Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

N&J

Nancy Mortensen skriver:

hmmm syntes godt nok det er forfærdeligt at jeg skal komme her ind på en side og læse om min dejlige niece Malene Bentsen som omkom ved den forfærdelig ulykke... og som lige er blevet bisat i dag  tænk sig du kan finde på at skrive at du kendte Malene.. hvad bilder du dig ind... hvis du kendte Malene vil du aldrig nogensinde kanlde Stefanie for jose eller step som du skriver.. men det var måske også en stavefejl... p istedet for f  ???

Og for det andet du siger Stefanie's far er død... det kunne Malene aldrig nogensinde finde på at sige... syntes godt nok du burde skamme dig... føj siger jeg...

Det Malenes bedstemor som har google og fundet frem til den her side.. og hun blev meget ked af det.. men håber da du har fået den opmærksomhed du åbentbart har brug for.. ved at bruge Malene's død... skam dig...

Hilsen Malene's moster som elsker hende og Stefanie over alt på jorden.. og skulle du blive i tvivl syntes jeg du skulle gå på min profil på facebook.. For jeg taler da i hvert fald sandt.. Mit navn er Nancy Mortensen så søg du bare

Hvor er jeg ked af på jeres vejne at I oveni sorgen skal opleve dette, som tydeligvis er en person der ikke har det godt, når man kan søge opmærksomhed af noget så tragisk som det her. 

Sender masser af tanker til jeres familie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nancy Mortensen skriver:

Hejsa... manget tak, ja det var ikke særlig sjovt at se.. nu boede Malene lige ved siden af mig og jeg kender alle hendes venner.. og hende her kender hun da overhovedet ikke..  syntes det er forfærdeligt man kan tillade sig at skrive sådan noget.. ja jeg ønsker godt nok også denne her tråd bliver lukket så hurtig som mulig.. inden malene's mor  ( min søster ) kommer ind og finder det også, for man kommer herinde bare ved at google Malene Bentsen.. og det ved jeg hendes mor vil gøre på et tidspunkt..

Men rigtig mange tak for din tanker og omsorg..  heldigvis er det da det eneste jeg har fundet som ikke passser

Først vil jeg kondolere mange gange.

Jeg har kun fulgt ganske kort med i tråden, men blev igen opmærksom på den her til aften.

Jeg er meget ked af, at du/I har været udsat for dette, og jeg låser tråden omgående efter dit ønske og tager sagen op i staff.

Desværre er der jo mennesker som lider af en slags behov for at få ekstra opmærksomhed og som kan finde på den slags, som vi har oplevet her.
Det er ikke første gang vi på baby.dk har mødt sådan et menneske, men vi gør hvad vi kan for at stoppe dem og holde dem væk fra siden efterfølgende.
Nu kan man se, at hendes navn er gået i gråt, hvilket betyder, at hun har slettet sin profil og så kan vi i staff holde øje med hendes ip-nummer, så hun ikke sådan lige dukker op igen.

Du og din famile ønskes alt det bedste i den svære tid.

Kærligst
Sussie

Tråden låses hermed.

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.