Må og skal bare ud med det så undskyld baby'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Laulund87

Skriv eller ring smukke, hvis du har brug for det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Novbaby

du får lige en kæmpe  håber de finder ud af en løsning så ikke hun skal ha det så dårligt!

Anmeld

12. april 2011

twinny

puhha en omgang...

ville ikke læse uden lige at give dig en kæmpe  herfra...

Anmeld

12. april 2011

otlitrom

Sikken en oplevelse. Eller oplevelseR, det lyder jo desværre ikke til det er første gang du har noget så hårdt inde på livet!

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige, for det føler jeg ikke jeg kender dig godt nok til! Men jeg synes det er stærkt, at du både har snakket med SP og med din egen psykolog for at få noget hjælp til at bearbejde. Det viser blot at du er stærk, og ved hvad DU har behov for lige nu! Du må ikke glemme dig selv!

Det er utrolig svært at være i familie med en psykisk syg, og deres indlæggelsessystemer kan virke så forrykte og skide lugegyldige.. Men det er juridiske årsager, der gør, at din søster ikke kan tvangsindlægges. Der stilles nogle krav, som jeg dog ikke kender. Vil gætte på at det er årsagerne. De vil med sikkerhed gerne hjælpe din søster, desværre er der kun så og så meget de kan gøre, inden loven træder ind og sætter en grænse!

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

quar20 skriver:

Mandag aften blir jeg ringet op af min dejlige moster.. Min søster Kamilla bor i egen lejlighed dog sådan et tilbud for unge der skal lære at klarer sig selv i en lejlighed - så der er pædagoger fra 8.00 til 21 aften..!! Ingen har kunnet komme igennem til kamilla i mange dage - og vi er faktisk skide bekymret - jeg har også forsøgt flere gange men uden held..

Vi ringer så til hendes kontaktperson og ber ham om at tjekke om hun er i lejligheden ( han har nøgle ) - for vi frygter hun har gjort skade på sig selv - hun har truet of forsøgt tidligere..!! Sørme ikke om hun sidder med bukser fyld med blod, sidder i et hjørne med en hobbykniv, en smøg, og en flaske vodka hun drak..!!

Hun har adhd og er meget depri for tiden - så vi har været meget over hende og haft hende ud at spise, hun har sovet her osv..!! Ligesom for at hjælpe hende op af det sorte hul hun er faldet ned i..!!

kontaktpersonen ringer så til mig igår og siger jeg skal komme hurtigst muligt ned til Kamilla og forklarer at hun har forsøgt selvmord..!! Han har ringet efter 112 - Jeg ringer til min moster og vi mødes derinde..!! Jeg har aldrig i mit liv gået fra mine børn UDEN at sige farvel men jeg ku slet ikke tænke igår..!! Jeg skyndte mig i noget tøj ( jeg har fået min mens. for første gang efter fødslen så har total ondt, er uoplagt og oppustet så det er = ingen bukser på mig de første par dage )..!! men mig løbe ud, på med det første det var i skabet, tage pung og nøgle og mobil - sige til Rasmus med gradende stemme - skat Kamilla har forsøgt selvmord jeg kører, ved ikke hvornår jeg kommer hjem, jeg skriver. elsker dig - også afsted i en HELVEDS fart..!!

Køreturer fra Gassum til Randers har ALDRIG I MIT LIV været SÅ lang..!! jeg tænkte det værste og ku slet ikke forholde mig til vejen - tja jeg var faktisk slet ikke i stand til at kører - men tænkte mig slet ikke om..!!

Da jeg kommer er ambulancen der..!! Kamilla får forbinding - hun har ikke skåret dybt - men alligevel nok til at det blødte helt vildt som altså i HELT VILDT..!! Hun var ÆSKE stiv og total forstyrret oppe i hendes hoved.. Hun råbte og skreg at jeg ville slå hende ihjel..!! Satte mig stille og roligt ved hendes side, hun sad jo på gulvet endnu - og fortalte hende at jeg aldrig i mit liv har villet hende ondt.. Og vil det bestemt hellere ikke nu.. Jeg måtte bruge omvendt psykologi - amen alle de følelser der er i det her..   Fortalte hende at nu tog vi på sygehuset og at jeg ville være ved hendes side HELE TIDEN..!!

