Er du fordømmende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

God idé!

Jamen du skriver det jo så klogt, op i r** med dem! Det er bare lidt nemmere sagt end gjort for jeg er utrolig nærtagende når det omhandler Maria. Jeg må vist øve..Hehe. For det er jo nok næppe sidste gang jeg oplever sådan noget

Stort set hele min mands familie, som er ret stor da han er den midsterste ud af 3 og alle stort set alle hans bedste forældre - fætre og kusiner mm bor faktisk alle sammen i samme kommune - godt den er stor...De har svært ved at tackle det med frederic, da selv alle mand er ret madglade. SÅ det at have et barn eller barnebarn der har svært ved mad, er som at være det sorte får. Er blevet så imun efter hånden, og lader ikke andre se at deres væremåde eller ord rammer lige i hjertet - den glæde skal de ikke se. For ved at vi gør alt det vi kan med freder.Vil han ikke smage på det, så må han blot sidde ved bordet alligevel. Vil han spise med fingerne - så får han lov til det. Men ja det hæmmer da lidt, vi var på jensens da han fyldte 1 år og var for første gang på mac d alle 3 her for små 3 uger siden - hans første møde med mc d..Meget er spontant når folk siger noget idag, de tænker sig ikke særlig meget om. Så lige i det det siger det rammer det, men siger hver gang til mig selv; nå og... De har ikke set hvor herlig og charmende han er, så op i numsen med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Hvor fedt at i er blevet tilbudt det! Kunne da være vildt sejt hvis vi skulle afsted sammen

Vores familierågiver fortalte os om det, og jeg skal ringe til socialrådgiveren i morgen og "søge" det. Aner ikke hvordan de afgører det Skulle du bare ringe eller hvordan?

Ja kunne være fedt

jamen vi er auto skrevet på grundet det vi kom ved dernede. Så venter kun svar nu

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

Laulund87 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov

Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af

Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.

Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!" 

Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?

Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter

Er du dømmende overfor sådan noget?

Lige nøjagtigt  på det punkt er jeg ikke fordømmende, men jeg kan nok ikke sige mig fri på andre områder

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Ja kunne være fedt

jamen vi er auto skrevet på grundet det vi kom ved dernede. Så venter kun svar nu

Hvor spændende

jeg må ringe i morgen og se hvad hun siger

Det bliver lidt en udfordring for både Maria og jeg. Vi skal bo sammen med andre familier jo, og det er jeg ikke så god til Maria er ikke god til uro, men vi tager chancen og ser

Anmeld

7. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Hvor spændende

jeg må ringe i morgen og se hvad hun siger

Det bliver lidt en udfordring for både Maria og jeg. Vi skal bo sammen med andre familier jo, og det er jeg ikke så god til Maria er ikke god til uro, men vi tager chancen og ser

I skal da bare bo med mig hvis det er Er kun plads til 2 familier i hver hus

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

Stort set hele min mands familie, som er ret stor da han er den midsterste ud af 3 og alle stort set alle hans bedste forældre - fætre og kusiner mm bor faktisk alle sammen i samme kommune - godt den er stor...De har svært ved at tackle det med frederic, da selv alle mand er ret madglade. SÅ det at have et barn eller barnebarn der har svært ved mad, er som at være det sorte får. Er blevet så imun efter hånden, og lader ikke andre se at deres væremåde eller ord rammer lige i hjertet - den glæde skal de ikke se. For ved at vi gør alt det vi kan med freder.Vil han ikke smage på det, så må han blot sidde ved bordet alligevel. Vil han spise med fingerne - så får han lov til det. Men ja det hæmmer da lidt, vi var på jensens da han fyldte 1 år og var for første gang på mac d alle 3 her for små 3 uger siden - hans første møde med mc d..Meget er spontant når folk siger noget idag, de tænker sig ikke særlig meget om. Så lige i det det siger det rammer det, men siger hver gang til mig selv; nå og... De har ikke set hvor herlig og charmende han er, så op i numsen med dem.

Godt at du er blevet lidt "hård", men trist at det skal være sådan altså

Ja vi har herlige børn, og alt andet er lige meget

Anmeld

7. april 2011

Faith

Laulund87 skriver:

Familiehuset er rådgiver der tager ud i familier der har syge børn bla. De skal støtte og snakke.

De arrangerer ture så man kommer lidt væk fra det hele, og kommer i kontakt med andre familier i lignende situationer

Altså det er mig en gåde at nogen kan være fordømmende overfor det! De skulle da skamme sig. Med alt hvad du har været igennem med din lille seje pige... Afsted med jer og skid på hvad andre tænker! Og nyd det!

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

I skal da bare bo med mig hvis det er Er kun plads til 2 familier i hver hus

Det må vi simpelthen få arrangeret!

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

smillaluna skriver:

Altså det er mig en gåde at nogen kan være fordømmende overfor det! De skulle da skamme sig. Med alt hvad du har været igennem med din lille seje pige... Afsted med jer og skid på hvad andre tænker! Og nyd det!

Forstår det heller ikke

Men tak, det er jeg glad for du siger!

Anmeld

7. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Det må vi simpelthen få arrangeret!

Hehe ja   nævn det når du ringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.