Må og skal bare ud med det så undskyld baby'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Becks

quar20 skriver:

Mandag aften blir jeg ringet op af min dejlige moster.. Min søster Kamilla bor i egen lejlighed dog sådan et tilbud for unge der skal lære at klarer sig selv i en lejlighed - så der er pædagoger fra 8.00 til 21 aften..!! Ingen har kunnet komme igennem til kamilla i mange dage - og vi er faktisk skide bekymret - jeg har også forsøgt flere gange men uden held..

Vi ringer så til hendes kontaktperson og ber ham om at tjekke om hun er i lejligheden ( han har nøgle ) - for vi frygter hun har gjort skade på sig selv - hun har truet of forsøgt tidligere..!! Sørme ikke om hun sidder med bukser fyld med blod, sidder i et hjørne med en hobbykniv, en smøg, og en flaske vodka hun drak..!!

Hun har adhd og er meget depri for tiden - så vi har været meget over hende og haft hende ud at spise, hun har sovet her osv..!! Ligesom for at hjælpe hende op af det sorte hul hun er faldet ned i..!!

kontaktpersonen ringer så til mig igår og siger jeg skal komme hurtigst muligt ned til Kamilla og forklarer at hun har forsøgt selvmord..!! Han har ringet efter 112 - Jeg ringer til min moster og vi mødes derinde..!! Jeg har aldrig i mit liv gået fra mine børn UDEN at sige farvel men jeg ku slet ikke tænke igår..!! Jeg skyndte mig i noget tøj ( jeg har fået min mens. for første gang efter fødslen så har total ondt, er uoplagt og oppustet så det er = ingen bukser på mig de første par dage )..!! men mig løbe ud, på med det første det var i skabet, tage pung og nøgle og mobil - sige til Rasmus med gradende stemme - skat Kamilla har forsøgt selvmord jeg kører, ved ikke hvornår jeg kommer hjem, jeg skriver. elsker dig - også afsted i en HELVEDS fart..!!

Køreturer fra Gassum til Randers har ALDRIG I MIT LIV været SÅ lang..!! jeg tænkte det værste og ku slet ikke forholde mig til vejen - tja jeg var faktisk slet ikke i stand til at kører - men tænkte mig slet ikke om..!!

Da jeg kommer er ambulancen der..!! Kamilla får forbinding - hun har ikke skåret dybt - men alligevel nok til at det blødte helt vildt som altså i HELT VILDT..!! Hun var ÆSKE stiv og total forstyrret oppe i hendes hoved.. Hun råbte og skreg at jeg ville slå hende ihjel..!! Satte mig stille og roligt ved hendes side, hun sad jo på gulvet endnu - og fortalte hende at jeg aldrig i mit liv har villet hende ondt.. Og vil det bestemt hellere ikke nu.. Jeg måtte bruge omvendt psykologi - amen alle de følelser der er i det her..   Fortalte hende at nu tog vi på sygehuset og at jeg ville være ved hendes side HELE TIDEN..!!

"jeg skal fandme ikke på nogen tosseanstand" råber og skriger hun - "Du er fandme bare den dummeste kælling " - " du vil jo bare slå mig ihjel" - " jeg hader jer alle og mit liv "..!! Sådan nogle kommentarer kom der rimelig mange af..!! Jeg tog INGEN af dem til mig overhovedet - hun er jo ikke sig selv - jeg bed mig selv i tungen flere gange for ikke at bryde sammen overfor Kamilla - det havde hun nok ikke brug for tænkte jeg..!!

Kamilla forlanger at hun IKKE skal med på sygehuset- ambulancemændene binder hende ind, renser osv - og finder et papir frem som Kamilla skal underskrive om at hun modsætter sig kærsel til sygehuset osv..!! Hun skriver under..

Der knækker filmen bare for mig - fuldstændig..!! jeg brød sammen og tud brølede og bad hende for MIN SKYLD om at tage ind på sygehuset bare for at blive tjekket ordenligt..!! forklarede hende at jeg elskede hende, jeg har altid elskede hende, også selvom det var hende der gjorde så vi mistede vores tvillinger, hun er jo syg - ikke bare forkølelse og lidt feber men syg syg..!!

Det endte med at vi fik tid til psyk. i Randers idag hvor jeg så tog med hende for at få snakket osv..!1 Hun er blevet åben indlagt da det ikke er nok til en tvangsindlæggelse.. NOK?!?!?!?!  Hun har lige forsøgt selvmord..!!

Nå men hun skal komme der 5 timer om dagen, både til samtaler, til gruppehalløj og to andre ting..!! Hun skal nu ha en ny udredelse for om der er andre sygdommer der kan spille ind - her tænkes på skitzofreni ( staves ), evt. tvangstanker, og angst..!!

