Millah skriver:
!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!
Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"
Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen
Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen
Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år
Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose
Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne
Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro
Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv
Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??
Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige 

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse
Ved du er
oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter
Det gør mig ondt..
Men der er noget jeg ikke forstår, inde på hendes mindeside på face, der hedder hendes datter altså Stefanie, men du skriver Josefine? Der er måske ikke tale om den samme Malene?