Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.181 visninger
101 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Millah

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Steph_Laurits

Ved slet ikke hvad jeg skal sige

Hvor er den lille piges far? Har de ikke samvær?

Sender dig en masse tanker i denne svære tid og håber du har en masse omkring dig til at lytte og støtte dig!

Anmeld

19. april 2011

Millah

StephanieJ skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige

Hvor er den lille piges far? Har de ikke samvær?

Sender dig en masse tanker i denne svære tid og håber du har en masse omkring dig til at lytte og støtte dig!

Han er væk Malene fortalte aldrig hvem han var, der er nogen der snakker om det er fordi han osser er død, men dette er før Jose blev født

Jeg kan virkelig ikke få tankerne væk fra hvad der skal blive af Jose

Tak skal du haveMin mand er meget støttende omkring det men synes det er synd for ham at jeg bare tuder og tuder

Anmeld

19. april 2011

Sitrani

kunne ikke forlade dit indlæg uden lige at skrive.....

Jeg føler med dig og din venindes familie! Det var dog tragisk

Håber hendes lille datter klare sig, og godt, at hun har dig til, at fortælle hende om hendes mor, når hun bliver større...

Det er altid forfærdeligt når et menneske dør i en alt for tidlig alder...

Anmeld

19. april 2011

Ka+Ma=Be

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Er SÅ ekstremt ked af at høre din historie!!! Kan udemærket godt følge, at du skal ud med nogle ord om hele situationen.

Jeg har virkelig ondt af dig og ikke mindst af hendes lille familie.

1000 gange kram  - håber det bedste for jer i fremtiden!

Anmeld

19. april 2011

kamtok

19. april 2011

Steph_Laurits

Millah skriver:

Han er væk Malene fortalte aldrig hvem han var, der er nogen der snakker om det er fordi han osser er død, men dette er før Jose blev født

Jeg kan virkelig ikke få tankerne væk fra hvad der skal blive af Jose

Tak skal du haveMin mand er meget støttende omkring det men synes det er synd for ham at jeg bare tuder og tuder

Åååh hvor er det forfærdeligt

Håber hendes familie har plads til hende!

Der skal være plads til at græde alt det man kan/vil i sådan en situation. Dejligt han er der for dig, det har du brug for!

Anmeld

19. april 2011

Millah

STN skriver:

kunne ikke forlade dit indlæg uden lige at skrive.....

Jeg føler med dig og din venindes familie! Det var dog tragisk

Håber hendes lille datter klare sig, og godt, at hun har dig til, at fortælle hende om hendes mor, når hun bliver større...

Det er altid forfærdeligt når et menneske dør i en alt for tidlig alder...

Tak skal du have

Ja Jose har mig til og fortælle hende hvor en fantastisk person Malene var, men jeg bor 2 timers kørsel fra Jose, og jeg ved jo ikke hvad der skla blive af hende nu

Ja det er virkeligt forfærdentligt Livet er så grusomt når det kommer til sådan noget her

Anmeld

19. april 2011

Millah

StephanieJ skriver:

Åååh hvor er det forfærdeligt

Håber hendes familie har plads til hende!

Der skal være plads til at græde alt det man kan/vil i sådan en situation. Dejligt han er der for dig, det har du brug for!

Håber jeg virkelig osse at der er

Ja han er utrolig støttende, men følere bare det bliver for meget for ham d 25 maj er det nemlig 1 år siden man aller bedste kammerat døde i alderen af 18 år

Synes ikke der er andet end dødsfald omkring mig lige i tiden

Anmeld

19. april 2011

Millah

kamtok skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.