Føler mig slet ikke stærk - føler mig magtesløs..!! Jeg har min dejlige familie jeg prøver at få styr på igen ovenpå alt det tidligere ( som mange af jer har læst om )...!!  Jeg har sku ikke lyst til at sende min søster i himlen - jeg har ikke lyst til at.. ja bare tænke tanken..!! Kæft jeg syntes det er svært..!!

Jeg har altid skullet holde styr på hele familien, min egen, mine venner og veninders liv..!! Jeg kan bare IKKE mere..!! Jeg frygter der sniger sig en depri. på vej - jeg var sygmeldt for en lang og svær depri. for 1½år siden..!! Jeg har nu ringet til min egen psykolog og har fået tid fredag - har ringet til min sp. og bedt hende komme torsdag EFTER vi har været i mødregruppe hvor hun også kommer..!!

Jeg kan mærke det hele blir for meget for mig nu..

UNDSKYLD for det her indlæg - jeg har brug for at komme ud med det - og UNDSKYLD for det blir så privat - jeg er en åben bog, jeg ELSKER at dele ud af både dårlige og gode ting i mit liv . jeg hjælper mig selv ved at skrive det ned og på respons af jer som ikke kender mig osv..!!

Jamen sødeste dog

Jeg har det ikke selv tæt inde på livet, men du skal først og fremmest tænke på dig selv - Du kan ikke redde alle omkring dig, men du kan "redde" dig selv! Du er vigtigst i dit liv, for har du det ikke godt, så har de vigtigste personer for dig- dine børn, det ikke godt.. Så længe du er der for din søster, så kan du ikke gøre mere, lad hende vide du er der, som du gør

Dernæst vil jeg sige, at du virker som en utrolig dejlig, sød og omsorgsfuld pige, med alt det du har været igennem - her tænker jeg, miste dine tvillinger, næsten mistet søster og faktisk også din mand (dine tidligere indlæg) Så lov mig at passe på dig selv, sig fra og brug os herinde!!

Jeg synes det er super godt du har valgt og ringe til både SP og psykolog, så du får nogle fagfolk ind, så I sammen kan stoppe/mindske en evt. ny depr. Hatten af for dig sæde! Du er sgu sej, selvom du ikke føler det sådan pt!

Stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

2721

quar20 skriver:

1000 mange gange tak..!! Hvor er det sødt af dig at tilbyde din hjælp..!!

Så lidt, ved hvor super hårdt det er. at stå på side linjen og se til mens ens kære ødelægger sig selv og vide at man intet kan stille op.

Anmeld

13. april 2011

Mille83

Åhhh pyhh en oplevelse. 

Har ingen ide om hvordan det må føles, men er overbevist om du har brug for et kæmpe kram så det kommer her 

Også husk "man kan ikke redde hele verden" jeg har selv haft en sygmelding på stress for mange år siden. Man skal lære og sige nej......

Anmeld

13. april 2011

Mille83

Åhhh pyhh en oplevelse. 

Har ingen ide om hvordan det må føles, men er overbevist om du har brug for et kæmpe kram så det kommer her 

Også husk "man kan ikke redde hele verden" jeg har selv haft en sygmelding på stress for mange år siden. Man skal lære og sige nej......

Anmeld

13. april 2011

quar20

UPDATE :

Idag tog jeg med min moster ned til Kamilla's læge - jeg havde jo ringet girå og fået en tid.. Jeg afleverer Liam hos min svigermor som så passede på Liam imens.. Kamilla sku nemlig med.. Inat har hun sovet hos vores mor. Eller sovet det har hun så ikke.. Hun har sagt i et hjørne med vinduet åben, røget smøger - og skældt ud og råbt og sagt vi sku lade hende være og dø i fred..!!

Allerede da vi henter hende for at kører til Lægen er den hel gal kan jeg mærke..!! - Vi kommer til lægen kl. 14.15 - Min moster går ind først og snakker med lægen om hvad der sket - imens sidder jeg i venteværelset som i øvrigt er fyldt op med børn, forældre, unge og ældre..!! Kamilla er sur og gal og vælter blomster og river blade i stykker..!! Lægen kommer ud og får både Kamilla og jeg ind..!!

Kamilla ændre adfærd og skriger at vi vil slå hende ihjel og vil hende kun ondt og at vi ikke elsker hende men hader hende.. Hun griner engang i mellem  ( faktisk som en gyserfilm hvor man ser de er besat af demoner ) Det var SÅ skrækkeligt.. Pludselig flyver hun op af stolen da lægen siger hun syntes hun skal have hjælp på psyk..!! Hun flyver op, vælter planter, telefon, printer, og diverse blokke og bøger ned..!!

