Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Darling<3

Unalisa skriver:

Hvorfor sku jeg have ondt i røven?

10 sider om en teenage pige og hendes dumheder, så er man sgu ikke en skid bedre....

OMG!!!

Tror bare du skal glide forbi tråden, uden at sætte spor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Darling<3

Malene84 skriver:

Jeg har også svært ved at tro på hende, men ganske forfærdeligt hvis pigen rent faktisk fortæller sandheden, men ikke kan blive taget serisøt fordi hun siger "øøøhhh" "og så, og så"!!! Nu har jeg selv lige været live i tv, og jeg om nogen ved sgu hvordan det er at have tvillinger - men pga. det var live, blev jeg så nervøs at jeg konstant ØØØHHHH.

Så det kan være hun fortæller sandheden og bare er nervøs  I don't know... historien lyder dog ikke lige til at falde ud til hendes fordel. hehe. Jeg tror ikke rigtig på det.

Jeg så dig da du var live til tvillingedåben, og mener ikke at du sagde øhh EN eneste gang, synes du klarede det super godt... Og man kunne ærligt ikke se at du var nervøs, langt fra Det klæder dig at var live

Anmeld

23. april 2011

jydeinden

FruRafn skriver:

vi kan sagtens blive enige om at hun er medieliderlig af en sådan grad at vi nnormale mennesker ikke forstår det, men derfor fortjener hun jo ikke at blive offer for vold.

Jeg tror slet ikke hun er klog nok til at finde på sådanne historier, hvis der ikke var noget om snakken. Og på den anden side, hvorfor skulle hun også gøre det? Det er jo ikke ligefrem fordi hun ikke får medieeksponering i forvejen, så hun har jo ikke noget motiv til at finde på sådan noget. Hun får opmærksomhed 24/7 uanset hvad.

Omvendt kan man jo sige at han kan udnytte det faktum at hun er kendt og så voldsomt eksponeret, til at true hende til alt muligt, da hun jo nok ikke vil have negative ting ud vedrørende sin person.

hvad hun er i stand til og ikke i stand til, dét tror jeg kun der er en der ved, og det er hende selv.

Hvis man kan få sin kæreste til at tro på at man er blevet gift, selvom det hele er et stort mediestunt, hvad kan man så ikke??

Jeg siger ikke at hun fortjener vold, og har jeg aldrig sagt, men jeg siger at jeg ikke tror på, umildbart, at han rent faktisk har gjort det. Jeg tror på at hun har en medieliderlighed der overgår alt der er naturligt, og jeg tror hun vil gøre ufatteligt meget for at forblive kendt, for blot at være kendt.

Anmeld

23. april 2011

tinasmor

Jeg har selv været udsat for noget lign som det Amalie beskylder Peter for. Så på den ene side ved jeg fra egen erfaring at selv de mest charmerende fyre som måske aldrig før har gjort sådan noget (altså af hvad man selv ved af) kan få et "flip" og opfører sig som noget taget ud fra en gyserfilm. Meen bare hele den måde det efterfølgende har været tacklet på gør bare, at man kan være i tvivl. Jeg tænker måske, at der har foregået noget nede i den kælder der har gjort Amalie både bange og ked af det. Hun er måske fuld, ringer til mor og der bliver så lige lagt lidt "mere" på. Og i det de så beslutter sig til at inviterer hele pressen med i sagen, så er det måske lidt svært at " gå tilbage" og sige: Ok, måske han ikke lige sexuelt misbrugte mig eller prøvede at kvæle mig osv, og så holder man jo på historien.

Men igen det er jo rigtig svært at vide. Jeg er i hvertfald ikke helt afvisende overfor at der er foregået noget i den kælder som er gået over stregen, men tænker måske at sandheden ligger lidt i mellem de to udsagt som Amalie og Peter sig.

Det undre mig også helt vildt at Peter overhoved ville være interesseret i at have hende tilbage, hvis der ikke var et gram sandhed i det, for hvem kunne dog accepterer at få svinet sit ry sådan til, hvis det ikke er sandt.

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

Fandt lige den her tråd Synes ikke I kan tillade jer at kommentere på noget, som vi faktisk ikke har nogen anelse om. At beskylde Amalie for at lyve om noget så slemt.

Anmeld

5. juni 2011

wamse

Stjernestøv skriver:

Fandt lige den her tråd Synes ikke I kan tillade jer at kommentere på noget, som vi faktisk ikke har nogen anelse om. At beskylde Amalie for at lyve om noget så slemt.

Det er vel okay at have en mening om det Hvad der reelt skete den nat, ved kun de to jo, så det vil være den enes ord mod den andens.

Anmeld

5. juni 2011

Lenats31

Jeg læser aldrig de historier hun er indblandet i. I mit hoved er alt hun foretager sig en ordenligt omgang media humping. min knap så ydmyg mening givet tilkende her.

Lena

Anmeld

5. juni 2011

MaliksMor

Stjernestøv skriver:

hvad er en debat så opfundet for

Anmeld

5. juni 2011

Simon's moar <3

CamillaRH skriver:

hvad er en debat så opfundet for

haha godt sagt

Nå, men ved sku ikke rigtig om jeg skal tro på det eller ej.. Hun virker meget nervøs ja, men tror sku ikke bare lige man sætter sig på live tv og snakker om det hele, når der ikke er gået længere tid..
Pudsigt nok, sker det også kort tid efter deres bryllup, hvor de har brugt alle deres penge, og skal nu til at tænke over, hvordan de bruger deres penge..
Hvis det hele er én stor løgn, så synes jeg sku godt nok det er synd for Peter, at han skal udsættes for det! Det er der sku ingen der fortjener, hvis de er uskyldige..

Go griner, at ham værten lignede en der var ved at flække af grin, når Amalie åbnede munden

Anmeld

5. juni 2011

MaliksMor

Simon's moar <3 skriver:

haha godt sagt

Nå, men ved sku ikke rigtig om jeg skal tro på det eller ej.. Hun virker meget nervøs ja, men tror sku ikke bare lige man sætter sig på live tv og snakker om det hele, når der ikke er gået længere tid..
Pudsigt nok, sker det også kort tid efter deres bryllup, hvor de har brugt alle deres penge, og skal nu til at tænke over, hvordan de bruger deres penge..
Hvis det hele er én stor løgn, så synes jeg sku godt nok det er synd for Peter, at han skal udsættes for det! Det er der sku ingen der fortjener, hvis de er uskyldige..

Go griner, at ham værten lignede en der var ved at flække af grin, når Amalie åbnede munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.