Ej undskyld alle sammen - har nu forsøgt at sidde og svarer jer alle sammen og nogle har jeg fået svaret men kan simpelthen ikke overskue at svarer jer alle sammen så nu når i et fælles svar - hvilket jeg håber er okay..!!
Jeg har simpelthen ikke overskud eller energi til alle andres problematikker osv. jeg må virkelig bare tænke på min egen lille familie som jeg skal ha styr på..!! Jeg er fast besluttet - jeg må kunne finde ud af at sige fra på en pæn måde - også må folk respekterer at jeg bakker lidt ud..!! Det håber jeg ihvertfald inderligt de gør..!!
1000 tak til jer alle som har skrevet og læst mit indlæg..!! Det gør mig utrolig glad at i lige snder et kram, skriver nogel vise ord, siger jeg ved hvor jeg har jer - det varmer altså inde i mit hjerte.. Sådan helt inde i hjertet..!!
Jeg er sikker på jeg nok skal klarer at være på standby overfor vennerne/resten af familien - også bare ha min lille familie at gå op i herhjemme - det er hvad jeg trænger til..!! Også trænger jeg til at være MARIA og ikke KUN mor, kone, og rengøringsass. herhjemme..!!
1000 tak til jer alle..
Anmeld