Laulund87 skriver:
God idé!
Jamen du skriver det jo så klogt, op i r** med dem! Det er bare lidt nemmere sagt end gjort for jeg er utrolig nærtagende når det omhandler Maria. Jeg må vist øve..Hehe. For det er jo nok næppe sidste gang jeg oplever sådan noget
Stort set hele min mands familie, som er ret stor da han er den midsterste ud af 3 og alle stort set alle hans bedste forældre - fætre og kusiner mm bor faktisk alle sammen i samme kommune - godt den er stor...De har svært ved at tackle det med frederic, da selv alle mand er ret madglade. SÅ det at have et barn eller barnebarn der har svært ved mad, er som at være det sorte får. Er blevet så imun efter hånden, og lader ikke andre se at deres væremåde eller ord rammer lige i hjertet - den glæde skal de ikke se. For ved at vi gør alt det vi kan med freder.Vil han ikke smage på det, så må han blot sidde ved bordet alligevel. Vil han spise med fingerne - så får han lov til det. Men ja det hæmmer da lidt, vi var på jensens da han fyldte 1 år og var for første gang på mac d alle 3 her for små 3 uger siden - hans første møde med mc d..Meget er spontant når folk siger noget idag, de tænker sig ikke særlig meget om. Så lige i det det siger det rammer det, men siger hver gang til mig selv; nå og... De har ikke set hvor herlig og charmende han er, så op i numsen med dem.
Anmeld