MissGeoh skriver:

Er jo gået fra kæresten for 2½ uge siden og så blev vi jo enige om jeg skulle blive her indtil jeg ville få en lejlighed..
Så er børnene her i den her weekend..
Og jeg fik min mens i går aftes og har RØV ondt i maven i dag..
Så vil han ud og lege med børnene og jeg havde ikke lyst (pga ondt i maven) og så flipper han helt ud, med at ja det er jo fordi jeg vil sidde foran min computer osv..
Så siger jeg nej, der er jo ligesom nogen der skal støvsuge (han brokkede sig over i går at der var beskidt på gulvet), og så får jeg bare smidt i hovedet at jeg bare har at støvsuge og tørre støv af..
Så sviner han mig til på sms da han er gået, og bliver faktisk bare ved..
Så kommer de hjem, og jeg har gjort hvad der blev sagt, og sat frem så de kan få middagsmad.. (Jeg sidder i soveværelset) Så begynder han på sit pis igen.. Han mener jeg skal være med i gave til HANS søster på søndag.. Og så går han HELT amok.. og siger jeg bare kan skride og ligge 2000 kr.. F
Han får 6800 udbetalt i mdr. Jeg får 7900.. Så han har fået foræret 11 måneders mad osv..
Han kommer ind og flipper mere ud og så smækker han døren.. Jeg siger idiot, som han så hører, og kommer flyvende ind og råber at jeg bare ikke skal kalde ham sådan noget FEDE IDIOT siger han så.. Så siger jeg, er det måske okay at du kalder mig det..
IHHH!! Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg..
Andet end bare at informere om at jeg er en FED IDIOT!!!