:'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

MissGeoh

Lukasmor skriver:

Ja, ud til højre med ham!! Der findes mænd derude der rent faktisk respektere deres kvinde!! Sikke en BIIB!! Håber du holder hovedet højt, for hvad det lyder til er det ikke dig der mister noget her!

Det ved jeg der gør, men jeg ender desværre bare altid med de forkerte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

lukasmor

MissGeoh skriver:

Det ved jeg der gør, men jeg ender desværre bare altid med de forkerte..

Det gør man altid til man finder den rette

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

- skriver:

du bor i vestbyen nu?

der er da nogen private nede i byen også...

Ja jeg bor i korskærparken..

Jeg skal jo også kunne betale en lejlighed jo.. Det er mest det der er problemet..

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

- skriver:

ok. var ret sikker på jeg havde set dig

klart skal du det....

Det har du også..

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

- skriver:

Ha ha, okay så

Men syntes det bedste for din psyke må være at komme væk..

Ja du har ret.. Men de er svært bare at tage afsted uden sine ting, og uden et sted at tage hen..

Anmeld

9. april 2011

Anne G

Øv hvor er jeg ked af at høre at han er sådan over for dig..

Håber at du snart får en lejlighed, for det er da bestemt ikke til at holde ud og slet heller ikke børnene

KÆMPE   til dig..

Anmeld

9. april 2011

Na-Wi

MissGeoh skriver:

Er jo gået fra kæresten for 2½ uge siden og så blev vi jo enige om jeg skulle blive her indtil jeg ville få en lejlighed..

Så er børnene her i den her weekend..

Og jeg fik min mens i går aftes og har RØV ondt i maven i dag..

Så vil han ud og lege med børnene og jeg havde ikke lyst (pga ondt i maven) og så flipper han helt ud, med at ja det er jo fordi jeg vil sidde foran min computer osv..

Så siger jeg nej, der er jo ligesom nogen der skal støvsuge (han brokkede sig over i går at der var beskidt på gulvet), og så får jeg bare smidt i hovedet at jeg bare har at støvsuge og tørre støv af..

Så sviner han mig til på sms da han er gået, og bliver faktisk bare ved..

Så kommer de hjem, og jeg har gjort hvad der blev sagt, og sat frem så de kan få middagsmad.. (Jeg sidder i soveværelset) Så begynder han på sit pis igen.. Han mener jeg skal være med i gave til HANS søster på søndag.. Og så går han HELT amok.. og siger jeg bare kan skride og ligge 2000 kr.. F

Han får 6800 udbetalt i mdr. Jeg får 7900.. Så han har fået foræret 11 måneders mad osv..

Han kommer ind og flipper mere ud og så smækker han døren.. Jeg siger idiot, som han så hører, og kommer flyvende ind og råber at jeg bare ikke skal kalde ham sådan noget FEDE IDIOT siger han så.. Så siger jeg, er det måske okay at du kalder mig det.. 

IHHH!! Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg.. 

Andet end bare at informere om at jeg er en FED IDIOT!!! 

ej for helved skat du må gerne komme og bo hos os, bare ærgeligt vi bor så langt fra hinanden .. Du skal væk fra den spasser og det kan ikke gå for langsomt..

Ville ønske der var noget jeg kunne gøre du skriver bare hvis du har brug for det mus

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Naannaa87 skriver:

ej for helved skat du må gerne komme og bo hos os, bare ærgeligt vi bor så langt fra hinanden .. Du skal væk fra den spasser og det kan ikke gå for langsomt..

Ville ønske der var noget jeg kunne gøre du skriver bare hvis du har brug for det mus

Hvor er du sød mus..

Ja det er ærgerligt du bor så langt væk.. for det kunne da være en mulighed..

Men kan ikke flytte så langt væk..

Anmeld

9. april 2011

Na-Wi

MissGeoh skriver:

Hvor er du sød mus..

Ja det er ærgerligt du bor så langt væk.. for det kunne da være en mulighed..

Men kan ikke flytte så langt væk..

Det havde jeg godt regnet med, men du er velkommen hvis du skifter mening så finder vi ud af noget..

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Naannaa87 skriver:

Det havde jeg godt regnet med, men du er velkommen hvis du skifter mening så finder vi ud af noget..

Hvor er du sød..

Han sidder og skriver til mig og siger jeg er respektløs, og at jeg skal pisse ad, ellers skal han nok sørger for jeg kommer ud.-

Men har sagt han bare kan prøve, men hvis han røre mig så  ved han godt selv hvor han ender IGEN!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.