Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Sitrani

Millah skriver:

Tak skal du have

Ja Jose har mig til og fortælle hende hvor en fantastisk person Malene var, men jeg bor 2 timers kørsel fra Jose, og jeg ved jo ikke hvad der skla blive af hende nu

Ja det er virkeligt forfærdentligt Livet er så grusomt når det kommer til sådan noget her

Ja, det kan jeg godt se

Håber du klare den og kommer ovenpå igen...... Ja, livet kan være lige så forfærdeligt nogen gange, som det kan være vidunderligt - men husk: What doesn't kill you makes you stronger, er der et ordsprog der siger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Millah

STN skriver:

Ja, det kan jeg godt se

Håber du klare den og kommer ovenpå igen...... Ja, livet kan være lige så forfærdeligt nogen gange, som det kan være vidunderligt - men husk: What doesn't kill you makes you stronger, er der et ordsprog der siger....

Ja det ved jeg har osse hørt det mange gange det sidste års tid, men synes efter hånden ikke det passer mere

Vil bare gerne have Malene og Peter tilbage i mit liv igen. Så Jose osse kan få sin mor tilbage

Hvordan forklare man en lille ige på 4 år at hun ikke skal se sin mor igen ?? Det kan man da ikke

Anmeld

19. april 2011

Sitrani

Millah skriver:

Ja det ved jeg har osse hørt det mange gange det sidste års tid, men synes efter hånden ikke det passer mere

Vil bare gerne have Malene og Peter tilbage i mit liv igen. Så Jose osse kan få sin mor tilbage

Hvordan forklare man en lille ige på 4 år at hun ikke skal se sin mor igen ?? Det kan man da ikke

Nej, det er klart, at med amnge enderlag på så kort tid, så tærer det selvfølgelig meget på dig psykisk.... Det er også helt fordærdeligt...

Hendes lille datter får det hårdt, især fordi hun er i en alder, hvor hun alligevel godt kan forstå en hel del, og kan blive påvirket af det... men hun skal nok klare sig! Børn har fantastiske overlevelsesevner!

Men kan ikke sige så meget andet end

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Millah skriver:

Håber jeg virkelig osse at der er

Ja han er utrolig støttende, men følere bare det bliver for meget for ham d 25 maj er det nemlig 1 år siden man aller bedste kammerat døde i alderen af 18 år

Synes ikke der er andet end dødsfald omkring mig lige i tiden

Tror du ikke det er fordi han syntes det er hårdt? En han elsker så højt der bliver ramt af uheld og er ulykkelig over de tragiske episoder der er hændt dig det sidste år!

Anmeld

20. april 2011

CamillaSoefelt

Åh nej, får helt kuldegysninger af dit indlæg:-(. Hvor er det forfærdeligt;(!

Masser af tanker herfra.

Anmeld

20. april 2011

henh01

masser tanker og varme knus herfra

Anmeld

20. april 2011

Persille83

20. april 2011

K&S

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg sender min dybeste medfølelse. Livet er nogle gange dybt uretfærdigt.

Må hun hvile i fred og hendes familie - og især datter - komme godt igennem det store tab.

Anmeld

20. april 2011

Magsen

Sender dig lige en masse -  !! 

Må hun hvile i fred! Hvor er det bare synd for specielt hendes datter  

bliver helt trist 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.