Er du fordømmende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Ja - jeg har da fordomme - kan bare ikke komme på nogle lige nu

Men ifht det du skriver vi jeg bare sige GOD TUR! Håber I får en dejlig ferie

Har overhovedet ikke ondt i r**** over at andre der går igennem sygdom eller hvad det nu er får "lidt ekstra" - det er dem vel undt!

Tak!

Gid der var flere der tænkte som dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Laulund87

Rebecca55 skriver:

Jeg synes da bare i skal nyde jeres ferie og glemme folks fordomme...

Vi har da også søgt om hjælp fra kommunen til når vores små kommer og det må folk da tænke om hvad de vil.... Det er da mere sejt at be om hjælp, end at lade som om alt er godt og man kun lige kan hænge i. Bare min mening...

Nemlig!

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

Jeg er skam også MEGET nærtagende når det kommer til Charlie.

Det ville nok også være underligt andet, når det gælder vores små pus

Anmeld

7. april 2011

Fenja09

Jeg synes da det er helt fantastisk at i får den mulighed at komme på en uges ferie med jeres familie, om det er betalt eller ej, og af hvilke grunde, det er for mig lige meget.

Alle mennesker har fordomme, sådan tror jeg bare at vi er indrettet, tror oftest at det skyldes uvidenhed og angsten for det "fremmede".

Ønsker jer alle en rigtig dejlig ferie

/Fenja

Anmeld

7. april 2011

SpunkenJo

Eva. skriver:

Hehe...speeeeejl...

Bakspejl

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Fenja09 skriver:

Jeg synes da det er helt fantastisk at i får den mulighed at komme på en uges ferie med jeres familie, om det er betalt eller ej, og af hvilke grunde, det er for mig lige meget.

Alle mennesker har fordomme, sådan tror jeg bare at vi er indrettet, tror oftest at det skyldes uvidenhed og angsten for det "fremmede".

Ønsker jer alle en rigtig dejlig ferie

/Fenja

Det tror jeg du har helt ret i!

Tak!

Anmeld

7. april 2011

2721

Laulund87 skriver:

Det ville nok også være underligt andet, når det gælder vores små pus

Præcis

Anmeld

7. april 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov

Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af

Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.

Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!" 

Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?

Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter

Er du dømmende overfor sådan noget?

Er i blevet tilbudt den eller har fået den?

For jeg venter stadig svar på om mig og E må komme med på den ferie der.. Virkelig træls at vente syntes jeg

Men i skal da afsted hvis det er, er jo en grund ti de spørger jer

Anmeld

7. april 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Tak!

Gid der var flere der tænkte som dig!

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Vingummien skriver:

Er i blevet tilbudt den eller har fået den?

For jeg venter stadig svar på om mig og E må komme med på den ferie der.. Virkelig træls at vente syntes jeg

Men i skal da afsted hvis det er, er jo en grund ti de spørger jer

Hvor fedt at i er blevet tilbudt det! Kunne da være vildt sejt hvis vi skulle afsted sammen

Vores familierågiver fortalte os om det, og jeg skal ringe til socialrådgiveren i morgen og "søge" det. Aner ikke hvordan de afgører det Skulle du bare ringe eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.