Må og skal bare ud med det så undskyld baby'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

quar20

Siber skriver:

puha jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke læse uden lige at sende dig en og pas på dig selv

Knus Siber

1000 tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

quar20

signe. skriver:

puha for en omgang.. Håber virkelig hun kommer i den rette behandling, hvis hun nu decideret fejler noget, som skizofreni, som du selv nævner... pøj pøj med det hele

tak skal du have - jeg håber inderligt der sker noget positivt sådan hun kan blive behandlet rigtigt og få det bedre..!!

Anmeld

13. april 2011

quar20

Puslingen skriver:

Først et
ved slet ikke hvor jeg skal starte eller begynde, da der melder sig en masse spørgsmål og svar i mit hoved. Det du skriver rammer dybt da jeg har en meget ligende situation tæt på livet.
Du må gerne skrive privat hvis du har brug for at snakke med en der har/oplever stadig noget ligende. Men af respekt for vedkommende, vil jeg ikke skrive om det her.

1000 mange gange tak..!! Hvor er det sødt af dig at tilbyde din hjælp..!!

Anmeld

13. april 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Du får lige et kram herover. Det er ikke noget som nogen bør opleve - netop derfor er selvmord så egoistisk, det rammer dem man har tæt. Men som jeg lige har skrevet til dig, så er jeg kun et brev herinde, en sms eller et opkald væk. 

Ja jeg syntes nemlig også det er mega ego. Men nogle gange er de mennesker der forsøger det bare så langt ude at de slet ikke tænker på os andre som er så ulykkelige..!!

VED at både du og lotte KUN er et opkald væk.. I er bare SÅ dejlige piger - og i hjælper mig mega meget ved at sige jeg ved hvor jeg har jer henne

Anmeld

13. april 2011

quar20

eliasogmor skriver:

stor krammer til dig..kender det alt for godt... men hvis jeg må stille et spørgsmål..hvordan kan det være at det er hendes skyld, du mistede dine tvillinger....

tak skal du have.. Kamilla boede på et tidspunkt hos mig og min mand da vi ingen børn havde - men vi ventede os tvillinger..!! Kamilla bliver opdaget i af have drukket, røget og taget stoffer og da jeg fortæller hende reglerne om det endnu engang om at vi ikke accepterer det bryder hun ud u vredesudbrud og sparker og slår og fortsætter indtil jeg får kaldt manden - og han kommer og tager hende over nakken og løfter hende.. Selv han fik "tæsk"...!!

Anmeld

13. april 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Stakkels søde dig.
Kære ven.
Det er så forfærdeligt når en af ens nærmeste er så syg, som din søs er, og du er så tapper, stærk og modig.
Men du må lære, at du ikke kan bære hele verden på dine skuldre.
Heller ikke de nærmeste familiemedlemmer og venners liv.
Sortér ud og lær at sige fra.
Du må aldrig bruge dig selv så meget, at der ikke er overskud til dig selv, din mand og børn...husk det.
Så må alle andre komme i anden række.
Også din søster, selvom hun er dig lige så nær.
Men hun er en voksen kvinde, med en sygdom, men ikke desto mindre har hun sit liv, og du har dit, og hun skal ikke bruge af dit liv, ud over det, du selv kan give.

Nu skal du ikke tro jeg ikke ved, at det er svært..det ved jeg alt om..jeg har selv været, hvor jeg bare har givet af mig selv til hudløshed..og jeg har måtet lære, the hard way, at sætte grænser for, hvor meget jeg kan give og til hvem.
Nogle af os lider meget smukt af det man kalder "Jesus-syndrom". Man vil gerne redde hele verden, men det kan man ikke.
Også du må lære, at du ikke kan redde hele verden, heller ikke holde din søster i hånden hele livet.
Jo, måske hvis du ikke havde andre end hende, så er det endda forståeligt, men det drejer sig først og fremmest om, at du har din egen lille familie, som du skal tage dig af, og jo mere du øser ud på andre, jo mindre bliver der til dine egne.

