen over at hun var blevet drillet..

Anmeld

22. april 2011

lucas<3

jeg tror ikke en fis på det..

Anmeld

22. april 2011

LRJ

Meilby skriver:

Tror virkelig også hun er fuld af løgn!!! Hun ville da ikke tage det så let, hvis hun var blevet udsat for det hun påstår..

Tror overhovedet ikk på hende , jeg kom ud af et voldigt forhold for 2,5 år siden og har stadig svær ved at tale om det, så kan slet ikk se hvordan hun kan sidde og fortælle det på landsdækkende tv 1 uge efter!

Anmeld

22. april 2011

wamse

Jeg tror simpelthen ikke på hende, og kan godt forstå, at Peter ikke vil stille op til det mudderkastning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.