Må og skal bare ud med det så undskyld baby'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Darling<3

quar20 skriver:

UPDATE :

Idag tog jeg med min moster ned til Kamilla's læge - jeg havde jo ringet girå og fået en tid.. Jeg afleverer Liam hos min svigermor som så passede på Liam imens.. Kamilla sku nemlig med.. Inat har hun sovet hos vores mor. Eller sovet det har hun så ikke.. Hun har sagt i et hjørne med vinduet åben, røget smøger - og skældt ud og råbt og sagt vi sku lade hende være og dø i fred..!!

Allerede da vi henter hende for at kører til Lægen er den hel gal kan jeg mærke..!! - Vi kommer til lægen kl. 14.15 - Min moster går ind først og snakker med lægen om hvad der sket - imens sidder jeg i venteværelset som i øvrigt er fyldt op med børn, forældre, unge og ældre..!! Kamilla er sur og gal og vælter blomster og river blade i stykker..!! Lægen kommer ud og får både Kamilla og jeg ind..!!

Kamilla ændre adfærd og skriger at vi vil slå hende ihjel og vil hende kun ondt og at vi ikke elsker hende men hader hende.. Hun griner engang i mellem  ( faktisk som en gyserfilm hvor man ser de er besat af demoner ) Det var SÅ skrækkeligt.. Pludselig flyver hun op af stolen da lægen siger hun syntes hun skal have hjælp på psyk..!! Hun flyver op, vælter planter, telefon, printer, og diverse blokke og bøger ned..!!

Politiet ankommer og hun hele venteværelset blir ryddet ( der er mange rum og flere læger og sygeplejesker ) - der blir folk henvist til at gå ind..!! Politiet tager hende i arme og ben - hun skriger, sparker, slår og spytter og kradser dem i ansigtet osv..!! Klokken er nu. 15.50 - Hele dagen er bevet skubbet hos lægen pga. os..!!

Vi blir bedt om at kører hjem efter hendes medicin..!! Jeg kører op på psyk med det, Kamilla vil IKKE se mig..!! Kontaktpersonen fortæller at de har måtte spænde hende fast - give hende beroligende medicin og hun er i et aflåst rum med en sygeplejske og en psykiater og vil være der indtil medicinen virker..!!

Kamilla er tvangsindlagt - og det kan hun kører i 2døgn før det så skal tages op om hun er "rask" nok til at blive udskrevet.. Her til aften har jeg været i hendes lejlighed for at findet ting hun sku ha deroppe..!! Hun er faldet HELT ned..!! Jeg skrev en sedl til hende i tasken hvor der stod : Jeg elsker DIG, og vil DIG DIT bedste - du er min søster og jeg passer på dig - du har brug for prof. hjælp og det får du nu . jeg glæder mig til vi ses og til at jeg får min glade søster igen.. HUSK jeg ELSKER DIG...!! Kys din søster..!!

Arhh hvor jeg hyler - en oplevelse jeg ville ønske jeg ku blive foruden..!! Det er SÅ hårdt..!! Aldrig har jeg prøvet noget ligende.. Da hun blev ført bort af betjentene - mindet om da hun gik amok på mig hvor vi mistede tvillingerne.. Det kommer op i mig..!! Er så KED...

Årh, nu fik du også mig til at græde!

Ville virkelig ønske at der var noget jeg kunne gøre for dig..  Sig endelig til hvis du har brug for det, kommer gerne til Jylland og støtter dig.... !

Bliver nød til at sende dig et kram mere Du er en dejlig søster, og med et kæmpe hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

SussieThyssen

Kæmpe knus fra mig til dig.
Stakkels pige..og stakkels dig og hele din familie.
Jeg håber, der kommer styr på detmed hende, for hun er da kammet helt over.
Puuhha..hvor må det være hårdt.
Endnu engang et stort knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. april 2011

Najsen86

Det lyder da som en værre red elighed.. du får lige en

Anmeld

14. april 2011

Sabrina2014

Er ked af at høre hvad du går igennem

Jeg har næsten lige haft det helt samme.

https://www.baby.dk/debat/89888pi1/angst-depression-o-l-/livet-er-haardt-meget-langt-og-haardt.aspx

Havde også en opdatering, men den er vist blevet væk?

Men jeg går igennem det helt samme, med min mor, hvor de ikke vil tvangsindlægge hende, trods flere selvmordsforsøg, mange besøg af politi, og psykiatrisk skadestue osv på én uge bare.

Det hele står bedre beskrevet i denne her, og hvis du vil snakke om det, må du hellere end gerne skrive til mig, jeg forstår hvad du går igennem..

Anmeld

14. april 2011

quar20

Til jer som ikke har set eller læst det så er der en update på side 6..!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.