:'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

MissGeoh

Kofoed33 skriver:

Møg træls der ikke lige er nogen der kan hjælpe. Pas på dig selv.

Ja det er vildt træls.. Der går nok lige nogle dage før jeg kan få flyttet mine ting..

Tak søde, det skal jeg nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Kofoed.

MissGeoh skriver:

Ja det er vildt træls.. Der går nok lige nogle dage før jeg kan få flyttet mine ting..

Tak søde, det skal jeg nok..

Bare sig til, hvis jeg kan hjælpe.

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Kofoed33 skriver:

Bare sig til, hvis jeg kan hjælpe.

Tak, det er sødt af dig.

Anmeld

9. april 2011

mortilflere

Meld tumpen til kommunen , og se så at komme væk så dyre møbler kan du da heller ikke ha , står du på leje kontrakten ???

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

mortilflere skriver:

Meld tumpen til kommunen , og se så at komme væk så dyre møbler kan du da heller ikke ha , står du på leje kontrakten ???

Nej det har jeg heller ikke, men jeg har ikke råd til nye, det er det der er problemet..

Nej jeg står kun på døren, men jeg har det halve indskudslån..

Anmeld

9. april 2011

Frk.S

MissGeoh skriver:

Jeg har et vidne.. Hans datter..

Hun stod lige ved siden af ham da han sagde at hvis jeg rørte hans ting, så slog han mig ihjel..

Jeg spurte så hans datter om hun hørte hvad far sagde, så sagde hun ja..

Så hvis der bliver noget så har jeg hende.. Og jeg har snakket med børnenes mor.. Og hun siger han var PRÆCIS på samme måde dengang de var sammen..

Hold da op han lyder godt nok forstyrret. Det kan da heller ikke være sundt for datteren at se sin far opføre sig sådan! 

Der kan da i hvert fald ikke være nogen tvivl om, at du har truffet det rigtige valg ved at droppe ham - sikke en NAR. 

Håber du kommer væk derfra i en fart - han lyder bestemt ikke som en man skal bo under samme tag med. 

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Frk.S skriver:

Hold da op han lyder godt nok forstyrret. Det kan da heller ikke være sundt for datteren at se sin far opføre sig sådan! 

Der kan da i hvert fald ikke være nogen tvivl om, at du har truffet det rigtige valg ved at droppe ham - sikke en NAR. 

Håber du kommer væk derfra i en fart - han lyder bestemt ikke som en man skal bo under samme tag med. 

Tak, nej jeg tror heller ikke det er sundt..

Hun hang også på mig og hun sagde til faren at hun bedst kunne lide mig..

Det kan jeg godt grine lidt af..

De spørger hele tiden hvor jeg er .. Selvom de godt ved jeg er i soveværelset..

Jeg fik jo hans datter til at åbne døren herindtil fordi han havde taget håndtaget til døren, så jeg ikke kunne åbne døren.. Og så nu siger hans søn så, se håndtaget er gået istykker, og så siger hans datter, det er fordi betina har det!

Anmeld

10. april 2011

Steph_Laurits

Ej for pokker!!

Håber virkelig du kan komme væk imorgen!!

Du skal altså lige have en KÆÆÆÆMPE  med på vejen!

Anmeld

10. april 2011

MissGeoh

Jeg har ikke lyst til at skrive mere herinde, for der er åbenbart folk der kender ham og sladre om hvad der bliver skrevet..

Anmeld

10. april 2011

mulle7430

MissGeoh skriver:

Jeg har ikke lyst til at skrive mere herinde, for der er åbenbart folk der kender ham og sladre om hvad der bliver skrevet..

hva f.... er det for nogen idioter de puster da lige til ilden  nogen folk har SÅ travlt med andre og kan ikke passe sig selv.....synes godt nok det er synd for dig  kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.