Nancy Mortensen skriver:
Hejsa... manget tak, ja det var ikke særlig sjovt at se.. nu boede Malene lige ved siden af mig og jeg kender alle hendes venner.. og hende her kender hun da overhovedet ikke.. syntes det er forfærdeligt man kan tillade sig at skrive sådan noget.. ja jeg ønsker godt nok også denne her tråd bliver lukket så hurtig som mulig.. inden malene's mor ( min søster ) kommer ind og finder det også, for man kommer herinde bare ved at google Malene Bentsen.. og det ved jeg hendes mor vil gøre på et tidspunkt..
Men rigtig mange tak for din tanker og omsorg..
heldigvis er det da det eneste jeg har fundet som ikke passser 
Først vil jeg kondolere mange gange. 

Jeg har kun fulgt ganske kort med i tråden, men blev igen opmærksom på den her til aften.
Jeg er meget ked af, at du/I har været udsat for dette, og jeg låser tråden omgående efter dit ønske og tager sagen op i staff.
Desværre er der jo mennesker som lider af en slags behov for at få ekstra opmærksomhed og som kan finde på den slags, som vi har oplevet her.
Det er ikke første gang vi på baby.dk har mødt sådan et menneske, men vi gør hvad vi kan for at stoppe dem og holde dem væk fra siden efterfølgende.
Nu kan man se, at hendes navn er gået i gråt, hvilket betyder, at hun har slettet sin profil og så kan vi i staff holde øje med hendes ip-nummer, så hun ikke sådan lige dukker op igen.
Du og din famile ønskes alt det bedste i den svære tid.

Kærligst
Sussie
Tråden låses hermed.
>> Moderator på baby.dk <<
Anmeld