Så det er med overskuddet på sjæleballancen som en lønchek...først dele ud til sine egne og sig selv, så sætte noget ind på overskuddet, og den sidste del må man så bruge af til alle de andre.
Og er der ikke noget overskud, så er der ikke noget at gøre ved det.
Håber du kan følge mig.
Stort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Arhh søde Sussie..!! Du forstår slet ikke hvor meget dine ord går mig lige i hjertet - og hvor meget jeg ELSKER når du skriver de kloge ord - ikke kun til mig men også til andre..!!

Du lyder til at være en fantastisk kvinde - 1000 mange gange tak for de varmene, dejlige og kloge ord..!! Tror mig jeg tager dem til mig..!!

Jeg vil forsøge at finde mig selv lidt igen - finde ud af hvem Maria egentlig er - og forsøge at leve MIT liv med MIN lille familie - og lade andres problemstillinger være DERES for jeg kan mærke jeg slet ikke har overskud eller energi til at være en del af andres problemstillinger..!!

Endnu engang 10000000000000000000000000 mange gange tak

Anmeld

13. april 2011

quar20

PsychedeliC skriver:

Begyndte sgu at græde da jeg læste det 

Ja for at være ærlig så tud brølede jeg også da jeg læste det for mig selv igår aftes efter jeg havde skrevet det herinde..!!

Anmeld

13. april 2011

anmaj

sikke en hård omgang... jeg vil sende positive tanker til dig og en stor .

Anmeld

13. april 2011

SussieThyssen

quar20 skriver:

Arhh søde Sussie..!! Du forstår slet ikke hvor meget dine ord går mig lige i hjertet - og hvor meget jeg ELSKER når du skriver de kloge ord - ikke kun til mig men også til andre..!!

Du lyder til at være en fantastisk kvinde - 1000 mange gange tak for de varmene, dejlige og kloge ord..!! Tror mig jeg tager dem til mig..!!

Jeg vil forsøge at finde mig selv lidt igen - finde ud af hvem Maria egentlig er - og forsøge at leve MIT liv med MIN lille familie - og lade andres problemstillinger være DERES for jeg kan mærke jeg slet ikke har overskud eller energi til at være en del af andres problemstillinger..!!

Endnu engang 10000000000000000000000000 mange gange tak

Du ved hvor jeg er..any time..skriv kun.

Og tak for de søde ord.

Anmeld

13. april 2011

quar20

henh01 skriver:

hold da op hvor har du meget at se til hele tiden .

Håber alt bliver godt med din søster - det er utroligt som man skal sparer og andre skal vurdere om der er belæg for indlæggelse eller ej.   Det der er problemet med de åbne indlæggelser er at man jo hele tiden skal møde op til alt muligt hvor det dermed er nemmere bare at blive hjemme for dagen derpå tænker man at så langt kommer jeg ikke ud igen.-agtigt og derfor mener man ikke det er nødvendigt at møde op. Men det er jo kun lige til næste gang man er ude at skide. Desværre er det sådan at folk der gør skade på sig selv ikke er i stand til at overskue konsekvenserne af det de foretager sig, de er meget syge, som du selv siger med din søster og de har brug for rigtig meget hjælp. Når man gør skade på sig selv er det oftes et råb om at man virkelig har det dårligt og det er en måde hvorpå at omstille psykiske smerter til fysiske, da de fysiske er mere udholdelige og håndgribelige end de psykiske. Jeg synes det er utopi at man ikke vil indlægge en pige der har så ondt i livet.

Vil bare give dig et stort  og minde dig om at det ikke alene er dit ansvar. Din søster bærer et stort ansvar for hendes handlinger og det samme gør systemet. Måske du kan overbevise dem om at en indlæggelse er det rigtige og dermed får lidt af byrden fra dine skulder? Med en indlæggelse ved du jo at hun er i sikre hænder og bliver overvåget hvor du nu kun kan gisne om hvad der sker når ikke du er der og hun er alene hjemme.

Hvor er du bare SØD... 1000 tak..

Og ja vi er helt enige i den om den åbne indlæggelse.. hun kan jo ikke engang åbne sin egen hoveddør - hvordan skal hun så klarer at møde op hverdag..!! Der er bare så mange tanker i mit hovedet jeg føler jeg ikke kan slippe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.