Jeg har selv været udsat for noget lign som det Amalie beskylder Peter for. Så på den ene side ved jeg fra egen erfaring at selv de mest charmerende fyre som måske aldrig før har gjort sådan noget (altså af hvad man selv ved af) kan få et "flip" og opfører sig som noget taget ud fra en gyserfilm. Meen bare hele den måde det efterfølgende har været tacklet på gør bare, at man kan være i tvivl. Jeg tænker måske, at der har foregået noget nede i den kælder der har gjort Amalie både bange og ked af det. Hun er måske fuld, ringer til mor og der bliver så lige lagt lidt "mere" på. Og i det de så beslutter sig til at inviterer hele pressen med i sagen, så er det måske lidt svært at " gå tilbage" og sige: Ok, måske han ikke lige sexuelt misbrugte mig eller prøvede at kvæle mig osv, og så holder man jo på historien.
Men igen det er jo rigtig svært at vide. Jeg er i hvertfald ikke helt afvisende overfor at der er foregået noget i den kælder som er gået over stregen, men tænker måske at sandheden ligger lidt i mellem de to udsagt som Amalie og Peter sig.
Det undre mig også helt vildt at Peter overhoved ville være interesseret i at have hende tilbage, hvis der ikke var et gram sandhed i det, for hvem kunne dog accepterer at få svinet sit ry sådan til, hvis det ikke er sandt.
Anmeld