Politiet ankommer og hun hele venteværelset blir ryddet ( der er mange rum og flere læger og sygeplejesker ) - der blir folk henvist til at gå ind..!! Politiet tager hende i arme og ben - hun skriger, sparker, slår og spytter og kradser dem i ansigtet osv..!! Klokken er nu. 15.50 - Hele dagen er bevet skubbet hos lægen pga. os..!!

Vi blir bedt om at kører hjem efter hendes medicin..!! Jeg kører op på psyk med det, Kamilla vil IKKE se mig..!! Kontaktpersonen fortæller at de har måtte spænde hende fast - give hende beroligende medicin og hun er i et aflåst rum med en sygeplejske og en psykiater og vil være der indtil medicinen virker..!!

Kamilla er tvangsindlagt - og det kan hun kører i 2døgn før det så skal tages op om hun er "rask" nok til at blive udskrevet.. Her til aften har jeg været i hendes lejlighed for at findet ting hun sku ha deroppe..!! Hun er faldet HELT ned..!! Jeg skrev en sedl til hende i tasken hvor der stod : Jeg elsker DIG, og vil DIG DIT bedste - du er min søster og jeg passer på dig - du har brug for prof. hjælp og det får du nu . jeg glæder mig til vi ses og til at jeg får min glade søster igen.. HUSK jeg ELSKER DIG...!! Kys din søster..!!

Arhh hvor jeg hyler - en oplevelse jeg ville ønske jeg ku blive foruden..!! Det er SÅ hårdt..!! Aldrig har jeg prøvet noget ligende.. Da hun blev ført bort af betjentene - mindet om da hun gik amok på mig hvor vi mistede tvillingerne.. Det kommer op i mig..!! Er så KED...

Anmeld

13. april 2011

quar20

Forresten må jeg vidst hellere takke jer alle som har skrevet efter jeg sidst skrev tak..Lige i aften er mit overskud li nul og desuden har jeg svært ved at se mit tastetur og skærm for tårer..!!

Jeg svarer jer så snart jeg er lidt ovenpå igen..!!

Update står overfor denne..!!

Tak endnu engang

Anmeld

13. april 2011

132319

Åhha, sikke en oplevelse 

Jeg kender ikke til historien omkring jeres tvillinger og hvad der skete dengang og det er vel i og for sig også ligegyldigt men jeg vil blot sige at jeg synes det jeg kan læse her, viser hvor fantastisk en søster du er 

og tanker herfra

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

Puha jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men du får da lige et kæmpe kram herfra og en masse varme tanker. Jeg håber inderligt at din søster får den hjælp hun har brug for, og at den hjælp så virker. Puha jeg føler virkelig med dig søde..

Sussie

Anmeld

13. april 2011

quar20

1000 tak.. Jeg håber inderligt hun får den hjælp hun ahr behov for at kommet et sted hen at bo hvor der er døgnbemanding på for det er hvad HUN har brug for..!!

Anmeld

14. april 2011

Darling<3

quar20 skriver:

Mandag aften blir jeg ringet op af min dejlige moster.. Min søster Kamilla bor i egen lejlighed dog sådan et tilbud for unge der skal lære at klarer sig selv i en lejlighed - så der er pædagoger fra 8.00 til 21 aften..!! Ingen har kunnet komme igennem til kamilla i mange dage - og vi er faktisk skide bekymret - jeg har også forsøgt flere gange men uden held..

Vi ringer så til hendes kontaktperson og ber ham om at tjekke om hun er i lejligheden ( han har nøgle ) - for vi frygter hun har gjort skade på sig selv - hun har truet of forsøgt tidligere..!! Sørme ikke om hun sidder med bukser fyld med blod, sidder i et hjørne med en hobbykniv, en smøg, og en flaske vodka hun drak..!!

Hun har adhd og er meget depri for tiden - så vi har været meget over hende og haft hende ud at spise, hun har sovet her osv..!! Ligesom for at hjælpe hende op af det sorte hul hun er faldet ned i..!!

kontaktpersonen ringer så til mig igår og siger jeg skal komme hurtigst muligt ned til Kamilla og forklarer at hun har forsøgt selvmord..!! Han har ringet efter 112 - Jeg ringer til min moster og vi mødes derinde..!! Jeg har aldrig i mit liv gået fra mine børn UDEN at sige farvel men jeg ku slet ikke tænke igår..!! Jeg skyndte mig i noget tøj ( jeg har fået min mens. for første gang efter fødslen så har total ondt, er uoplagt og oppustet så det er = ingen bukser på mig de første par dage )..!! men mig løbe ud, på med det første det var i skabet, tage pung og nøgle og mobil - sige til Rasmus med gradende stemme - skat Kamilla har forsøgt selvmord jeg kører, ved ikke hvornår jeg kommer hjem, jeg skriver. elsker dig - også afsted i en HELVEDS fart..!!

