Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Millah

MissGeoh skriver:

Ja det kan hun, men jeg har spurgt til hvorfor hun kalder hende andet navn, og det har hun ikke svaret på, selvom hun har svaret på andre ting..

Jeg undskylder hvis det er det der er tilfældet..

MEN jeg undre mig bare, og også over hun ikke svarer på hvorfor hun kalder hende JOSE når hun hedder Stefanie..

Hey...

Sorry jeg ike har fået svaret, men min com gik død da jeg ved og svare dig i går, og har først fået min lader i dag

Det er den samme Malene, men jeg har i al "forviringen" omkring det der er sket, fået skrevet Jose som en anden Malene's datter hedder, skal osse ind og ha det ændret så der står Step men som sagt min com gik død og har først fået i lader i dag, så skal ind og ha det hjort nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Millah

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Step på 4 år Lille Step har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Step Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Anmeld

21. april 2011

MissGeoh

Millah skriver:

Hey...

Sorry jeg ike har fået svaret, men min com gik død da jeg ved og svare dig i går, og har først fået min lader i dag

Det er den samme Malene, men jeg har i al "forviringen" omkring det der er sket, fået skrevet Jose som en anden Malene's datter hedder, skal osse ind og ha det ændret så der står Step men som sagt min com gik død og har først fået i lader i dag, så skal ind og ha det hjort nu

Okay, jeg undrede mig bare.. Men jeg undskylder min mistro så..

Kørte forbi hendes opgang igår, og det lyste bare rigtig flot op med lys..

Anmeld

21. april 2011

Millah

Jeg er ked af al den forviring der har været omkring Malene's datters navn Men det er simpelhen i ren forviring at jeg har fået byttet om på Step's navn... Da landet er sådan at jeg har en anden veninde der hedder Malene som har en datter der hedder Jose, og pga. det der er sket, har jeg fået byttet om på det, og ikke fået der ændret igen, og da jeg ikke kan ændre på det, vil jeg abre sige jeg er ked af det er sket, og vil gerne erkende min fejl Men som sagt er det ikke med veilje det er sket.

Og til dem der har været efter mgi omkring det, jeg er da meget ked af hvis i føler jeg trådt på over det, men synes i skal vide at det er under ingen omstændigheder noget jeg ahr gjort med vilje, men i ren og skær forviring over det der er sket

Håber det er svar nok til jer

Anmeld

21. april 2011

Millah

MissGeoh skriver:

Okay, jeg undrede mig bare.. Men jeg undskylder min mistro så..

Kørte forbi hendes opgang igår, og det lyste bare rigtig flot op med lys..

Det er helt iorden, kan godt forstå det, men det her simpelhen ikke være med vilje, jeg sad og tudbrølede da jeg skrev dette indlæg

Det lyder rigtig godt at der ser smukt ud, hun har heller ikke fortjent andet da

Anmeld

21. april 2011

qp

MissGeoh skriver:

Ja det kan hun, men jeg har spurgt til hvorfor hun kalder hende andet navn, og det har hun ikke svaret på, selvom hun har svaret på andre ting..

Jeg undskylder hvis det er det der er tilfældet..

MEN jeg undre mig bare, og også over hun ikke svarer på hvorfor hun kalder hende JOSE når hun hedder Stefanie..

Ja jeg fatter det nu heller ikke og slet ikke da det skulle være en nær veninde

Anmeld

21. april 2011

qp

Millah skriver:

Jeg er ked af al den forviring der har været omkring Malene's datters navn Men det er simpelhen i ren forviring at jeg har fået byttet om på Step's navn... Da landet er sådan at jeg har en anden veninde der hedder Malene som har en datter der hedder Jose, og pga. det der er sket, har jeg fået byttet om på det, og ikke fået der ændret igen, og da jeg ikke kan ændre på det, vil jeg abre sige jeg er ked af det er sket, og vil gerne erkende min fejl Men som sagt er det ikke med veilje det er sket.

Og til dem der har været efter mgi omkring det, jeg er da meget ked af hvis i føler jeg trådt på over det, men synes i skal vide at det er under ingen omstændigheder noget jeg ahr gjort med vilje, men i ren og skær forviring over det der er sket

Håber det er svar nok til jer

ehm ok...

Anmeld

21. april 2011

Millah

qp skriver:

ehm ok...

Synes du skal huske på at det er menneskeligt at fejle og jeg har erkendt jeg lavede en fejl og forklaret hvorfor.

Jeg kan ikke ændre på det, men kun fortælle havd der er sket, har sagt jeg er ked af hvis der er nogen der føler sig trådt på...

Men prøv at forstille dig selv i samme situation, men der er mange ting der køre rundt i hovedet på en...

Anmeld

21. april 2011

qp

Millah skriver:

Synes du skal huske på at det er menneskeligt at fejle og jeg har erkendt jeg lavede en fejl og forklaret hvorfor.

Jeg kan ikke ændre på det, men kun fortælle havd der er sket, har sagt jeg er ked af hvis der er nogen der føler sig trådt på...

Men prøv at forstille dig selv i samme situation, men der er mange ting der køre rundt i hovedet på en...

Allerførst så synes jeg virkelig det er en tragisk hændelse for både pigen selv, familien og hendes omgivelser - det er såååh forfærdeligt Ord kan ikke beskrive hvor frygteligt sådan noget må være.

Jeg kan ikke selv sætte mig ind i, at være veninde til en der har været udsat for sådan en forfærdelig ulykke men jeg kan alligevel ikke forestille mig, at jeg gentagene gange skulle skrive navnet af min venindes datter forkert - altså sådan, at det ikke en eneste gang (af mig) er blevet skrevet korrekt.... Det kan jeg virkelig ikke forestille mig ... Og derfor finder jeg det lidt mystisk - I'm sorry.

Men igen, jeg har heldigvis aldrig siddet i en lignende situation.

Anmeld

21. april 2011

Millah

qp skriver:

Allerførst så synes jeg virkelig det er en tragisk hændelse for både pigen selv, familien og hendes omgivelser - det er såååh forfærdeligt Ord kan ikke beskrive hvor frygteligt sådan noget må være.

Jeg kan ikke selv sætte mig ind i, at være veninde til en der har været udsat for sådan en forfærdelig ulykke men jeg kan alligevel ikke forestille mig, at jeg gentagene gange skulle skrive navnet af min venindes datter forkert - altså sådan, at det ikke en eneste gang (af mig) er blevet skrevet korrekt.... Det kan jeg virkelig ikke forestille mig ... Og derfor finder jeg det lidt mystisk - I'm sorry.

Men igen, jeg har heldigvis aldrig siddet i en lignende situation.

Det er heller ikke en sjovt situation og være i

Men kan godt følge dig i det du siger, men som jeg osse har skrevet, har jeg byttet om på Malene B's datter Step og Malene H's datter Jose Og det er jeg osse utrolig ked af

Men som du selv skriver du kan ikke forstille dig hvordan det er at stå i situationen, men kan fortælle det er hårdt og svært, det er osse derfor det er gået galt for mig at jeg har fået byttet om på døtrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.