:'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.919 visninger
69 svar
0 synes godt om
9. april 2011

MissGeoh

Er jo gået fra kæresten for 2½ uge siden og så blev vi jo enige om jeg skulle blive her indtil jeg ville få en lejlighed..

Så er børnene her i den her weekend..

Og jeg fik min mens i går aftes og har RØV ondt i maven i dag..

Så vil han ud og lege med børnene og jeg havde ikke lyst (pga ondt i maven) og så flipper han helt ud, med at ja det er jo fordi jeg vil sidde foran min computer osv..

Så siger jeg nej, der er jo ligesom nogen der skal støvsuge (han brokkede sig over i går at der var beskidt på gulvet), og så får jeg bare smidt i hovedet at jeg bare har at støvsuge og tørre støv af..

Så sviner han mig til på sms da han er gået, og bliver faktisk bare ved..

Så kommer de hjem, og jeg har gjort hvad der blev sagt, og sat frem så de kan få middagsmad.. (Jeg sidder i soveværelset) Så begynder han på sit pis igen.. Han mener jeg skal være med i gave til HANS søster på søndag.. Og så går han HELT amok.. og siger jeg bare kan skride og ligge 2000 kr.. F

Han får 6800 udbetalt i mdr. Jeg får 7900.. Så han har fået foræret 11 måneders mad osv..

Han kommer ind og flipper mere ud og så smækker han døren.. Jeg siger idiot, som han så hører, og kommer flyvende ind og råber at jeg bare ikke skal kalde ham sådan noget FEDE IDIOT siger han så.. Så siger jeg, er det måske okay at du kalder mig det.. 

IHHH!! Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg.. 

Andet end bare at informere om at jeg er en FED IDIOT!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

MissGeoh

- skriver:

Du har fundet den forkerte mand...

Har du ikke mulighed for at flytte et andet sted hen til du kan flytte?

Nej det har jeg desværre ikke mulighed for.. Og hvis jeg kan det så skal jeg have alle mine ting med, og det har jeg heller ikke mulighed for..

Jeg vil ikke tage afsted uden mine ting.

Anmeld

9. april 2011

henh01

ved ikke hvad jeg skal sige til dig, men ville bare lige give dig et kæmpe

Lyder som om han har nogle følelser i klemme.

Anmeld

9. april 2011

Sophia'smor

MissGeoh skriver:

Er jo gået fra kæresten for 2½ uge siden og så blev vi jo enige om jeg skulle blive her indtil jeg ville få en lejlighed..

Så vil han ud og lege med børnene og jeg havde ikke lyst (pga ondt i maven) og så flipper han helt ud, med at ja det er jo fordi jeg vil sidde foran min computer osv..

Så siger jeg nej, der er jo ligesom nogen der skal støvsuge (han brokkede sig over i går at der var beskidt på gulvet), og så får jeg bare smidt i hovedet at jeg bare har at støvsuge og tørre støv af..

Så kommer de hjem, og jeg har gjort hvad der blev sagt, og sat frem så de kan få middagsmad.. (Jeg sidder i soveværelset) Så begynder han på sit pis igen.. Han mener jeg skal være med i gave til HANS søster på søndag.. Og så går han HELT amok.. og siger jeg bare kan skride og ligge 2000 kr.. F

Han får 6800 udbetalt i mdr. Jeg får 7900.. Så han har fået foræret 11 måneders mad osv..

Han kommer ind og flipper mere ud og så smækker han døren.. Jeg siger idiot, som han så hører, og kommer flyvende ind og råber at jeg bare ikke skal kalde ham sådan noget FEDE IDIOT siger han så.. Så siger jeg, er det måske okay at du kalder mig det.. 

ville ikke gå uden at gi dig en .

sikke da en idiot !   for at du snart får en lejlighed.

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

henh01 skriver:

ved ikke hvad jeg skal sige til dig, men ville bare lige give dig et kæmpe

Lyder som om han har nogle følelser i klemme.

Nej han er bare syg i hovedet..

Jeg havde planer om at vi skulle finde ud af noget når jeg var flyttet.. Men det er jeg da sikker på vi IKKE skal..

Hvis han kalder mig noget og jeg giver tilbage af samme skuffe, så flipper han helt ud.. Han har fyret en creme efter mig i sådan en dåse, hvor han ramte min albue, hvor jeg så skulle til røntgen med den.. Det var heldigvis kun slaget.. 

Anmeld

9. april 2011

twinny

puhhha.. ved ikk hva jeg skal sige.... Men smutter ikk lige uden at give dig en  

Han er da bare en idiot... Håber snart du finder et sted a bo...

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

- skriver:

Hvornår flytter du?

Først når jeg får en lejlighed.. Og der kunne gå op til 3 måneder..

Anmeld

9. april 2011

mulle7430

du får også lige en kæmpe  herfra

sån en IDIOT kender det godt desværre ( fra et tidligere forhold )

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

mulle7430 skriver:

du får også lige en kæmpe  herfra

sån en IDIOT kender det godt desværre ( fra et tidligere forhold )

Tak skal du ha..

Han er så manipulerende..

Er fandme glad for jeg IKKE fik nogen børn med ham..

Han fejler jo et eller andet i sit hoved..

Anmeld

9. april 2011

MaybeBaby

MissGeoh skriver:

Det kan være så svært at bo sammen når man har sådan en historie, som pludselig er blevet afbrudt - og synes at kunne forstå, at det var dig der havde sagt stop? Så står han dér med et såret ego og følelser, han slet ikke ved hvad han skal stille op med - og sætter mænd sig ned for at snakke om det? Næh, de finder ting i hverdagen, der går bare lidt forkert efter deres hoved og BANG så kommer der sådan en modreaktion.

Jeg siger på INGEN MÅDE, at det han gør er korrekt, men måske er det derfor, han reagerer, som han gør? Har du ingen andre steder at kunne bo i kort tid til der bliver fundet en anden lejlighed? Det er jo ikke et sundt miljø overhovedet...

Men et stort stort kram skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.