Køreturer fra Gassum til Randers har ALDRIG I MIT LIV været SÅ lang..!! jeg tænkte det værste og ku slet ikke forholde mig til vejen - tja jeg var faktisk slet ikke i stand til at kører - men tænkte mig slet ikke om..!!

Da jeg kommer er ambulancen der..!! Kamilla får forbinding - hun har ikke skåret dybt - men alligevel nok til at det blødte helt vildt som altså i HELT VILDT..!! Hun var ÆSKE stiv og total forstyrret oppe i hendes hoved.. Hun råbte og skreg at jeg ville slå hende ihjel..!! Satte mig stille og roligt ved hendes side, hun sad jo på gulvet endnu - og fortalte hende at jeg aldrig i mit liv har villet hende ondt.. Og vil det bestemt hellere ikke nu.. Jeg måtte bruge omvendt psykologi - amen alle de følelser der er i det her..   Fortalte hende at nu tog vi på sygehuset og at jeg ville være ved hendes side HELE TIDEN..!!

"jeg skal fandme ikke på nogen tosseanstand" råber og skriger hun - "Du er fandme bare den dummeste kælling " - " du vil jo bare slå mig ihjel" - " jeg hader jer alle og mit liv "..!! Sådan nogle kommentarer kom der rimelig mange af..!! Jeg tog INGEN af dem til mig overhovedet - hun er jo ikke sig selv - jeg bed mig selv i tungen flere gange for ikke at bryde sammen overfor Kamilla - det havde hun nok ikke brug for tænkte jeg..!!

Kamilla forlanger at hun IKKE skal med på sygehuset- ambulancemændene binder hende ind, renser osv - og finder et papir frem som Kamilla skal underskrive om at hun modsætter sig kærsel til sygehuset osv..!! Hun skriver under..

Der knækker filmen bare for mig - fuldstændig..!! jeg brød sammen og tud brølede og bad hende for MIN SKYLD om at tage ind på sygehuset bare for at blive tjekket ordenligt..!! forklarede hende at jeg elskede hende, jeg har altid elskede hende, også selvom det var hende der gjorde så vi mistede vores tvillinger, hun er jo syg - ikke bare forkølelse og lidt feber men syg syg..!!

Det endte med at vi fik tid til psyk. i Randers idag hvor jeg så tog med hende for at få snakket osv..!1 Hun er blevet åben indlagt da det ikke er nok til en tvangsindlæggelse.. NOK?!?!?!?!  Hun har lige forsøgt selvmord..!!

Nå men hun skal komme der 5 timer om dagen, både til samtaler, til gruppehalløj og to andre ting..!! Hun skal nu ha en ny udredelse for om der er andre sygdommer der kan spille ind - her tænkes på skitzofreni ( staves ), evt. tvangstanker, og angst..!!

Føler mig slet ikke stærk - føler mig magtesløs..!! Jeg har min dejlige familie jeg prøver at få styr på igen ovenpå alt det tidligere ( som mange af jer har læst om )...!!  Jeg har sku ikke lyst til at sende min søster i himlen - jeg har ikke lyst til at.. ja bare tænke tanken..!! Kæft jeg syntes det er svært..!!

Jeg har altid skullet holde styr på hele familien, min egen, mine venner og veninders liv..!! Jeg kan bare IKKE mere..!! Jeg frygter der sniger sig en depri. på vej - jeg var sygmeldt for en lang og svær depri. for 1½år siden..!! Jeg har nu ringet til min egen psykolog og har fået tid fredag - har ringet til min sp. og bedt hende komme torsdag EFTER vi har været i mødregruppe hvor hun også kommer..!!

Jeg kan mærke det hele blir for meget for mig nu..

UNDSKYLD for det her indlæg - jeg har brug for at komme ud med det - og UNDSKYLD for det blir så privat - jeg er en åben bog, jeg ELSKER at dele ud af både dårlige og gode ting i mit liv . jeg hjælper mig selv ved at skrive det ned og på respons af jer som ikke kender mig osv..!!

Du godeste!! Jeg kan slet ikke forstille mig hvor svært du må have det!

Hvis jeg havde været i Randers nu, havde jeg givet en rigtig krammer, men må desværre nøjes med at sende en her!

Håber din søster klare sig, og at du slipper for en ny depration(staves) !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.