Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov
Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af
Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.
Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!"
Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?
Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter
Er du dømmende overfor sådan noget?
NEJ... Overhovedet ikke fordømmende... Synes det er fedt at man kan få hjælp, når noget er svært, hvad det nu end er....
Og det er fedt at man tør bede om/ tage imod hjælp!!!!!!!!!
OG så arbejder jeg som sekretær i et Familiehus
Og forresten, så er jeres "tilfælde" grundet sygdom, hvilket man jo ikke er herre over... Det er jo ikke pga fx misbrug (sexuelt, narko eller druk) at I har kontakt med Familiehuset... Så er situationen jo helt anderledes...
Anmeld