:'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

MissGeoh

jydeinden skriver:

sikke hygsom type... har du ikke noget familie som evt kan hjælpe dig med at flytte tingene, og evt opbevare dem for dig i den tid hvor du kun har brug for det mest nødvendige???

Jo min far og hans kæreste, men de er til fødselsdag i nordjylland, og kommer først hjem i morgen.. Og kender ikke andre der ville kunne hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

PernilleB

MissGeoh skriver:

Er jo gået fra kæresten for 2½ uge siden og så blev vi jo enige om jeg skulle blive her indtil jeg ville få en lejlighed..

Så er børnene her i den her weekend..

Og jeg fik min mens i går aftes og har RØV ondt i maven i dag..

Så vil han ud og lege med børnene og jeg havde ikke lyst (pga ondt i maven) og så flipper han helt ud, med at ja det er jo fordi jeg vil sidde foran min computer osv..

Så siger jeg nej, der er jo ligesom nogen der skal støvsuge (han brokkede sig over i går at der var beskidt på gulvet), og så får jeg bare smidt i hovedet at jeg bare har at støvsuge og tørre støv af..

Så sviner han mig til på sms da han er gået, og bliver faktisk bare ved..

Så kommer de hjem, og jeg har gjort hvad der blev sagt, og sat frem så de kan få middagsmad.. (Jeg sidder i soveværelset) Så begynder han på sit pis igen.. Han mener jeg skal være med i gave til HANS søster på søndag.. Og så går han HELT amok.. og siger jeg bare kan skride og ligge 2000 kr.. F

Han får 6800 udbetalt i mdr. Jeg får 7900.. Så han har fået foræret 11 måneders mad osv..

Han kommer ind og flipper mere ud og så smækker han døren.. Jeg siger idiot, som han så hører, og kommer flyvende ind og råber at jeg bare ikke skal kalde ham sådan noget FEDE IDIOT siger han så.. Så siger jeg, er det måske okay at du kalder mig det.. 

IHHH!! Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg.. 

Andet end bare at informere om at jeg er en FED IDIOT!!! 

øvøv føler med dig... har er selv lidt i situationen med dum kæreste og man ved ikk hva vej det går, og ja, det tager desværre altid noget tid a få tingene delt og flytte osv... men hård er det uanset hva.. .men det er slet ikk nogen undskyldning for at han skal råbe a dig på den måde... hvia du boede her oppe i nordsjælland ville jeg tilbyde dig med det samme, du kunne komme her og bo..!!

håber du komer ovenpå igen..!!

Anmeld

9. april 2011

jydeinden

MissGeoh skriver:

Jo min far og hans kæreste, men de er til fødselsdag i nordjylland, og kommer først hjem i morgen.. Og kender ikke andre der ville kunne hjælpe mig..

lige så snart de kan imorgen,så kom VÆK derfra... for han lyder da godt nok som noget af en psykopat.

men har du nogen du kan bo hos indtil du finder dit eget??

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

jydeinden skriver:

lige så snart de kan imorgen,så kom VÆK derfra... for han lyder da godt nok som noget af en psykopat.

men har du nogen du kan bo hos indtil du finder dit eget??

Det er han også.. Han prøver at kontrollere mig..

Jeg kan være ved min far indtil jeg selv får noget tror jeg..

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

PernilleB skriver:

øvøv føler med dig... har er selv lidt i situationen med dum kæreste og man ved ikk hva vej det går, og ja, det tager desværre altid noget tid a få tingene delt og flytte osv... men hård er det uanset hva.. .men det er slet ikk nogen undskyldning for at han skal råbe a dig på den måde... hvia du boede her oppe i nordsjælland ville jeg tilbyde dig med det samme, du kunne komme her og bo..!!

håber du komer ovenpå igen..!!

Tak det var sødt sagt..

Anmeld

9. april 2011

Kofoed.

Jeg vil super gerne hjælpe, men har hverken bil eller kørekort, men tager gerne et tog til fredericia og er hos dig, så han ikke kan røre dig uden vidner i hvert fald.

Sig til hvis jeg skal komme

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Kofoed33 skriver:

Jeg vil super gerne hjælpe, men har hverken bil eller kørekort, men tager gerne et tog til fredericia og er hos dig, så han ikke kan røre dig uden vidner i hvert fald.

Sig til hvis jeg skal komme

Jeg har et vidne.. Hans datter..

Hun stod lige ved siden af ham da han sagde at hvis jeg rørte hans ting, så slog han mig ihjel..

Jeg spurte så hans datter om hun hørte hvad far sagde, så sagde hun ja..

Så hvis der bliver noget så har jeg hende.. Og jeg har snakket med børnenes mor.. Og hun siger han var PRÆCIS på samme måde dengang de var sammen..

Anmeld

9. april 2011

Kofoed.

MissGeoh skriver:

Jeg har et vidne.. Hans datter..

Hun stod lige ved siden af ham da han sagde at hvis jeg rørte hans ting, så slog han mig ihjel..

Jeg spurte så hans datter om hun hørte hvad far sagde, så sagde hun ja..

Så hvis der bliver noget så har jeg hende.. Og jeg har snakket med børnenes mor.. Og hun siger han var PRÆCIS på samme måde dengang de var sammen..

Kan hun hjælpe ellers (eksen)? Ved ikke om et barn er det bedste vidne, men synes bestemt også vi skal have dig væk der fra. Helst inden i skal i seng.

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Kofoed33 skriver:

Kan hun hjælpe ellers (eksen)? Ved ikke om et barn er det bedste vidne, men synes bestemt også vi skal have dig væk der fra. Helst inden i skal i seng.

Hun kan ikke hjælpe.. 

Ja jeg ved det godt, men jeg tager ingen steder uden mine ting..

Anmeld

9. april 2011

Kofoed.

MissGeoh skriver:

Hun kan ikke hjælpe.. 

Ja jeg ved det godt, men jeg tager ingen steder uden mine ting..

Møg træls der ikke lige er nogen der kan hjælpe. Pas på dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.