Er du fordømmende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

DAs mor skriver:

Har overhovedet ikke ondt i r**** over at andre der går igennem sygdom eller hvad det nu er får "lidt ekstra" - det er dem vel undt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

SpunkenJo

Eva. skriver:

Ja..den er jeg altså med på...jeg spørger også en hel masse og endnu mere...vil da vide mere og mere..

Nysgerrig Per

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

Så lidt søde
Håber i får en kanon tur
Om hvor vidt du skal "skjule" det, er jeg jo stor fortaler for at man er åben og ærig omkring tingene. Der er min kæreste fx meget uenig. Men jeg har ikke plads til eller behov for mennesker i mit liv der ikke kan leve med mig og mit liv som det er. Alt det der fortielse og forstillelse gør mig psykisk dårlig, så det bruger jeg så lidt af som muligt

Der er min mand faktisk også sådan at det skal skjules lidt Men det kan jeg heller ikke overhovedet! Jeg skal bare blive bedre til ikke at være så nærtagende, men det er ikke nemt når det drejer som om Maria

Anmeld

7. april 2011

SpunkenJo

Laulund87 skriver:

Det er okay okay at være nysgerrig

Ellers mener jeg (håber) at folk vil sige fra

Anmeld

7. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Hvor er du sød, gid jeg kendte flere som dig!

Men du ved jo hvordan det er med de problemer og så er det nok nemmere at sætte sig ind i Kunne dog godt ønske de kunne sætte sig en smule ind i vores situation og hvorfor vi bliver tilbudt disse ting..Det er jo ikke for sjov

vil jo mene at ægte venner - familie- bekendte ville burde kende til jer og maria's problemer...Måske de selv er misundelige over at I er blevet det tilbudt. Jeg har aldrig set dig irl, men kender en del til jer via herinde og ville aldrig sige at i skulle finde på en lille hvid løgn at sige til andre ang turen. Fordi hvad er folk der ikke kan tåle at høre det? De er uvidende...Så op i numsen med hvad andre tænker, men tænk på hvad godt det ville gøre jer at komme afsted. AT møde andre - lade batteri'erne op og bare nyde det.Har overvejet at få lavet en bluse eller hagesmæk som han kunne på ude eller til familie tam tam; pas jeres egen tallerken, I hjælper mig ikke ved at stirre...

Anmeld

7. april 2011

Aves.

SpunkenJo skriver:

Nysgerrig Per

Hehe...speeeeejl...

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Åh hvor synd!

Vi har ikke mærket noget på Maria endnu, men vi er forberedt på at hun kan være påvirket. I hvert fald psykisk, for selv om hun var nyfødt, ligger det i underbevidstheden

Min Rebecka trak heller ikke vejret de første 5 min, men hun blev jo så tjekket i alle ender.
Lidt skade har hun dog taget, idet man først senere opdagede at hun ikke havde nogen sandsynlighedsberegning og det med at pralelisere er meget svært for hende.
Men det blev først rigtigt konstateret, da hun var omkring de 9-10 år.
Men vi fik så en masse "værktøjer", så vi kunne arbejde med hende og lære hendes hjerne at kompensere.
I dag går det rigtigt fint, men hun har dog stadig visse problemer, som hun kæmper med, men det går heldigvis stadig fremad, også selvom hun er 20 år nu.

Så for de fleste børn er der heldigvis ikke sket noget eller kun meget lidt, og det ønsker jeg af hjertet også for jeres trold.

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

kitty skriver:

Jeg ville elske at sige ja - men så ville jeg være løgner, og det synes jeg faktisk er værre!

Vi kan som mennesker ikke lade være med at dømme hinanden. Det er efer mn mening fakta! Forskellen er så, om vi lader os styre af det, eller om vi prøver at se, om der faktisk kunne ligge noget andet bag.

Jeg synes ikke I skal være flove over det.. Hvorfor dog? I har en dejlig datter der desværre har lidt hårdere vilkår end andre. Hvorfor ikke tage imod den hjælp og de gaver man kan få?

Jeg er meget åben omkring at vi har fået hjælp til at blive gravide - i håb om at folk finder ud af, at behandlingskvinder og mænd er ganske almindelige mennesker som du og jeg, at det kan ramme alle.. Høj som lav, tyk som tynd! Nogen synes det er for meget, og at det er for privat at tale om. Men hvorfor skal jeg gemme det? Jeg skammer mig ikke over at have fået hjælp, og synes det skal afmystificeres!

Nå, nok om det! God tur, Jesperhus er smuk!

Det er da bare SÅ dejligt at i har kunne få hjælp til den lille der ligger i din mave! Det er jo fantastisk og SLET ikke noget at skamme sig over Som du så smukt selv skriver Det skal ikke ties!!

Jeg er egentlig heller ikke flov, men meget overrasket over andres holdning..Det synes jeg, er rigtig trist

Tak søde

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

vil jo mene at ægte venner - familie- bekendte ville burde kende til jer og maria's problemer...Måske de selv er misundelige over at I er blevet det tilbudt. Jeg har aldrig set dig irl, men kender en del til jer via herinde og ville aldrig sige at i skulle finde på en lille hvid løgn at sige til andre ang turen. Fordi hvad er folk der ikke kan tåle at høre det? De er uvidende...Så op i numsen med hvad andre tænker, men tænk på hvad godt det ville gøre jer at komme afsted. AT møde andre - lade batteri'erne op og bare nyde det. Har overvejet at få lavet en bluse eller hagesmæk som han kunne på ude eller til familie tam tam; pas jeres egen tallerken, I hjælper mig ikke ved at stirre...

God idé!

Jamen du skriver det jo så klogt, op i r** med dem! Det er bare lidt nemmere sagt end gjort for jeg er utrolig nærtagende når det omhandler Maria. Jeg må vist øve..Hehe. For det er jo nok næppe sidste gang jeg oplever sådan noget

Anmeld

7. april 2011

2721

Laulund87 skriver:

Der er min mand faktisk også sådan at det skal skjules lidt Men det kan jeg heller ikke overhovedet! Jeg skal bare blive bedre til ikke at være så nærtagende, men det er ikke nemt når det drejer som om Maria

Jeg er skam også MEGET nærtagende når det kommer til Charlie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.