Må og skal bare ud med det så undskyld baby'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

quar20

nattergalen skriver:

Hej søde du.. 

Vil starte med at give dig et stort kram og håber på du har fået samlet tankerne efter sådan en oplevelse.. 
Det virker til at du er den stærke i alle andres liv omkring dig.. Men du må ikke glemme dig selv og din egen lille familie i alt det her.. De har brug for dig.. Du har brug for dig selv.. 
Hvis din søster bliver diagnostiseret med skizofrini el lign. er der intet du kan gøre, andet end det du gør i forvejen.. Nemlig elske hende, fortælle hende det, og være der for hende..
Det er godt at læse at du selv har fået en tid ved psykolog og samtale med SP.. Det er vigtigt at du ikke lader en depri komme ind af bagdøren men få taget hånd om det der kan komme..
Det er vigtigt at komme ud med din oplevelse, følelser og tanker..  

Hvis du har brug for at tømme ud el snakke/skrive er du mere end velkommen til at skrive.. 

Endnu engang pas på dig selv.. 

Knus.. 

1000 mange gange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Skriv eller ring smukke, hvis du har brug for det!!

Du sød søde - det skal jeg nok smukke

Anmeld

13. april 2011

quar20

Ej undskyld alle sammen - har nu forsøgt at sidde og svarer jer alle sammen og nogle har jeg fået svaret men kan simpelthen ikke overskue at svarer jer alle sammen så nu når i et fælles svar - hvilket jeg håber er okay..!!

Jeg har simpelthen ikke overskud eller energi til alle andres problematikker osv. jeg må virkelig bare tænke på min egen lille familie som jeg skal ha styr på..!! Jeg er fast besluttet - jeg må kunne finde ud af at sige fra på en pæn måde - også må folk respekterer at jeg bakker lidt ud..!! Det håber jeg ihvertfald inderligt de gør..!!

1000 tak til jer alle som har skrevet og læst mit indlæg..!! Det gør mig utrolig glad at i lige snder et kram, skriver nogel vise ord, siger jeg ved hvor jeg har jer - det varmer altså inde i mit hjerte.. Sådan helt inde i hjertet..!!

Jeg er sikker på jeg nok skal klarer at være på standby overfor vennerne/resten af familien - også bare ha min lille familie at gå op i herhjemme - det er hvad jeg trænger til..!! Også trænger jeg til at være MARIA og ikke KUN mor, kone, og rengøringsass. herhjemme..!!

1000 tak til jer alle..

Anmeld

13. april 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Du ved hvor jeg er..any time..skriv kun.

Og tak for de søde ord.

tak søde

Anmeld

13. april 2011

smølfine

Puha, et kæmpe knus til dig. Det må være så hårdt det I gennemgår lige nu. Godt at du er der for din søster, men husk også dig selv i alt det her, det er hårdt at være pårørende til en psykisk syg.

Anmeld

13. april 2011

Kruse90

Har sendt dig en pb smukke

Anmeld

13. april 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ja jeg syntes nemlig også det er mega ego. Men nogle gange er de mennesker der forsøger det bare så langt ude at de slet ikke tænker på os andre som er så ulykkelige..!!

VED at både du og lotte KUN er et opkald væk.. I er bare SÅ dejlige piger - og i hjælper mig mega meget ved at sige jeg ved hvor jeg har jer henne

Det er jo det - det er bare vildt at man kan komme så langt ud, at man ikke tænker på sine kære, men på sig selv. Så har man det rigtig dårligt. Men heldigvis er der god hjælp at få!

Det var godt 

Anmeld

13. april 2011

Diana...

Ej for pokker altså Puha hvor må det være hård for jer alle  

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive men jeg ville ikke forlade tråden uden at sende dig et kram og en masse tanker 

Anmeld

13. april 2011

Vial

quar20 skriver:

tak skal du have.. Kamilla boede på et tidspunkt hos mig og min mand da vi ingen børn havde - men vi ventede os tvillinger..!! Kamilla bliver opdaget i af have drukket, røget og taget stoffer og da jeg fortæller hende reglerne om det endnu engang om at vi ikke accepterer det bryder hun ud u vredesudbrud og sparker og slår og fortsætter indtil jeg får kaldt manden - og han kommer og tager hende over nakken og løfter hende.. Selv han fik "tæsk"...!!

Dvs. hun sparkede dig, så du aborterede dine tvillinger?

Jeg må sige, at du er et meget stort menneske, at du stadig er der for hende.

Jeg ved godt, at hun er syg, men der ville jeg ikke kunne være et så stort menneske, som dig. Respekt MEN pas nu på dig selv.

Kæmpe knus til dig

Anmeld

13. april 2011

DK

Uhh hvor skrækkeligt! Jeg kan slet ikke tåle tanken om at nogen af mine søstre havde det så dårligt, eller ønskede at dø! Det er hæsligt for jer begge to!

Jeg har ingen erfaring med den slags, men jeg vil bare lige give dig et kæmpe knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.