"jeg skal fandme ikke på nogen tosseanstand" råber og skriger hun - "Du er fandme bare den dummeste kælling " - " du vil jo bare slå mig ihjel" - " jeg hader jer alle og mit liv "..!! Sådan nogle kommentarer kom der rimelig mange af..!! Jeg tog INGEN af dem til mig overhovedet - hun er jo ikke sig selv - jeg bed mig selv i tungen flere gange for ikke at bryde sammen overfor Kamilla - det havde hun nok ikke brug for tænkte jeg..!!

Kamilla forlanger at hun IKKE skal med på sygehuset- ambulancemændene binder hende ind, renser osv - og finder et papir frem som Kamilla skal underskrive om at hun modsætter sig kærsel til sygehuset osv..!! Hun skriver under..

Der knækker filmen bare for mig - fuldstændig..!! jeg brød sammen og tud brølede og bad hende for MIN SKYLD om at tage ind på sygehuset bare for at blive tjekket ordenligt..!! forklarede hende at jeg elskede hende, jeg har altid elskede hende, også selvom det var hende der gjorde så vi mistede vores tvillinger, hun er jo syg - ikke bare forkølelse og lidt feber men syg syg..!!

Det endte med at vi fik tid til psyk. i Randers idag hvor jeg så tog med hende for at få snakket osv..!1 Hun er blevet åben indlagt da det ikke er nok til en tvangsindlæggelse.. NOK?!?!?!?!  Hun har lige forsøgt selvmord..!!

Nå men hun skal komme der 5 timer om dagen, både til samtaler, til gruppehalløj og to andre ting..!! Hun skal nu ha en ny udredelse for om der er andre sygdommer der kan spille ind - her tænkes på skitzofreni ( staves ), evt. tvangstanker, og angst..!!

Føler mig slet ikke stærk - føler mig magtesløs..!! Jeg har min dejlige familie jeg prøver at få styr på igen ovenpå alt det tidligere ( som mange af jer har læst om )...!!  Jeg har sku ikke lyst til at sende min søster i himlen - jeg har ikke lyst til at.. ja bare tænke tanken..!! Kæft jeg syntes det er svært..!!

Jeg har altid skullet holde styr på hele familien, min egen, mine venner og veninders liv..!! Jeg kan bare IKKE mere..!! Jeg frygter der sniger sig en depri. på vej - jeg var sygmeldt for en lang og svær depri. for 1½år siden..!! Jeg har nu ringet til min egen psykolog og har fået tid fredag - har ringet til min sp. og bedt hende komme torsdag EFTER vi har været i mødregruppe hvor hun også kommer..!!

Jeg kan mærke det hele blir for meget for mig nu..

UNDSKYLD for det her indlæg - jeg har brug for at komme ud med det - og UNDSKYLD for det blir så privat - jeg er en åben bog, jeg ELSKER at dele ud af både dårlige og gode ting i mit liv . jeg hjælper mig selv ved at skrive det ned og på respons af jer som ikke kender mig osv..!!

Hvor er det bare SÅ frygtelig .. Håber at de finder ud af noget hurtigst mulig, så din søster kan få noget hjælp .. Og du bliver lidt aflastet .. Altså ikke at du ikke skal være der for hende, for det skal du selvfølgelig, hvis det er ..

Pas på dig selv og din lille familie .. Håber at alt ordner sig snarest

Anmeld

12. april 2011

Pia.

Puha, er helt tom for ord ... Kan slet ikke sætte mig ind i hvad du har oplevet og hvad du går igennem lige nu - hvor lyder det frygteligt...

De varmeste tanker og knus fra Pia.

Anmeld

12. april 2011

Steph_Laurits

Forstår godt din afmagt

Men syntes det er utrolig flot så meget du støtter hende på trods af Jeres "krise" derhjemme.

Er helt tom for ord, så jeg vil ihvert fald lige give dig verdens STØRSTE og VARMESTE kram

Anmeld

12. april 2011

malenecl

Først et stort til dig!! Du er godt nok en stærk kvinde, det må jeg sige! Du gør hvad du kan for din søster, du kan ikke gøre mere. Hvis hun får diagnosen skizofreni, skal du huske at tænke på at der er så mange forskellige "slags". Jeg er selv skizofren og min morfar var og min onkel er. Så jeg har "skizofreni inde på livet" hvis man kan sige det sådan.

Men igen; Du er godt nok en stærk kvinde! Husk dig selv i alt det her og din familie!

Håber din søster og dig selv får det bedre!

Anmeld

12. april 2011

Nalle

Ved slet slet ikke hvad jeg skal sige smukke, er helt tom for ord

Du skal bare vide at jeg er her for dig, og du bare kan skrive!

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.