:'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Na-Wi

MissGeoh skriver:

Hvor er du sød..

Han sidder og skriver til mig og siger jeg er respektløs, og at jeg skal pisse ad, ellers skal han nok sørger for jeg kommer ud.-

Men har sagt han bare kan prøve, men hvis han røre mig så  ved han godt selv hvor han ender IGEN!..

det er sku lige før han fortjener en tur mere.. christ en spade altså, du skal bare være stærk og vise du absolut ikke er bange for ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

MissGeoh

Naannaa87 skriver:

det er sku lige før han fortjener en tur mere.. christ en spade altså, du skal bare være stærk og vise du absolut ikke er bange for ham!

Det er jeg heller ikke..

Jeg er en luder og en luderunge nu..

Jeg håber han knalder mig en, så han kan komme ind og brumme igen.. Det fortjener han fandme..

Anmeld

9. april 2011

Brams

MissGeoh skriver:

Er jo gået fra kæresten for 2½ uge siden og så blev vi jo enige om jeg skulle blive her indtil jeg ville få en lejlighed..

Så er børnene her i den her weekend..

Og jeg fik min mens i går aftes og har RØV ondt i maven i dag..

Så vil han ud og lege med børnene og jeg havde ikke lyst (pga ondt i maven) og så flipper han helt ud, med at ja det er jo fordi jeg vil sidde foran min computer osv..

Så siger jeg nej, der er jo ligesom nogen der skal støvsuge (han brokkede sig over i går at der var beskidt på gulvet), og så får jeg bare smidt i hovedet at jeg bare har at støvsuge og tørre støv af..

Så sviner han mig til på sms da han er gået, og bliver faktisk bare ved..

Så kommer de hjem, og jeg har gjort hvad der blev sagt, og sat frem så de kan få middagsmad.. (Jeg sidder i soveværelset) Så begynder han på sit pis igen.. Han mener jeg skal være med i gave til HANS søster på søndag.. Og så går han HELT amok.. og siger jeg bare kan skride og ligge 2000 kr.. F

Han får 6800 udbetalt i mdr. Jeg får 7900.. Så han har fået foræret 11 måneders mad osv..

Han kommer ind og flipper mere ud og så smækker han døren.. Jeg siger idiot, som han så hører, og kommer flyvende ind og råber at jeg bare ikke skal kalde ham sådan noget FEDE IDIOT siger han så.. Så siger jeg, er det måske okay at du kalder mig det.. 

IHHH!! Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg.. 

Andet end bare at informere om at jeg er en FED IDIOT!!! 

Wow, har ikke rigtig noget at sige, men ville ikke gå videre uden at give dig et stort

Det er super hårdt, håber du får en lejlighed snart

Anmeld

9. april 2011

Wimmie

Åh, hvor træls for dig

Kan du huske at jeg skrev at jeg havde en kollega der skulle flytte fra sin lejlighed - den der var lidt for dyr for dig?

Jeg ved at han fik opsagt den for sent og at han allerede er igang med at flytte nu - jeg kan lige spørge ham om han evt. er villig til at "låne" den til dig billigt de næste par måneder. Jeg kunne godt forestille mig at han ville være ok med det da han jo alligevel kommer til at betale huslejen uden at han border - så lidt indtjening er vel bedre end intet for ham.

Skal jeg spørge?

Anmeld

9. april 2011

smokin

Kan simpelthen ikke forstå at man finder sig i sådan noget, jeg var skredet for længst. Håber du finder en løsning snarest - du fortjener da meget bedre en sådan en klam idiot. 

Anmeld

9. april 2011

jydeinden

synes godt nok han lyder som en klam skræmmende type... og jeg ville bare se at komme væk fra ham i en vis fart, om ikke andet så for mine børns skyld... de fortjener vel ikke at være sammen med en mand som er af sådan en støbning...

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Wimmie skriver:

Åh, hvor træls for dig

Kan du huske at jeg skrev at jeg havde en kollega der skulle flytte fra sin lejlighed - den der var lidt for dyr for dig?

Jeg ved at han fik opsagt den for sent og at han allerede er igang med at flytte nu - jeg kan lige spørge ham om han evt. er villig til at "låne" den til dig billigt de næste par måneder. Jeg kunne godt forestille mig at han ville være ok med det da han jo alligevel kommer til at betale huslejen uden at han border - så lidt indtjening er vel bedre end intet for ham.

Skal jeg spørge?

Du må gerne spørger, men jeg har ikke alverden at gøre godt med.

Jeg har slet ikke noget hvis kommunen ikke vil hjælpe mig.. Så står jeg med INGEN penge til den 1..

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

Zette skriver:

Kan simpelthen ikke forstå at man finder sig i sådan noget, jeg var skredet for længst. Håber du finder en løsning snarest - du fortjener da meget bedre en sådan en klam idiot. 

Kærlighed gør blind.. Og jeg har da været totalt blind.

Anmeld

9. april 2011

MissGeoh

jydeinden skriver:

synes godt nok han lyder som en klam skræmmende type... og jeg ville bare se at komme væk fra ham i en vis fart, om ikke andet så for mine børns skyld... de fortjener vel ikke at være sammen med en mand som er af sådan en støbning...

Jeg har heldigvis ikke nogen børn, men det har han selv.. Og han har da også truet mig med at slå mig ihjel foran dem, og han har spyttet mig i hovedet, mens de så på det..

Men jeg prøver os at komme væk, men han har taget alle nøgler til døren, så hvis jeg går ud for at flytte nogle af mine ting, så kommer jeg ikke ind igen.. Og han lukker ikke op..

Anmeld

9. april 2011

jydeinden

MissGeoh skriver:

Jeg har heldigvis ikke nogen børn, men det har han selv.. Og han har da også truet mig med at slå mig ihjel foran dem, og han har spyttet mig i hovedet, mens de så på det..

Men jeg prøver os at komme væk, men han har taget alle nøgler til døren, så hvis jeg går ud for at flytte nogle af mine ting, så kommer jeg ikke ind igen.. Og han lukker ikke op..

sikke hygsom type... har du ikke noget familie som evt kan hjælpe dig med at flytte tingene, og evt opbevare dem for dig i den tid hvor du kun har brug for det mest nødvendige???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.