Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

bette

åhh hvor er jeg ked af det på dine, hendes lille datter og hendes families vegne.. sidder her og hyler ved tanken om den lille pige.. 

som du måske ved mistede jeg selv min mand for 2 måneder siden og mine børn har kun mig nu.. 

men at et barn slet ingen har... ej det er slet ik til at bære.. 

ja verden er uretfærdig..! meget uretfærdig..

jeg mistede selv min mor som 18 årig (jeg har heller ingen far) hun døde af kræft. det er nu 6 år siden.. og derimellem har jeg mistet mormor, morfar, bedstemor, moster og så min mand.. det gør ondt. frygtelig ondt at være den efterladte..

jeg kender din sorg.. men er sikker på tingene sker af en årsag.. jeg har givet mig selv lov til at tro... at det er okay... det lyder måske dumt.. men jeg tror på skæbnen.. noget er jeg jo nødtil at holde fast i.. 

håber også at du finder ro på en eller anden måde..

det gør mig ondt.. jeg kondolere.. 

undskyld hvis det blev for meget.. det rør mig bare dybt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

forstår dig fuldt ud da jeg selv har en veninde som desværre også døde i en ulykke , så ville ikke gå forbi uden a sende dig 3 store 

Anmeld

20. april 2011

BellaT

Det gør mig ondt på dine og hendes families og ikke mindst, hendes lille datters vegne. 

Kæmpe ....

Anmeld

20. april 2011

Mi

Åh hvor er livet dog urimeligt  Hvilken sorg for jeg, familien og især hendes lille datter

Stort  til dig

Anmeld

20. april 2011

MissGeoh

Synes det er lidt mystisk du skriver hendes datter Jose?!

Jeg kendte ikke Malene, men har festet med hende, og troede hendes datter hedder Stefanie.. 

Er kørt  forbi hendes bopæl 2 gange i dag, og her for 30 min siden.. Det ser bare så smukt ud på trappen til hendes opgang..

RIP Malene B.

Anmeld

20. april 2011

MissGeoh

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Vis jeres respekt.. Om i kendte hende eller ej.. 

http://www.facebook.com/pages/RIP-Malene-Bentsen/217872278230283

RIP Malene B.

Anmeld

21. april 2011

Millah

StephanieJ skriver:

Læste godt lige om den tragiske ulykke på nettet

Bare husk på Jeres dejlige minder

Det gør jeg virkelig osse Ved osse at Malene vil leve videre i sin lille datter

Anmeld

21. april 2011

qp

Øh jeg har lige kigget på den facebook mindeside der er blevet lavet og der står følgende:

Karina Bentsen Jeg lover dig, at jeg nok skal passe godt på Stefanie. Vi klarer den sammen, du er lige ovenover os ♥

TS du må lige hjælpe mig her?
Ifølge den facebook støtteside hedder datteren altså Stefanie?

Anmeld

21. april 2011

qp

qp skriver:

Øh jeg har lige kigget på den facebook mindeside der er blevet lavet og der står følgende:

Karina Bentsen Jeg lover dig, at jeg nok skal passe godt på Stefanie. Vi klarer den sammen, du er lige ovenover os ♥

TS du må lige hjælpe mig her?
Ifølge den facebook støtteside hedder datteren altså Stefanie?

Jeg har ydmere fundet ud af, at denne Karina Bertelsen der skriver den tekst som jeg citerer fra facebook med rødt er Malenes søster!

Så altså skal vi ikke konstatere, at den datterens navn er Stefanie? - Jeg vil bare rigtig gerne vide hvorfor du kalder hende Josefine/ Jose ( som om det var et nicknavn) ?

Anmeld

21. april 2011

smutti1975

mange tanker til dig !!! ER helt tom for ord ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.